Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Grand Cherokee 3.0crd (mercedes benz) проблем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Jeep Grand Cherokee 3.0crd (mercedes benz) проблем

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ws_serve_pic (1).jpg
Прегледи:1
Размер:62.5 КБ
ID:5671302Ей такова търси по мотора!Това е МАП сензор.

    Коментар


    • #17
      От: Jeep Grand Cherokee 3.0crd (mercedes benz) проблем

      Това което си снимал е филтър сепаратор на картерните газове. Мап сензора на снимката на колегата Бочо64 е подобен на твоят ,там където е синята лепенка на твоят има бяла кръгла ,а къде е ти писах

      Коментар


      • #18
        От: Jeep Grand Cherokee 3.0crd (mercedes benz) проблем

        Първоначално публикуван от push Преглед на мнение
        Това което си снимал е филтър сепаратор на картерните газове. Мап сензора на снимката на колегата Бочо64 е подобен на твоят ,там където е синята лепенка на твоят има бяла кръгла ,а къде е ти писах
        Благодаря за напътствията!

        Коментар


        • #19
          От: Jeep Grand Cherokee 3.0crd (mercedes benz) проблем

          За сега главен заподозрян е актуатора на турбината. До него "ток" стига, но той си почива. Когато се разкачи лостчето му към турбината и движим самото лостче ръчно геометрията си се променя... Което се разбра със серия тестове. Другата седмица продължаваме пробите с подмяна на актуатора с друг от същия модел джип! Изказвам специални благодарности на всички, които се включват в разнищването на този проблем и най-вече на колегата rado-to!
          Последно редактирано от navyto; 17-07-15, 19:45.

          Коментар


          • #20
            От: Jeep Grand Cherokee 3.0crd (mercedes benz) проблем

            Акутатора на турбо геометрията е електрически, а не като на WG вакумен? Правилно ли разбирам?
            WG 2.7 CRD

            Коментар


            • #21
              От: Jeep Grand Cherokee 3.0crd (mercedes benz) проблем

              Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
              Акутатора на турбо геометрията е електрически, а не като на WG вакумен? Правилно ли разбирам?
              Да, електрически е и дори на този модел управлението на самото двигателчето си му е вътре в самия модул.

              Коментар


              • #22
                От: Jeep Grand Cherokee 3.0crd (mercedes benz) проблем

                Актуаторът се управлява от ЕКУ на двигателят ,а в самият му корпус има редуктор и платка с крайни изключватели , която по КАН шина командва лостчето ,което мести ВНТ геометрията на Турбокомпресора и така регулира налягането .

                Коментар


                • #23
                  От: Jeep Grand Cherokee 3.0crd (mercedes benz) проблем

                  Има два вида актуатори на Хела. Едните (този като моя) е с "голямата" платка (тя е по цялата площ на капачето), водят е, че е с управление на моторчето и другият вид с "малката" платка (платката е на половина спрямо на другия модел), при който се води че управлението се извършва от ЕКУ-то. И на двата вида механиката е една и съща.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Jeep Grand Cherokee 3.0crd (mercedes benz) проблем

                    Актуаторът се оказа, че е създавал гореописаните проблеми. Той вече е ремонтиран (от едни момчета в Стара Загора) и за сега да чукна на дърво няма проблеми!

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X