Обява

Свий
Няма добавени обяви.

АСК Grand Cherokee 2.7CDR

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: АСК Grand Cherokee 2.7CDR

    Първоначално публикуван от brum Преглед на мнение
    Още малко - http://www.dipstick.eu/download/en/1...al%20tools.pdf . Тука пише да се мине през P-R-N-D-N-R-P с изчакване по 5 секунди, да се чака 2 минути на P и чак след това да се мери.
    Това е правилният начин.
    Dacia Duster 1.5 dci 115Hp 4х4 - Екзотика на колела.

    Коментар


    • #32
      От: АСК Grand Cherokee 2.7CDR

      Загрелият мотор какво общо има? Не се ли гледа при загряла кутия и да се гледа нивото според температурата на маслото на кутията?

      Коментар


      • #33
        От: АСК Grand Cherokee 2.7CDR

        Логичен въпрос. Интересното е, че като се гледат живи данни на скоростната кутия, тестера на P показва температурта на двигателя, а на D температурата на кутията, които без натоварване на кутията, имат доста различни стойности.
        Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
        SSang Yong Kyron 2.0xdi
        Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

        Коментар


        • #34
          От: АСК Grand Cherokee 2.7CDR

          Първоначално публикуван от brum Преглед на мнение
          Загрелият мотор какво общо има? Не се ли гледа при загряла кутия и да се гледа нивото според температурата на маслото на кутията?
          Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение
          Логичен въпрос. Интересното е, че като се гледат живи данни на скоростната кутия, тестера на P показва температурта на двигателя, а на D температурата на кутията, които без натоварване на кутията, имат доста различни стойности.
          Става дума за аматьорско мерене на ниво на течност в кутията, при което се предполага, че като е загрял двигателят (и изрично пише в разните "МануЕл"-и - СЛЕД КАРАНЕ 20 мили / 30 км., не на място загрял) е загряла и кутията. Със загряване на място на двигател в повечето случаи на АСК нищо не ѝ се случва, щото обикновено е на отделен радиатор за АТФ-а, а не комбиниран с водния, както при европейските малолитражки.
          В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

          Коментар


          • #35
            От: АСК Grand Cherokee 2.7CDR

            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
            ... Със загряване на място на двигател в повечето случаи на АСК нищо не ѝ се случва, щото обикновено е на отделен радиатор за АТФ-а, а не комбиниран с водния, както при европейските малолитражки.
            Отделен, отделен, колко да е отделен, като е вътре във водния радиатор?!?
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #36
              От: АСК Grand Cherokee 2.7CDR

              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
              Отделен, отделен, колко да е отделен, като е вътре във водния радиатор?!?
              На кой модел "Jeep" е вътре във водния радиатор? Моето "Либи" и "Хеми" са с по 4 бр. радиатори отпред - 1 воден, 2-ри за охлаждане на АСК, 3-ти за охлаждане на кормилната хидравлика и още един 4-ти - за климатика. Разните WJ и ZJ, на които съм гледал при дядо Владо как се сменят течности, са също с напълно отделни радиатори. И по каталози като роЦкауто.Цом се продават отделни само за антифриза и само за АТФ-ра радиатори за Jeep.
              В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

              Коментар


              • #37
                От: АСК Grand Cherokee 2.7CDR

                Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                ... Разните WJ и ZJ, на които съм гледал при дядо Владо как се сменят течности, са също с напълно отделни радиатори. И по каталози като роЦкауто.Цом се продават отделни само за антифриза и само за АТФ-ра радиатори за Jeep.
                Не знам какво си гледал, ама аз наскоро сменях радиатор и охлаждането на кутията си е вътре в него - вход/изход за ATF-а - на казанчето, от лявата страна. На V8-ците - същото, ама отдясно.

                От Рокауто: Радиатор за WJ 4.0 (1999) OE Style design

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:cooler2.jpg
Прегледи:1
Размер:30.2 КБ
ID:5764409


                От Рокауто: Радиатор за WJ 4.7 (2004) OE Style design
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:cooler47.jpg
Прегледи:1
Размер:28.6 КБ
ID:5764408

                От Рокауто: Радиатор за WJ 4.7 (2004) Mopar

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:cooler-mopar.jpg
Прегледи:1
Размер:45.3 КБ
ID:5764412


                От сервизния наръчник за WJ 2001 4.0/4.7
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:cooler.jpg
Прегледи:1
Размер:20.7 КБ
ID:5764410

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:cooler47manual.jpg
Прегледи:1
Размер:30.6 КБ
ID:5764411



