Здравейте колеги! Обръщам се за съвет към тези от Вас, които са запознати с Grand Cherokee WK/WH 3.0crd Overland. Въпросното возило прави следния проблем:
В ниските обороти се изтрелва като торпедо (от около 1500-600 до към 2500-3000, което смятам, че не е никак нормално, (тръгва като V8-к) и после загубва мощност за секунда и пак за секунда тръгва и това се редува. От време на време решава, че трябва да "киха" все едно има и blow off. Грешката, която набива е в моторчето, което управлява турбото. В сервиз на БОШ закачиха чисто нова турбина и грешката остана, което според тях се дължи на кабел, букса, лош контакт... Закарах колата в сервиз където се прозвъняха кабелите от ECU-то до въпросното моторче и са здрави. След което буксите се напръскаха с контактен спрей (ECU-то се намира под акумулатора и близо до маркуча на хидравлиата и беше цялото омазaно в масло) и грешката изчезна. Проблемът също изчезна. И така една седмица колата си вървеше като по учебник (малко по-тромава в ниските и след 2000 оборота тръгваше много добре да върви без да "забива"). Докато вчера пак започна да прави старите номера. Не светят никакви чек лампи... Смятам, че дадения ефект/дефект се получава точно от това моторче, което променя геометрията на турбото, НО защо? Реално погледнато се замени с чисто ново и грешката остана... Идеите ми свършиха, нека ако някой има предположения да сподели! ECU? Благодаря предварително. smile emoticon
В ниските обороти се изтрелва като торпедо (от около 1500-600 до към 2500-3000, което смятам, че не е никак нормално, (тръгва като V8-к) и после загубва мощност за секунда и пак за секунда тръгва и това се редува. От време на време решава, че трябва да "киха" все едно има и blow off. Грешката, която набива е в моторчето, което управлява турбото. В сервиз на БОШ закачиха чисто нова турбина и грешката остана, което според тях се дължи на кабел, букса, лош контакт... Закарах колата в сервиз където се прозвъняха кабелите от ECU-то до въпросното моторче и са здрави. След което буксите се напръскаха с контактен спрей (ECU-то се намира под акумулатора и близо до маркуча на хидравлиата и беше цялото омазaно в масло) и грешката изчезна. Проблемът също изчезна. И така една седмица колата си вървеше като по учебник (малко по-тромава в ниските и след 2000 оборота тръгваше много добре да върви без да "забива"). Докато вчера пак започна да прави старите номера. Не светят никакви чек лампи... Смятам, че дадения ефект/дефект се получава точно от това моторче, което променя геометрията на турбото, НО защо? Реално погледнато се замени с чисто ново и грешката остана... Идеите ми свършиха, нека ако някой има предположения да сподели! ECU? Благодаря предварително. smile emoticon
Коментар