Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Jeep Grand Cherokee 3.0crd (mercedes benz) проблем
Свий
X
-
От: Jeep Grand Cherokee 3.0crd (mercedes benz) проблем
Това което си снимал е филтър сепаратор на картерните газове. Мап сензора на снимката на колегата Бочо64 е подобен на твоят ,там където е синята лепенка на твоят има бяла кръгла ,а къде е ти писах
Коментар
-
От: Jeep Grand Cherokee 3.0crd (mercedes benz) проблем
Благодаря за напътствията!Първоначално публикуван от push Преглед на мнениеТова което си снимал е филтър сепаратор на картерните газове. Мап сензора на снимката на колегата Бочо64 е подобен на твоят ,там където е синята лепенка на твоят има бяла кръгла ,а къде е ти писах
Коментар
-
От: Jeep Grand Cherokee 3.0crd (mercedes benz) проблем
За сега главен заподозрян е актуатора на турбината. До него "ток" стига, но той си почива. Когато се разкачи лостчето му към турбината и движим самото лостче ръчно геометрията си се променя... Което се разбра със серия тестове. Другата седмица продължаваме пробите с подмяна на актуатора с друг от същия модел джип! Изказвам специални благодарности на всички, които се включват в разнищването на този проблем и най-вече на колегата rado-to!Последно редактирано от navyto; 17-07-15, 19:45.
Коментар
-
От: Jeep Grand Cherokee 3.0crd (mercedes benz) проблем
Да, електрически е и дори на този модел управлението на самото двигателчето си му е вътре в самия модул.Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнениеАкутатора на турбо геометрията е електрически, а не като на WG вакумен? Правилно ли разбирам?
Коментар
-
От: Jeep Grand Cherokee 3.0crd (mercedes benz) проблем
Актуаторът се управлява от ЕКУ на двигателят ,а в самият му корпус има редуктор и платка с крайни изключватели , която по КАН шина командва лостчето ,което мести ВНТ геометрията на Турбокомпресора и така регулира налягането .
Коментар
-
От: Jeep Grand Cherokee 3.0crd (mercedes benz) проблем
Има два вида актуатори на Хела. Едните (този като моя) е с "голямата" платка (тя е по цялата площ на капачето), водят е, че е с управление на моторчето и другият вид с "малката" платка (платката е на половина спрямо на другия модел), при който се води че управлението се извършва от ЕКУ-то. И на двата вида механиката е една и съща.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар