Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дизел ВМ - смяна на ангренажен и серпентинен ремък, водна помпа и обтегачи

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Има неписан закон за развиването на тази гайка. Но ти трябва да го знаеш ,все пак си по-по-най от сервизите и "майсторите". Да не говорим ,че локтайд там , е нечувана глупост...
    Калин Владов,09РСПБЗН

    Коментар


    • #47
      Калинчо, мерси много за ценното ти мнение, пълно с мъдрост и съвети, които биха помогнали на хиляди хора по света, евала, сигурно 15 минутки си премислял и сричал как да словоизлееш всичките тия познания в един ред

      Какъв е този неписан закон, който е известен на селските пожарникаро-механици, би ли ни просветлил нас простолюдието?

      За разлика от теб аз не си вадя хляба у сервизо сред "майстори", и знам, че много неща не знам и за това си плащам за грешките но имам топките да си призная проблемите и грешките за да може други да не ги повтарят.

      Да се не косиш повече, ето нагледно как и без познания по тия неписани закони, които ти си визирал по-горе се достига до където трябва, тоест и без да се сваля 36мм гайката

      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:2020-02-16 16.52.45.jpg Прегледи:0 Размер:427.9 КБ ID:6561271
      Прикачени файлове
      Последно редактирано от BatGeorgeone; 16-02-20, 20:18.
      Бъдете живи и здрави!

      Коментар


      • #48
        Закона е ,че се развива натам ,накъдето се върти. С удар. Сега можеш да блеснеш дори и пред по-сериозни механици ,с познанието получено от селския пожаро-механик. И проблем със сричането нямам..,.
        Калин Владов,09РСПБЗН

        Коментар


        • BatGeorgeone
          BatGeorgeone коментира
          Редактиране на коментар
          Ето, че може и да добавяш стойност, мерси много за съвета!

          Следващия път ако ти се остроумничи с недомлъвки и ирония, спомни си, че някой, който е мръзнал два дни под дъжда може и да не е много радостен да чуе шикалки и тинтири-минтири вместо кратък и точен съвет, от който има нужда, хайде хубава вечер от мен

        • kalin09
          kalin09 коментира
          Редактиране на коментар
          Единствената причина за иронията и недомлъвките ,е твоята неприязън към селски/градски и всякакви майстори ,изкарващи си хляба с честен труд.

        • BatGeorgeone
          BatGeorgeone коментира
          Редактиране на коментар
          Калине, никак не си прав, аз уважавам труда на всеки и във всяка професия, обаче силно мразя и не понасям гъзоръки майстори, измамници и дървени философи. За скромните си двайсетина години самостоятелен живот ползвал услуги на много различни хора от различни професии, с ръка на сърцето мога да нарека майстори едва под 1/4 от хората, в последните десет години от всички хора пипали по моите коли, има един или два случая при който да няма осиране от страна на доставчика на услугата, по спомени само за последните 2-3 години ДЖЙП официален сервиз, два дни чакане, протакане, шикалкавене защото тъпаците разместили кабелите на ТПМА, в РБ, ангренажи, ролки и т.н. 600 лева за труд и след като се прибрах у дома,3 болта недозавити), фреона източен и климатичнат система оставена с теч, миналата година на острова - поръчвам части с бърза доставка, чакам месец да дойдат след ежеседмично гонене, а бяха обещали доставка до 3 дни, мога страници да пиша но за какво, ясно е за какво говоря.

      • #49
        Супер тъпо ми е да се обяснявам, че всичко, което правя тук в този форум е свързано с научаване на неща, получаване и отдаване на полезна информация, комерсиални цели не гоня, емоционални облаги нямам и винаги се старая да върна на тази общност това което съм получил - знания и опит, нищо повече нищо по-малко.
        Бъдете живи и здрави!

        Коментар


        • Kirilpm
          Kirilpm коментира
          Редактиране на коментар
          Ако искаш да научиш нещо от някой е силно препоръчително да не го раздаваш по знаещ от човека, който питаш.Може и да си попадал само на гъзоръки майстори, но след такова обръщение като това към колегата, аз лично никога не бих ти отговорил.
          Въпреки всичко чест ти прави, че си се извинил.

