Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с пръчката за маслото...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От мерцедес става само мембраната и капачката над нея.
    Ако омаслява около клапана виж дали двата о пръстена са здрави и там.
    Пръстените са зелени, маслоустойчиви.
    ЕГР само трови двигателя от еко норми, нищо хубаво не може да донесе.

    Коментар


    • #32
      Омаслява и там и на тръбата към турбото и отзад надолу по мотора и по носача чак(всъщност за носача и отзад инфото е от обслужването и сега не е гледано там),но под колата никога не е имало и капка.Добре че не избързахме с турбото,а изчакахме с моя майстор и дано цялата драма да е само от тоя клапан,че иначе...Всичко ще се сменя,да.Проблема е че всичко е на поръчка и на изчакване,а цената на клапана ще я видим след запитване.Предполагам ще е цената в Европа Х2.Забравих да питам в Балканстар дали го имат,че тия ме хвърлиха в някъв размисъл за свещите и ми избяга от ума.А за ЕГР-а и аз бях тръгнал по твоя път и се бях насветкал с идеята да го разкарам,но ми се досвидя,а пък като разглобихме към него не беше никаква драма-лично аз съм чистил чарколяка.Може би защото строшения дросел е слаган 2014(имаше лепенка) и системата е била чистена 100% (тръбата има снадка,която и ние разглобихме че не завиваше парцала и нямаше уплътнение,а беше мазано със силикон),така че явно ако си се чисти през някво време не е толкова страшно. А като заработи много ми хареса как чудесно се сработва със със перката за охлаждане-в адското задръстване лятото с вкл.климатик стрелката на темп. слиза под средата м/у четвъртината и средата на уреда,а сега зим

      Коментар


      • #33
        Имай в предвид, че самия корпус на клапана е само една пластмаса във формата охлюв. Вземаш една купа сипваш бензин и го потапяш да разтвори всякаква гняз от масло по него. От там поръчваш само мембраната, за която съм писал. Сменяш я и си готов. Няма нужда да сменяш целия клапан, напълно излишно е освен ако не е счупен корпуса на клапана. Отделно виж диаметъра на двата негови щуцера и купи маслоустойчиви О пръстени, за да уплътняват добре между клапана и капака на двигателя.

        Коментар


        • #34
          ата даже я доближава,а в момента в който започнеш ускорение и минеш 3-та и движиш за две секунди стрелката е на средата.(ЕГР е затворен вече)Разбира се цената на това е повишен разход и то в момент когато мотора е най-неикономичен,но пръдня без въздух се гори с много нафта и понеже колата е евридейка както и задръстването отсъдих да остане и да се обслужва ще видим на колко време.Иначе като я купих я покарах месец и половина със строшения дросел(отворен),т.е.егр-а не работи и най-високия разход на колонка пълно-пълно беше 10 и!Е,идея под 11,да кажем 10.8 и нещо и това софийско градско,ежедневно в задръстването.След възстановяването на цялата система под 11.5 не е слизал дори да го карам на 1500 оборота цял ден.

          Коментар


          • #35
            Аз му казах на моя майстор за варианта с мембраната,обаче не му хареса идеята,не знам защо!Леле какъв роман съм написал!!!Ама то за тая кола книга вече мога да напиша!А и е от юли'19 при мене и все още с кеф говоря за нея!Може би защото все още разходите по нея са по-малки в сравнение с метановата зафира(тя направо издънва джоба като аварира).,пък джипчето още пали,верно с некви шамански ритуали с подгряването на свещите,но все още пали от първия път.Олива се с масло,ама ей го е днес си е там където беше и оня ден,а вчера имаше летене с 140 по тангентата:Дианабад-Цариградско-Околовръстното-Тангентата до светофара на Суходол-38 минути!От Суходол до Овча купел-4км-30минути.Беше егати безсмисления преход.Поне Бдц-то продуха дюзите.

            Коментар


            • #36
              твоя майстор не плаща сметката и не знае, че доставката от САЩ ще е дълга. От Пловдив - 1 ден!

              Коментар


              • #37
                И най-важното е че оцеля българската тръба от интеркулера,че последния път като мина 3000 оборота я опраска оригиналната яко и заби муцуната и задими пейзажа.И пак вървеше до 1500 оборота!Модератори не се сърдете,че от щеката за масло на колегата изчистихме еге-а и отремонтирахме тръбата от интеркулера,но утре някой който днес чете за мембраната утре ако му гръмне тая тръба ще знае че има решение за 70 лв.,че оригиналната във Вест ауто е над 500лева.

                Коментар


                • #38
                  Доставката ще е или от България или от Европа в най-лошия случай,от Америка чак не,че верно ще има да чакаме.Просто иска целия чарколяк.

                  Коментар


                  • #39
                    А ти до филтър стигна ли в тоя клапан?

                    Коментар


                    • #40
                      Няма филтър вътре!

                      Коментар


                      • #41
                        Супер,предполагах че има,един чарколяк по-малко.Аз вече поръчах клапана-стотачка,тръбата-30 и О-пръстените се закучиха нещо,но обещаха да ги намерят,и сега чакаме!

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X