Здравейте!
Интересуваме какви са механичните разлики в старите мотори спрямо новите след 2001-ва?
Имам джип с 4.0(2004) работил до последно без вискосъединител и перка. Резултата е буталото на втори цилиндър се е разпаднало и се намира в картера на ситни парчета. Мога ли да взема стар мотор и да го оборудвам с всичко от по-новия и така да си стане 190 коня нормален двигател?
Аз търся двигател до 800лв горе-долу, ако някой има да пише на лс ще се разберем
Интересуваме какви са механичните разлики в старите мотори спрямо новите след 2001-ва?
Имам джип с 4.0(2004) работил до последно без вискосъединител и перка. Резултата е буталото на втори цилиндър се е разпаднало и се намира в картера на ситни парчета. Мога ли да взема стар мотор и да го оборудвам с всичко от по-новия и така да си стане 190 коня нормален двигател?
Аз търся двигател до 800лв горе-долу, ако някой има да пише на лс ще се разберем
Това което виждам е че датчика за обороти май е един и се задвижва от разпределителния вал. Това ми говори че май всички дюзи работят едновременно? Така ли е това? Направо се изненадах когато видях че мотора има 4бр ламбда сонди! Двата катализатора на двуцевката са махнати. Какво мога да очаквам след като живи здрави запаля по това че вторите сонди за вързани а катализаторите ги няма?
Коментар