                От Jeepforum.com (раздел за WJ) - описание на подмяната на радиатор на 4.7

                "... Разкачете тръбите за охладителя на трансмисията ... "

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:cooler47-2.jpg
Прегледи:1
Размер:364.3 КБ
ID:5764407



                Те така с WJ.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #38
                  От: АСК Grand Cherokee 2.7CDR

                  Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                  Не знам какво си гледал, ама аз наскоро сменях радиатор и охлаждането на кутията си е вътре в него - вход/изход за ATF-а - на казанчето, от лявата страна. На V8-ците - същото, ама отдясно.
                  ...
                  Те така с WJ.
                  Явно "по-популярните" в гаража на дядо Владо са с Trailer Tow Group Class III и нагоре

                  Trailer Tow Group Class III (requires I-6 engine)
                  3.73:1 axle ratio
                  Transmission oil cooler
                  Frame-mounted receptacle for load-equalizer type hitch
                  7-into-4-way plug adapter

                  Trailer Tow Group Class IV (requires V8 engine)
                  3.73:1 axle ratio
                  Power steering cooler
                  Transmission oil cooler
                  Frame-mounted receptacle for load-equalizer type hitch
                  7-into-4-way plug adapter
                  В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                  Коментар


                  • #39
                    От: АСК Grand Cherokee 2.7CDR

                    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                    Явно "по-популярните" в гаража на дядо Владо са с Trailer Tow Group Class III и нагоре

                    Trailer Tow Group Class III (requires I-6 engine)
                    3.73:1 axle ratio
                    Transmission oil cooler
                    ...
                    Е точно моят е с Tow group, има transmission cooler, който се намира вътре във водния радиатор.
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #40
                      От: АСК Grand Cherokee 2.7CDR

                      А защо моя WJ 2000г. осмак няма такива работи. Има само радиатор за двигателя и климатика, а за трансмисията има нещо като реотан на готварска печка за обществено хранене. И никакви проблеми толкова години.

                      Коментар


                      • #41
                        От: АСК Grand Cherokee 2.7CDR

                        А тоя реотан за готварска печка дали не ти охлажда хидравликата на волана

                        Коментар


                        • #42
                          От: АСК Grand Cherokee 2.7CDR

                          Излиза от трансмисията. От хидравликата нищо не излиза.

                          Коментар


                          • #43
                            От: АСК Grand Cherokee 2.7CDR

                            Наистина питам защото не съм имал проблеми от такъв характер и не съм се интересувал.Знам че има различни варианти на изпълнение но за моя е това.

                            Коментар


                            • #44
                              От: АСК Grand Cherokee 2.7CDR

                              Първоначално публикуван от matorsko6 Преглед на мнение
                              Наистина питам защото не съм имал проблеми от такъв характер и не съм се интересувал.Знам че има различни варианти на изпълнение но за моя е това.
                              Радиаторът за хидравликата на волана при мен и на двата Jeep-а е по-широчък от реотан и се намира вертикално близо до левия фар (гледано откъм водача). Пред водния радиатор имам един наполовина или даже 1/3 от размера на водния, в него влизат маркучи от АСК, а зад водния има още един, в който влизат / излизат тръби на климатика. Сменях воден радиатор на "Либъртито", купих го от немски сайт, има само отвори за вода (антифриз) и струваше доста по-евтино от цифрите, съобщавани в този форум за други марки, както и от цените в БГ за същата марка. Подобна конфигурация от 4 радиатора има на всички джипки, които съм гледал при дядо Владо, вкл. на "труповете", гниещи пред гаража му.
                              В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                              Коментар


                              • #45
                                От: АСК Grand Cherokee 2.7CDR

                                Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                                Радиаторът за хидравликата на волана при мен и на двата Jeep-а е по-широчък от реотан и се намира вертикално близо до левия фар (гледано откъм водача). Пред водния радиатор имам един наполовина или даже 1/3 от размера на водния, в него влизат маркучи от АСК, а зад водния има още един, в който влизат / излизат тръби на климатика. Сменях воден радиатор на "Либъртито", купих го от немски сайт, има само отвори за вода (антифриз) и струваше доста по-евтино от цифрите, съобщавани в този форум за други марки, както и от цените в БГ за същата марка. Подобна конфигурация от 4 радиатора има на всички джипки, които съм гледал при дядо Владо, вкл. на "труповете", гниещи пред гаража му.
                                Чудно аз явно имам някъкво зомби защото моят WJ е 99 година 4.7 и има и четирите радиатора, само че допълнителният за АСК е вързан последователно след изводите на водният.
                                Вкарахте ме в размисли!!!!
                                Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                                А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X