Казусът е следният: Радиаторчето на парното най-вероятно е протекло, защото при пуснато отопление стъклата се запотяват яко и в купето смърди. Включването на обдухване на предното стъкло не отстранява запотяването.
Цената на оригинално радиаторче в БС е буквално безумна - 686 лв (и е на поръчка). Неоригинално медно може да се намери на доста по-прилична цена, но в момента няма наличност и такава не се очаква преди Нова година.
Т.е. към момента опциите са или алуминиево (за около 175 лв) от една от фирмите за американски части или ремонт на старото. Ако е „тръгнала“ питата ремонтът ми се чини безсмислен, защото няма гаранция, че после няма да текне на друго място. Въпросът е обаче доколко са читави (като трайност и качество на отоплението) алуминиевите, които се предлагат като заместител?!?
Някой да има впечатления?
Цената на оригинално радиаторче в БС е буквално безумна - 686 лв (и е на поръчка). Неоригинално медно може да се намери на доста по-прилична цена, но в момента няма наличност и такава не се очаква преди Нова година.
Т.е. към момента опциите са или алуминиево (за около 175 лв) от една от фирмите за американски части или ремонт на старото. Ако е „тръгнала“ питата ремонтът ми се чини безсмислен, защото няма гаранция, че после няма да текне на друго място. Въпросът е обаче доколко са читави (като трайност и качество на отоплението) алуминиевите, които се предлагат като заместител?!?
Някой да има впечатления?
Коментар