Здравейте колеги
Съществуващото правило фамилната кола да бъде сменяна през 3-4 години намери своето изключение, благодарение на Евгени.
Мога да кажа, че не ми беше трудно при наличните ,,алтернативи" на пазара.
Докато се оглеждах за нов датчик за раздатъчната кутия (242) попаднах на снимки на катастрофирали ,,събратя" и реших да вложа малко ,,ресурс" в наличния автомобил.
Според вас, заслужава ли си да прибавя някои ,,екстри", например по купето - цялостен ,,кожен салон", в момента е някакъв странен хибрид
По окачването - малко да го повдигна, без това да се отрази твърде много на стабилността при висока скорост
Изолацията под капака на двигателя е леко закъсана и ме дразни - някакво предложение за ,,бюджетна" смяна
Усещането ми е, че при сегашната интензивност на каране автомобила може да изкара без генерални ремонти още 5 години, в момента е на 140 000 km.
Има ли кой в рамките на София да се ангажира с един такъв проект
p.s. само черния цвят и разхода на гориво не мога да сменя, за мое съжаление.

Съществуващото правило фамилната кола да бъде сменяна през 3-4 години намери своето изключение, благодарение на Евгени.
Мога да кажа, че не ми беше трудно при наличните ,,алтернативи" на пазара.
Докато се оглеждах за нов датчик за раздатъчната кутия (242) попаднах на снимки на катастрофирали ,,събратя" и реших да вложа малко ,,ресурс" в наличния автомобил.
Според вас, заслужава ли си да прибавя някои ,,екстри", например по купето - цялостен ,,кожен салон", в момента е някакъв странен хибрид

По окачването - малко да го повдигна, без това да се отрази твърде много на стабилността при висока скорост

Изолацията под капака на двигателя е леко закъсана и ме дразни - някакво предложение за ,,бюджетна" смяна

Усещането ми е, че при сегашната интензивност на каране автомобила може да изкара без генерални ремонти още 5 години, в момента е на 140 000 km.
Има ли кой в рамките на София да се ангажира с един такъв проект

p.s. само черния цвят и разхода на гориво не мога да сменя, за мое съжаление.

Коментар