Обява

Свий
Няма добавени обяви.

4.0 на WJ какви са разликите в мотора преди 2001 година и след това?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: 4.0 на WJ какви са разликите в мотора преди 2001 година и след това?

    0888894645 Иван.

    Благодаря за насоките, явно че трябва да е след 2001. Аксесуарите мога да оправя, но танпони и скоростна кутия нямам намерение да преправям. Сори за правописа, пиша от телефон.

    Коментар


    • #17
      От: 4.0 на WJ какви са разликите в мотора преди 2001 година и след това?

      Мина време и сглобих пъзела който започнах. Купих мотор от джип 2002, но е за тотално обслужване. Лагери основни и мотовилкови задължително, не знам има ли смисъл да дърпам главата да сменя сегменти? Нагарите в картера са малко което е симптом за добро състояние на сегментите. Веригата е разтегната, ще я сменя. Ще оправя течовете на предния и заден семеринг на кол.вал.

      Как се представя 4.0 като разход на масло при вас колеги? С какво масло карате?

      Изключително много благодаря на 3-4-ма колеги от форума с чиято помощ си отговорих на доста въпроси. А иначе казано разбрах важните разлики Двигателите 4.0 след 99 година са с порасналите до 187 коня мощност. Та причината за тази мощност се крие най-вече с новите бутала и електроника. Въпросните буталца са много олекотени, и са мнооого тънички на пипане и лекички на дигане Обаче по-леко бутало по-добро развъртане, от там динамични показатели. Та какво се случва на практика с новия 4.0 мотор когато дойде в БГ...Започваме да сипваме чудесен бензин и газ, и понеже са чудесни хоп детонация, една, две, десет, сто...Но едно е сигурно, правилната детонация прави супер буталото на мозайка при всички мотори Това рано или късно ще се случи при нас с 4.0 поради простата причина че двигателя няма детонационен датчик! Проверих в аутодата, и докато свалях глава и инсталацията на мотора такова чудо не видях да има! Което значи че електрониката не може да "компенсира" никакво изменение на качеството на горивото. С други думи мотора си няма динамичен октан коректор с който да контролира аванса така, че да занижава мощността за сметка на опазване на двигателя цял. Всички дертове с греене + калпавото гориво са най-вече причината двигателя да се счупи по този за мен изумителен начин.
      Аз лично веднъж да покарам джипа което значи да си оправя двигателя, мисля да направя:
      -Така че да смуче само студен въздух
      -Да сипвам само 100 октана бензин, и да карам основно на газ(105-115 октана).
      -Мисля също за топло изолация на смукателния колектор от изпускателния...Евентуално термолента, или нещо друго?

      Сега искам да кажа че за стария не четох нищо. Всичко което направих е да видя и пипна на живо бутало от стария мотор. Там не знам какво има, и какво няма, но буталото е толкова масивно че и динамит не знам дали може да го разрушим! Това разбира се взема своето, а именно 165 коня от същия обем.

      Съжалявам за дългия пост! Който няма какво да каже, не го и моля. Инфото което пиша е само според мен, на база видяното от мен! Ще се радвам да обсъдим с всеки на който е интересно. Най-вече частта какви мерки са необходими за да може новия си мотор да го опазя

      Коментар


      • #18
        От: 4.0 на WJ какви са разликите в мотора преди 2001 година и след това?

        Не се похвали, че се возиш вече

        Коментар


        • #19
          От: 4.0 на WJ какви са разликите в мотора преди 2001 година и след това?

          Не знам има ли въобще интерес към темата?

          Ще споделя само че след ремонта на бензин(95) дава 13,5 смесен разход за вече 500км+(разбира се с разумна употреба на лок ъп-а който при мен си е о.д. офф)...Седи на 82-90 градуса при 34 градуса външна и градско София център. Температурата е тая с и без климатик. Сега пак понеже не може ще слагам 90 литра газова бутилка. И да усеща се че е 190 коня и 300Нм. Понеже някой може да не ме разбере, доволен съм от динамиката, най-вече от разхода. С ЦРД и в8 ми е ясно че става по-динамичен, но ако съм търсил динамика нямаше да взема джип. Важното е че ми пасва много, и оправдава много от очакванията ми, единствено ме дразни че се клати много задницата по черни пътища. Не знам още така ли се, или моя има проблем?

          Коментар


          • #20
            От: 4.0 на WJ какви са разликите в мотора преди 2001 година и след това?

            Има окомплектовка на 4,0 без виско, а само на ел. перка. Клатенето отзад - пружини, амортесьори, има доста тампони, всичко това дава своя дан относно клатенето. Със 16 цола е различно сравнено с 18 цола.
            O888 749-O86
            C20LET 4x4 198 kW 370 Nm - любимата
            NC 750

            Коментар


            • #21
              От: 4.0 на WJ какви са разликите в мотора преди 2001 година и след това?

              Да вече съм с виско, нямаше! За задното окачване обаче всичко е здраво, но ми се струва в повече клатушкането. Преди карах Ауди А6/100 което на същия черен път вози класи нагоре, а все съм си мислел че на джипа това му е идеята. С 18" мисля че ще ми се загуби идеята за разходки по гората(друсни полянка ) което е причината да взема и реставрирам всичко по джипа. Какви задни амортисьори да сложа ако стигна до смяна?

              Коментар


              • #22
                От: 4.0 на WJ какви са разликите в мотора преди 2001 година и след това?

                Първоначално публикуван от m4r1qn Преглед на мнение
                Има окомплектовка на 4,0 без виско, а само на ел. перка.
                Ако визираш старият ти WJ,вече е с виско....Взех перка и виско и просто ги навих на вала,иначе много започна да грее в жегите.А и нямам представа защо е бил без виско,след като е правен за Калифорния.След интервенцията,с каравана из Гърция на 38 градуса по баири стрелката не се качва и милиметър над средата.
                Cherokee WJ 4.0L- NP242
                Honda Africa Twin XRV 750

                Коментар


                • #23
                  От: 4.0 на WJ какви са разликите в мотора преди 2001 година и след това?

                  Окомплектовка има, но после и сервизи има! Високото за нашата страна е задължително, не знам колко трябва да е околната температура за да го няма.

                  Коментар


                  • #24
                    От: 4.0 на WJ какви са разликите в мотора преди 2001 година и след това?

                    Първоначално публикуван от kalinntv Преглед на мнение
                    ... нямам представа защо е бил без виско,след като е правен за Калифорния ...
                    Първоначално WJ с 4.0 са били пускани само с електрически вентилатор, а перка с виско се е слагала само на комплектациите с избрана опция оборудване за теглене. Явно се е видяло, че електрическият вентилатор е недостатъчен, та са преминали към стандартно изпълнение на охлаждането с виско + допълващ електически вентилатор, който се управлява от компютъра и се включва в зависимост от температурата на двигателя, както и при пускане на климатика.
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X