Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с пръчката за маслото...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблем с пръчката за маслото...

    Само с притеснения няма да се реши проблема. Или демонтирай CCV клапана, разглоби го и го почисти от отлаганията, огледай го за повреди по корпуса и гумената мембрана вътре. Ако имаш късмет може с това да се разминеш и всичко да е само замърсяване. Или пък купувай нов клапан и го сменяй. Ако продължаваш да караш така с повишено картерно налягане ще протече масло и от някой семеринг. Трябва един по един да се отхвърлят възможните варианти на проблема, докато не се реши.
    Успех!
    Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
    First impression is not always true. Get inspired.
    Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
    Reading is sooo boring, unlike writing!

    Коментар


    • #17
      От: Проблем с пръчката за маслото...

      Според вас дали при проблем със този клапан само че на 4.7 може да гори масло ?
      Поздрави!
      Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

      А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

      Коментар


      • #18
        От: Проблем с пръчката за маслото...

        Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
        Според вас дали при проблем със този клапан само че на 4.7 може да гори масло ?
        Поздрави!
        Едва ли, но "осмак гори масло" някъде бяха писали из форумЪт. Просто се усеща при тази кубатура и брой цилиндри. Разход на масло, който на 1,6-2,0 литра 4-цилиндров ДВГ няма да го усетиш (стотина - двеста грама на 5-10 000 км.) тука го умножаваш по три и се отразява видимо на пръчката за мерене на нивото.
        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

        Коментар


        • #19
          От: Проблем с пръчката за маслото...

          Извинявайте са тъпия въпрос,но колко евентуално може да струва този CCV клапан?

          Коментар


          • #20
            От: Проблем с пръчката за маслото...

            Въпроса наистина е тъп. По-нагоре има линкове с цени и различни варианти на пазаруване и плащане на митнически такси.
            Dacia Duster 1.5 dci 115Hp 4х4 - Екзотика на колела.

            Коментар


            • #21
              От: Проблем с пръчката за маслото...

              Този клапан визуално е съвсем същия като на 2.7 CRD. Аз си взех такъв за Вито 2.2 CDI от Балканстар. В българските онлайн магазини е от 40 до 70лв.
              Моя се беше изкривил и О-пръстените не уплътняваха.
              Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD
              Suzuki Grand Vitara 1.6
              LZ1ZPM

              Коментар


              • #22
                Преди 2 седмици си почистих датчик MAP (темп +налягане), но вчера го подмених с нов и забелязах, че стария беше целия омаслен.
                Това стана за 500км...
                Според мен не е ок и се чудя за 2 причини за маслени пари във входящия въздух - клапан картерни газове (5114348AB) или през турбината...
                Някой може ли да сподели дали наистина може да е виновен клапана и дали ако го извадя и промия с бензин ще е добре и ще има някакъв положителен ефект?

                Колата е Jeep Cherokee 2.8 CRD 2004'

                Коментар


                • KOLEV G
                  KOLEV G коментира
                  Редактиране на коментар
                  Можеш да пробваш с клапана на картерните газове-аз моя го чистих, но ефекта е нулев. Ако имаш омасляване преди турбината е от него. Аз на моя кютук правих един много прост тест-изведох маркуча на картената вентиция в шише от масло и за около 1000 км се беше събрало към 50 - 100гр., и турбо пътищата бяха сухи. Не гарантирам за правилноста на теста, но така си едни пари за не нъшни ремонти. /диагноза от сервиз заминало турбо/

              • #23
                Първоначално публикуван от sttekata Преглед на мнение
                Преди 2 седмици си почистих датчик MAP (темп +налягане), но вчера го подмених с нов и забелязах, че стария беше целия омаслен.
                Това стана за 500км...
                Според мен не е ок и се чудя за 2 причини за маслени пари във входящия въздух - клапан картерни газове (5114348AB) или през турбината...
                Някой може ли да сподели дали наистина може да е виновен клапана и дали ако го извадя и промия с бензин ще е добре и ще има някакъв положителен ефект?

                Колата е Jeep Cherokee 2.8 CRD 2004'
                Направи един прост тест. При работещ двигател отвий докрай капачката на капака на клапаните и я остави на място. Форсирай малко мотора и ако стои и я засмуква, значи мотора е ок. Ако я духа и изпада, значи мотора е заминал и духа газове в картера и смяната на никакви клапани няма да го оправи.
                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                Неизвестен мъдрец

                Коментар


                • #24
                  Не духа пробвах, то ако духа ще духа и на празен ход. Лошото е, че в БГ не намирам да се продава. Вие от къде си я купувате този клапан...?

