Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Двигател 3.1 ТД

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Двигател 3.1 ТД

    Напълно споделям мнението ти , не за ремонта на ВМ мотора е необходим знаещ майстор. И понеже днес всички сме "майстори" , гледаме как по най -лесния начин да прибереме парите, не вникваме в проблема в дълбочина, с лекота се констатир , че двигателя е калпав. А десет "майстори " като повторят това с "компетентното" си мнение и още толкова от техните клиенти, обяснявай после ,че сестра ти не е ку*ва , нищо че въобще нямаш сестра. И като добавиме , че понякога средствата не достигат за резервни части / пък и те често за пълно менте/ се получава познатата картина.

    Коментар


    • #77
      От: Двигател 3.1 ТД

      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
      Както съм казвал неведнъж тия мотори имат два проблема
      - гъзоръки майстори
      - собственици които го мислят за магистрална бегачка
      ++++!!!! - Много точно!

      Коментар


      • #78
        От: Двигател 3.1 ТД

        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
        Както съм казвал неведнъж тия мотори имат два проблема
        - гъзоръки майстори
        - собственици които го мислят за магистрална бегачка
        Ся ако почнеш да използваш и тр. л. ед. ч. като говориш за себе си, ше прескочиш и Гошолюб !
        Шегичка, шегичка !

        ... и като сме почнали, както (и аз) съм казвал неведнъж, трябва да се направи машина за чупене ръце на "майстори", и резултата от "технологични недомислици" рЕзко ше намалее,
        щото повечето "майстори" не са чели и детски приказки в живота си, та камо ли техническа литература, а от тези които четат, повечето не я разбират,
        и резултата е "Как па си земА тоа боклук ?! Я фАни го мани !"
        Масовия пример е за "Тия къдЕ праат спагети и минети." и "Немското си е немско !"

        После и
        Първоначално публикуван от stilnik Преглед на мнение
        ...
        десет "майстори " като повторят това с "компетентното" си мнение и още толкова от техните клиенти, обяснявай после ,че сестра ти не е ку*ва , нищо че въобще нямаш сестра. И като добавиме , че понякога средствата не достигат за резервни части / пък и те често за пълно менте/ се получава познатата картина.

        Имам приятел с Вояджър '99 с VM425.
        Взе го на 200 и малко, а в момента е към 600К (звънях му току-що за справка, да не би да съм се объркал), през което време е сменил само водна помпа (все още е с оригиналният термостат), ролки и ремък(ци), една подгревна свещ, "умната" дюза, и масло 10W40 каквото му падне на около 10К.
        Нафта сипва каквато и където намери, без да подбира бензиностанциите у нас и в чужбина.
        Пича е технически грамотен и не е екстремист.

        Това са лични наблюдения, щоте се познаваме от 35г. , и през това време рядко не сме се виждали повече от седмица.

        VM531 не съм виждал и на снимка (че неам ньет ), а само чета колко бил зле,
        та, като фен на 5-ците (и V8, но е друга тема ), следя темата с интерес.
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • #79
          От: Двигател 3.1 ТД

          Ако се намери неубита и непипана от пишман майстори машина, то тя ще си работи и върви най-вероятно дълго време в ръцете на паметен човек. Имаше тема тук някъде за VM моторите, в която доста запознат с тях човек от търговишко ги защитаваше и говореше за спецификите при ремонтите, които далеч не всеки "майстор" познава. Той лично има Класик със същия мотор и е доволен. Според мен да се гледа повече за изправността на другите възли при WJ -я, автомат, раздатка, дифове, кардани, карета, прочутите клапи на парното, шими и т.н.
          0899 шест5313нула
          За всекиго по нещо

          Коментар


          • #80
            От: Двигател 3.1 ТД

            Първоначално публикуван от stilnik Преглед на мнение
            не вникваме в проблема в дълбочина, с лекота се констатир , че двигателя е калпав.
            Колко дълбочина искаш? Например за смяна на хидравлични компенсатори да сваляш глави при 99% от други автомобили само разпределителен вал сваляш. Или недомислицата с корпус в блока на вакумпомпата хайде на тоя е дублирана с алтернатора ама на Вояджер не е!! Или пък основните лагери на вала дето един се пънеше на място да ги сваля и слага! Или пък прословутата плоча на въпросния 3.1 дето се пука и тече! Няма двигател дето да не се чупи ама едни са ремонто а и финансово пригодни а други не. Хубав е докато само го караш ,стигне ли се до ремонт боли и то не малко точно защото не е лесен за ремонт.
            ПП. Достатъчно на брой ВМ-и са ми минали през ръцете та имам някакъв поглед.Само тоя ВМ дето го слагат на Тойота не съм пипал.

            Коментар


            • #81
              От: Двигател 3.1 ТД

              Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
              Няма двигател дето да не се чупи ама едни са ремонто а и финансово пригодни а други не.
              Ми да, купуваш си Е класа 300тд за 2000 лв и за да смениш свещите даваш 6х250 лв за труд
              А да, и една незнайна сума за да смениш гумичките по горивната система

              ПП и още едно сравнение мажду тия две моторетки
              ВМ 138 кс но 385 Нм, ОМ606 177 кс и 330 Нм
              Последно редактирано от turtey; 22-09-16, 17:13.
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #82
                От: Двигател 3.1 ТД

                Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
                Колко дълбочина искаш? Например за смяна на хидравлични компенсатори да сваляш глави при 99% от други автомобили само разпределителен вал сваляш. Или недомислицата с корпус в блока на вакумпомпата хайде на тоя е дублирана с алтернатора ама на Вояджер не е!! Или пък основните лагери на вала дето един се пънеше на място да ги сваля и слага! Или пък прословутата плоча на въпросния 3.1 дето се пука и тече! Няма двигател дето да не се чупи ама едни са ремонто а и финансово пригодни а други не. Хубав е докато само го караш ,стигне ли се до ремонт боли и то не малко точно защото не е лесен за ремонт.
                ПП. Достатъчно на брой ВМ-и са ми минали през ръцете та имам някакъв поглед.Само тоя ВМ дето го слагат на Тойота не съм пипал.
                И какво от това? Ние майстори на автомобили ли сме или гинеколози? Когато можеш - всичко ти е лесно . Нито те боли , нито ти струва скъпо. Скъпо излиза ремонта след като , както казва @търтю , е ремонтиран от "гъзоръки майстори" и трябва да се приведе в оптимален режим. Тогава трябва и опит и знание - не само развъртане на гайки.. И пак започваме стари , безмислени дебати.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X