От: черен пушек при Гранд Чероки 2,7 ЦРД
Цитирания разход предполагам е по борд компютър, реалния с литър нагоре. Въпреки това пак ми се струва чудесен разхода.
Хм много странно...Пушещ Гранд съм оправял с ремонт дюзи, но там и разхода беше по-висок(след ремонта се припокрива с твоя), но също менеше оборотите(от регулатор за налягане).
1.Колко бара "клати" налягането в горивния колектор(рейла) студен и топъл? Да кажем че всичко над +/- 4-5 бара според мен е много.
2.Тест за обратно количество гориво на дюзите правен ли е? Трябва да са еднакви, и да не потекат веднага. Една дюза може да прави мизерията която наблюдаваш, а като знам как се вадят
3.При напъване до ламарината на 3-та или 4-та на изкачване гасне ли?
4.Пауър бокс, или чип?
Цитирания разход предполагам е по борд компютър, реалния с литър нагоре. Въпреки това пак ми се струва чудесен разхода.
Хм много странно...Пушещ Гранд съм оправял с ремонт дюзи, но там и разхода беше по-висок(след ремонта се припокрива с твоя), но също менеше оборотите(от регулатор за налягане).
1.Колко бара "клати" налягането в горивния колектор(рейла) студен и топъл? Да кажем че всичко над +/- 4-5 бара според мен е много.
2.Тест за обратно количество гориво на дюзите правен ли е? Трябва да са еднакви, и да не потекат веднага. Една дюза може да прави мизерията която наблюдаваш, а като знам как се вадят
3.При напъване до ламарината на 3-та или 4-та на изкачване гасне ли?
4.Пауър бокс, или чип?
Коментар