Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Още един Jeep WH 5.7 V8 Hemi във форума

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Ощв един Jeep WH 5.7 V8 Hemi във форума

    Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
    За све америчко. Спираш на фарове, гасиш колата и вадиш ключа, гасиш фаровете и се активира "ф&к ноум-а", ако не ги загасиш ръчно си светят и при отваряне на вратата трябва да пищи.....
    .... "дей рънинг-а" се включва отделно и е друга екстра.....
    Сърдечно благодарим!

    Коментар


    • #17
      От: Ощв един Jeep WH 5.7 V8 Hemi във форума

      Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
      За све америчко. Спираш на фарове, гасиш колата и вадиш ключа, гасиш фаровете и се активира "ф&к ноум-а", ако не ги загасиш ръчно си светят и при отваряне на вратата трябва да пищи.....
      .... "дей рънинг-а" се включва отделно и е друга екстра.....
      за Follow Me Home Function ли имаш в предвид с тая процедура и не е ли тя същата като наглася delay на фарофете през менюто (30,60,90 секунди)

      Питането ми най вече е, възможно ли е като съм на фарове и извадя ключа да гаснат или винаги трябва ръчно и да се надявам да ми направи впечатление пискането че да не ги забравя включени?
      WH GRAND CHEROKEE HEMI 5.7 LIMITED

      Коментар


      • #18
        От: Ощв един Jeep WH 5.7 V8 Hemi във форума

        Първоначално публикуван от tonizdravkov Преглед на мнение
        за Follow Me Home Function ли имаш в предвид с тая процедура и не е ли тя същата като наглася delay на фарофете през менюто (30,60,90 секунди)

        Питането ми най вече е, възможно ли е като съм на фарове и извадя ключа да гаснат или винаги трябва ръчно и да се надявам да ми направи впечатление пискането че да не ги забравя включени?
        Това delay трябва да има и интервал OFF или 0 секунди. Кола, на която като извадиш ключа загасва всичко = стара италианска бангия или кола с манипулирана ел. инсталация. Нормалните автомобили трябва да могат да бъдат заключени и оставени на габарити или фарове, без да са "на контакт". Като си имат пищялка / зумерче, които при изваждане на ключа и отворена врата предупреждават, че светлините са оставени включени. Като затвориш вратата, зумерчето млъква и колата може да остане цяла нощ на габарити или дори фарове. Забравяне на светлини включени... това през нощта няма как да стане, а през деня - затова има DRL, дето си гаснат при изключен двигател или дръпната ръчна спирачка или скорости на "P", зависи от джипката. При DRL не ти светят отзад стопове и отвътре подсветка на таблото и разните копчета, ако не си включил фаровете.
        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

        Коментар


        • #19
          От: Ощв един Jeep WH 5.7 V8 Hemi във форума

          Първоначално публикуван от droba Преглед на мнение
          B Балканстар Пловдив лекуват болежката срещу 20 кинта Във Варна отказват, в София май тоже.
          Ето това намерих в мануала, не би трябвало да отказват:
          NOTE: For vehicles with optional wheel/tire sizes andsignificantly different tire placard pressures, the placardpressure value and the low-pressure threshold value isre-programmable at your authorized dealer to accommodatethe customer selected wheel/tire combinations recommendedby DaimlerChrysler Corporation.
          WH GRAND CHEROKEE HEMI 5.7 LIMITED

          Коментар


          • #20
            От: Ощв един Jeep WH 5.7 V8 Hemi във форума

            Първоначално публикуван от tonizdravkov Преглед на мнение
            Ето това намерих в мануала, не би трябвало да отказват:
            NOTE: For vehicles with optional wheel/tire sizes andsignificantly different tire placard pressures, the placardpressure value and the low-pressure threshold value isre-programmable at your authorized dealer to accommodatethe customer selected wheel/tire combinations recommendedby DaimlerChrysler Corporation.
            Отказват да деактивират TPMS-системата, по принцип на дилърите им е забранено да го правят. Иначе могат да променят зададеното налягане, под което сигнализира за спаднала гума. На европейските WH-версии пише в хартиеното книжле owner`s manual, което имам, че системата може да се изключи, чрез премахване на всички датчици и каране 10 минути със скорост над 24 км / ч ( 15 мили / ч ), след което гасене и ново стартиране на двигателя. За WK-екземплярите категорично не става, в Щатите системата за данни за налягане на гумите е задължителна. Не съм пробвал, защото системата си работи и чат-пат сигнализира за някоя спаднала гума, но за резервната гума постоянно се мъдри този надпис "Spare pressure low", за което има много псувни из американските и руски форуми.
            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

