Здравейте,
В тази тема искам да визирам 2.8 дизела на ВМ който се слага в Лондон такси, Вранглер, Либерти и много други машини.
...2.8L common-rail diesel four-cylinder engine. The common rail diesel (CRD) engine is produced by VM Motori Cento in Ferrara, Italy...
Джипа ми наближава 90 000 мили и ми е време за смяна на въпросните ремъци, обтегачи, ролки и водната помпа.
Темата е пусната за да се опишат в детайли всички части, номерата им по каталог, инструменти, техники, технологии, опит и тънкости при извършването на тия дейности.
1. Например освен всички ремъци, ролки и обтегачи и самата водна помпа, ще е нужно да се смени и антифриза, ако не се внимава ще наложи и допълване на фреон в климатика.
2. Нужни са специализирани инструменти за фиксиране на валовете, маховика и колелата на самите валове.
3. Нужни са сигурно още една камара неща но все още не съм правил тази процедура за това пускам тема за да се опише всичко систематично, в детайли и да се споделят разните капанчета/трудности които да избегнем от опита на другите
Следва продължение
В тази тема искам да визирам 2.8 дизела на ВМ който се слага в Лондон такси, Вранглер, Либерти и много други машини.
...2.8L common-rail diesel four-cylinder engine. The common rail diesel (CRD) engine is produced by VM Motori Cento in Ferrara, Italy...
Джипа ми наближава 90 000 мили и ми е време за смяна на въпросните ремъци, обтегачи, ролки и водната помпа.
Темата е пусната за да се опишат в детайли всички части, номерата им по каталог, инструменти, техники, технологии, опит и тънкости при извършването на тия дейности.
1. Например освен всички ремъци, ролки и обтегачи и самата водна помпа, ще е нужно да се смени и антифриза, ако не се внимава ще наложи и допълване на фреон в климатика.
2. Нужни са специализирани инструменти за фиксиране на валовете, маховика и колелата на самите валове.
3. Нужни са сигурно още една камара неща но все още не съм правил тази процедура за това пускам тема за да се опише всичко систематично, в детайли и да се споделят разните капанчета/трудности които да избегнем от опита на другите
Следва продължение
Коментар