                  Коментар


                  • #25
                    Писах във връзка с PCV/CCV Valve и в другата тема /за EGR клапана/. Свали го този PCV/CCV, почисти го и го огледай за деформации на леглото към капака на клапаните, /който в случая е и всмукателен колектор/, здрави ли са "О"-пръстените му, цяла ли е гумената мембрана вътре. Ако всичко е наред, след почистването му ще има някакъв ефект и работатат му ще се подобри, но не очаквай чудеса и чисти и напълно сухи колектори. За това трябва изцяло преработка на системата на маслоотделителния клапан - PCV/CCV и поставянето на допълнителни маслоотделни устройства. Проблемът е в намирането им тук.

                    P.S. Като цяло разбирам първоначалния ти стремеж към перфектционизъм и "препипване" навсякъде, но някой неща се налага или просто да ги приемеш такива, каквито са, или да ги промениш генерално - да подобриш работата на конструкторите. Иначе за Common Rail дизел от това поколение този двигател си се справя достатъчно добре и за доста дълъг пробег и така, както е конструиран. С малко почистване и промиване от време на време.
                    Последно редактирано от Алекс Маринов; 03-01-20, 22:40.
                    Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                    First impression is not always true. Get inspired.
                    Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                    Reading is sooo boring, unlike writing!

                    Коментар


                    • #26
                      За много години Сашо ! Пожелавам здраве, щастие и благополучие за цялото ви семейство!
                      Както винаги отговори доста изчерпателно и ползотворно.
                      Утре ще го сваля и ще го почистя клапана, а егр ще го изолирам.
                      Поздрави,

                      Коментар


                      • #27
                        Легендата разказва, че преди много лета, в една далечна галактика (NASCAR) един джедай установил че когато в картера има вакум, двигателя има повече мощност.
                        До преди това в картера имало налягане. Минимално, защото се отделя свободно в атмосферата но все пак налягане.
                        Налягането в картера се получава от пропускането на газове през сегментите на буталото. Ние хората все още не сме създали сегмент който не пропуска компресия.
                        Та джедая сложил една вакум помпа да смучи от картера и пак си ги изхвърлял карнерните в атмосферата.
                        После се появила бабата на Грета Скайуокър и заклеймила джедая защото според нея пръднята на колата била по-вредна за околната среда от пръднята на кравата.
                        Джедаят знаел че картерните газове са по-вредни за колата отколкото за околната среда защото маслените пари в тях предизвикват детонация в горивната камера докато буталото се движи нагоре но нямал друг избор освен да ги вкара във всмукателния колектор и колата да започне да си диша пръднята.
                        Грета силна. И вакум помпата махнал защото във всмукателния колектор вакум бол.
                        Грета обаче продължавала да е недоволна. Големи двигатели - голямо недоволство.
                        За това един друг джедай измислил как в малък двигател да вкара много кубици и открил турбото.
                        Принудителното пълнене обаче започнало чат-пат да превръща вакумът във всмукателния колектор в налягане.
                        И така се родил магическия клапан. Хем смучи картерни, хем спира турбото да ходи в картера.
                        Нещо като третия пол.

                        п.с. ЧНГ на всички. И нека силата бъде с вас.

                        Коментар


                        • #28
                          ЧНГ!

                          KINEX, Страхотно си го написал


                          Проблема при мен е установен - скъсана мембрана.

                          Рових много и видях в руски сайтове да предлагат само мембрана.
                          Случайно порових в Dimitrov и видях, че има и там, но не и за нашата кола.
                          След още ровене видях, че Мерцедес С и Е класа ползват същата мембрана ( поне на външен вид) в подобен на клапан.

                          Цената е 45лв.
                          Поръчах я и ще ви кажа дали е същата.
                          Иначе парт номера на клапана е: VM 31382010G.

                          http://www.dbk-dimitrov.com/dbk-dimi...2%D0%B5&page=9
                          Последно редактирано от sttekata; 04-01-20, 20:49.

                          Коментар


                          • #29
                            Да съживя темата - мембраната е същата , така че ако някой има проблем с клапан картерни газове (скъсана мембрана) може да си поръча просто една мембрана за клапан картерни газове - "WA-127DC" за Mercedes C & E класа от димитров и си хвърка.....

                            Коментар


                            • #30
                              И аз влизам във филма!Обаче ще го сменя целия клапан,че и маркуча от него към турбото.От тия Мерцедесовите само мембраната ли става или целия?Още като го обслужвах след покупката забелязахме омасляването отзад и върху капака на клапаните и се огледахме в турбото и поставихме маслото под наблюдение и се оказа че при зор го пипа,а 2 месеца само градско не мърда(мерено на око на пръчката) и го изчистихме и воала:омасляването пак е там!И кой знае още къде,но понеже ще мъчиме и свещите пак ще се разглабя към и след дросела и понеже дросела е от лятото,а ЕГР-а почистван пак тогава ще си проличи дали е ходило в мотора за горене.А защо ще го изолирате ЕГР-а?Аз засега виждам по-скоро положителна отколкото отрицателна роля в охлаждането на колата в задръстванията.Единствено като заработи с новия дросел вдигна разхода с литър,но се очакваше .

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X