          От мен една препоръка - няма никакъв смисъл да се престараваш толкова при белязането на ремъка, даже понякога може да ти изгирае лоша шега.Без да те познавам и да имам някаква представа какви са знанията ти относно автомобилите, в момента в който видях белезите на РВ ми стана ясно.

        • BatGeorgeone
          BatGeorgeone коментира
          Редактиране на коментар
          Кирил, мерси за съвета, ще го имам в предвид. Относно белезите, разбира се, че си прав и е очевидно опита ми с първия ремък бе нулев, сега с втория ремък вече не го бележа, няма смисъл наистина, има други белези и по коляновия вал и по дизеловата помпа и по разпределителните валове, но това както знаеш се научава и осъзнава с опита, а без опит са нужни или инструктор или детайлни инструкции, ето защо аз правя последното.

      • #50
        Ако обичаш да запазиш негативизма за себе си ,или го насочи към правилните хора ,това че си се опарил няколко пъти ,не значи че всички са такива...
        Калин Владов,09РСПБЗН

        Коментар


        • BatGeorgeone
          BatGeorgeone коментира
          Редактиране на коментар
          Калине, ти ми тръгна с рогите напред, ти тръгна с иронията, сарказма и негативизма аз просто реагирах съобразно!

          Виждам, че си мъж на място, за това от мен следва искрено извинение и молба за прошка, нека от тук на сетне нещата вървят в позитивен и креативен тон, надявам се ще приемеш предложението ми/

      • #51
        Сложих новия ангренажен ремък, водната помпа и нова обтяжна ролка и запалих двигателя за тест. Няколко наблюдения, които ако не забравя ще сложа в обновения файл с детайлните инструкции.

        1. Не мисля , че съм описал спецификациите по затягане на различните гайки и болтове, доста объркващи данни има по разлничните източници.

        2. Инструкции по поставянето на самия ангренажен ремък и последващото настройване на обтяжната ролка, не е сложно но пък е критично важно.

        3. Трика с водната помпа - болтовете НЕ я центрират и е важно да се постави в положение, което подпомага последващото поставяне на ремъка, тоест помпата се бута и пристяга в позиция обратна на коляновия вал, идеята е помпата да не натяга ремъка излишно.
        Бъдете живи и здрави!

        Коментар


        • #52
          Покарах 4-500 КМ и ми се струва, че двигателя държи по-висока температура в сравнение с преди обслужването, имам съмнения за недобро обезвъздушаване на охладителната система.

          Докато сглобявах на юруш открих няколко потенциално сериозни неща за коригиране - тръбата от филтъра към турбото е разхлабена(много), маркучите на хидравликата(кормилната) се търкат метал в гума, маркуча от кулера към ЕГР се търка гума в пластмаса, маркуча от турбото към кулера се търка също на твърдо.

          В този ред на мисли, какво се ползва за да се обезопаси търкане на меки в твърди компоненти, до момента съм страдал от повредени маркучи за кулера и за автоматика(СК) и бих желал да избегна рисковете, тия пластмасови оплекти май са мижи да се лажем, да ползвам вътрешна гума, да раздалеча тръбите, какво е най-правилно да се направи?
          Бъдете живи и здрави!

          Коментар


          • #53
            Охладителната система се обезвъздушава сама. Грамотно изпълнение с два входа към разширителния съд никога не създава проблеми освен при запушване на изхода от главата или от радиатора. Проверката е лесна, без загуба на охладителна течност ,само трябва да разкачите давата маруча които влизат в разширителния съд и да проверите "проходността им".
            Има и много други причини, които могат да доведат до повишена температура,но там вече има и "авариен проблем" (изключвам центровката (зацепването), която също може да промени термичния режим).
            Обезопасяване на участъците с "триене" решавам с два подхода : - Първият е отстраняване на условията за контакт,а вторият с външна "облицовка"-най често парче от гумен маркуч с подходящ диаметър се процепва ,поставя и фиксира.

            Коментар


            • BatGeorgeone
              BatGeorgeone коментира
              Редактиране на коментар
              Благодаря много за съвета.

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X