Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помогнете със съвет моля

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Помогнете със съвет моля

    Пак ли започваме??? Всеки има право на мнение. За едни е "кенеф" , за други е ДЖИП. В зависимост от това , какво е "отношението " му към возилото. Това ,че е с италиански мотор , нищо не означава. 2.7 пък е с германски! Не коментирам 4.7 , 5.8 и други , тъй като става дума за дизелов вариант.
    Последно редактирано от stilnik; 12-09-15, 10:36.

    Коментар


    • #17
      От: Помогнете със съвет моля

      Първоначално публикуван от stilnik Преглед на мнение
      Пак ли започваме???
      С какво? Ако ми намериш сервиз, в който не се търкалят спукани глави от такова или по-малкия му брат, щъ черпя.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        От: Помогнете със съвет моля

        На това нещо проблемът му не е само в двигателя. Не случайно дадох по-горе линк към тази историческа тема.
        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

        Коментар


        • #19
          От: Помогнете със съвет моля

          Моят савет е пробваш 3.1 и 2.7 и сам ще решиш кое ти пасва повече 2.7 варви повече и гори по малко ако са в близко техническо састояние това ти е основната разлика смяташ колко километра минаваш на година разлика от 2литра на 100км и за 1 година експлоатация сам ще решиш колко ще е, пак казвам ако са долу горе в добро састояние и двата ако ще го ползваш повечко години разликата става очевадна...другото е на касмет....дали ще се пукат глави или ще се прецакат дюзи и т.н .

          Коментар


          • #20
            От: Помогнете със съвет моля

            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
            На това нещо проблемът му не е само в двигателя.
            Между това нещо и бензиновия му еквивалент разликата е в двигателя. Останалото им е еднакво или поне близко до еднакво. Че конкретното от историческата тема има и други проблеми - безспорно има.

            В запалена 3.1-ца не съм се качвал, но по-малкия му събрат освен че е със скромни характеристики и пак пука глави, тресе купето неистово и усещането като го запалиш е по-зле от шкода фабия дизел от първите.

            Лично бих взел CRD-то без абсолютно никакви колебания, стига самото то да е читаво. Тия VM-ски говна са само беля на главата.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              От: Помогнете със съвет моля

              Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
              Е, кенеф чак не е - тоалетна, може би.....
              Тоаллллеееетнаааааааа....... виж колко благозвучно звучи.
              А 3.1 си е кенеф с много 0-ли и още толкова бездъни ями.
              Както казва един мои познат който се отърва от такова " На снимка да го вида, ще я скъсам"

              Коментар


              • #22
                От: Помогнете със съвет моля

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Между това нещо и бензиновия му еквивалент разликата е в двигателя. Останалото им е еднакво или поне близко до еднакво.
                Видял ли си някъде оплакване на бензинов WJ някой да е спукал плочата между двигателя и трансмисията ? Аз съм виждал тук три пъти такова оплакване от собственици на 3,1. Или ще кажеш, че това също спада към двигателя.
                В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                Коментар


                • #23
                  От: Помогнете със съвет моля

                  Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                  Видял ли си някъде оплакване на бензинов WJ някой да е спукал плочата между двигателя и трансмисията ? Аз съм виждал тук три пъти такова оплакване от собственици на 3,1. Или ще кажеш, че това също спада към двигателя.
                  Че към какво да спада? Тая плоча е там и се къса заради двигателя. Или заради друго?
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Помогнете със съвет моля

                    Какво толкова се дърляте.
                    И едното е джип Jeep и другото е същото.
                    Land Rover Discovery II, V8 4.0
                    VW Golf VI variant
                    Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                    Коментар


                    • #25
                      От: Помогнете със съвет моля

                      Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
                      Какво толкова се дърляте.
                      И едното е джип Jeep и другото е същото.
                      Не е. Едното е оригиналдЪ, другото е ерзац за европейския беден потребител. Ако говорим за бензин-дизел, де.
                      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Помогнете със съвет моля

                        Аз друго имах впредвид ама не искам да се караме....
                        Land Rover Discovery II, V8 4.0
                        VW Golf VI variant
                        Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                        Коментар


                        • #27
                          От: Помогнете със съвет моля

                          Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
                          Аз друго имах впредвид....
                          Ако си имал предвид съотношението 3,1 / 2,7 дизеларки, аз имам и на това отговор, ама ще заключат темата.
                          В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Помогнете със съвет моля

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            С какво? Ако ми намериш сервиз, в който не се търкалят спукани глави от такова или по-малкия му брат, щъ черпя.
                            Че в кой сервиз няма спукани глави от всякави 15 -20 годишни бараки. Я отиди на Сливница , където заваряват глави и ще разбереш ,че не само 3.1 пука глава.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Помогнете със съвет моля

                              Първоначално публикуван от stilnik Преглед на мнение
                              Че в кой сервиз няма спукани глави от всякави 15 -20 годишни бараки. Я отиди на Сливница , където заваряват глави и ще разбереш ,че не само 3.1 пука глава.
                              Че кога съм твърдял че нищо друго не пука глава? Само че едно е "да се случи", друго е да се случва достатъчно често, че това да е основен проблем за тоя мотор. Те и патролските шестаци например пукат глава. Ама в единия случай трябва да се постараеш, а в другия се случва дори при съвсем нормална експлоатация.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Помогнете със съвет моля

                                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                                Че кога съм твърдял че нищо друго не пука глава? Само че едно е "да се случи", друго е да се случва достатъчно често, че това да е основен проблем за тоя мотор. Те и патролските шестаци например пукат глава. Ама в единия случай трябва да се постараеш, а в другия се случва дори при съвсем нормална експлоатация.
                                Тц. Пукането на главите не идва от престараване , а от "стареене". Остарява материала от експлоатация. В края на краищата една нова глава на 3.1 струва 350-400лв. а тази на патрола 2500лв. И пак се връщам на темата - сега колите се проектират от счетоводители , а не от инженери. Животът им е точно определен 100хил.км.повече или по- малко ,но толкова. . След това в България и познай - кое е по- добре 3.1 или 2.7

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X