            Коментар


            • #21
              От: Още един Jeep WH 5.7 V8 Hemi във форума

              Нещо аз ли обърках вече не знам, каква е разликата между WK и WH?
              WH GRAND CHEROKEE HEMI 5.7 LIMITED

              Коментар


              • #22
                От: Ощв един Jeep WH 5.7 V8 Hemi във форума

                Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                Това delay трябва да има и интервал OFF или 0 секунди. Кола, на която като извадиш ключа загасва всичко = стара италианска бангия или кола с манипулирана ел. инсталация. Нормалните автомобили трябва да могат да бъдат заключени и оставени на габарити или фарове, без да са "на контакт". Като си имат пищялка / зумерче, които при изваждане на ключа и отворена врата предупреждават, че светлините са оставени включени. Като затвориш вратата, зумерчето млъква и колата може да остане цяла нощ на габарити или дори фарове. Забравяне на светлини включени... това през нощта няма как да стане, а през деня - затова има DRL, дето си гаснат при изключен двигател или дръпната ръчна спирачка или скорости на "P", зависи от джипката. При DRL не ти светят отзад стопове и отвътре подсветка на таблото и разните копчета, ако не си включил фаровете.
                WJ -то , ако го оставиш нарочно , или без да искаш на фарове , след известно време/ не съм засичал/ гаси фаровете и отива на габарити. И така цяла нощ могат да светят. Компютърът следи и запазва акумулатора.

                Коментар


                • #23
                  От: Още един Jeep WH 5.7 V8 Hemi във форума

                  Първоначално публикуван от tonizdravkov Преглед на мнение
                  Нещо аз ли обърках вече не знам, каква е разликата между WK и WH?
                  WK- американска сглобка на модела
                  WH- европейска
                  Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
                  SSang Yong Kyron 2.0xdi
                  Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

                  Коментар


                  • #24
                    От: Още един Jeep WH 5.7 V8 Hemi във форума

                    11-тият символ във VIN-номера, ако е Y, значи заводът е "Щайер" (Пух, без пух и т.н.) в Грац, т.е. имаме WH
                    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Още един Jeep WH 5.7 V8 Hemi във форума

                      Реших да погледна течностите как са днес (масло,антифриз,спирачна течност) и ми направиха впечатление няколко неща които ако някой знае да помага. Антифриза в преливника е на максимум при студен двигател и преливника като го натисна отгоре все едно издиша (пропуска въздух през капачката). Отделно има бели дири около капачката все едно е текло оттам.

                      Второто нещо е, че щеката за маслото в двигателя е спираловидна и ми костваше докато я вкарам там където си беше, такава ли трябва да е, или да си е нормално права (където са мерките за отчитане пише safe по средата)
                      WH GRAND CHEROKEE HEMI 5.7 LIMITED

                      Коментар


                      • #26
                        От: Още един Jeep WH 5.7 V8 Hemi във форума

                        Охладителната система е херметизирана при капачката, която е (в левия край) на радиатора, гледано като застанеш срещу колата. Не циркулира през преливника, както напр. е при другата ми кола - "Джип Либърти" 3,7 V6. В преливника антифриз отива, само ако предпазният клапан на капачката на радиатора се отвори. Т.е. преливникът не е под вакуум, нито под налягане - пропуска си въздух от капачето (обикновено пластмасово капаче, без никакви защити) и действа като "сифон" - от долния му край двигателят си дърпа течност, ако се свие обемът й. Пробвай да изтеглиш със спринцовка при студен двигател (само не знам как се отваря решетката под капачето, май трябва да се изчопли с пластина или тънка отвертка) антифриз от преливника, да го сведеш до показание "Cold". Дано да е бил по някакви причини само препълнен с антифриз, макар, че тук веднага 1001 специалиста ще кажат, че не е от това и кой знае какво "надува". Аз бих пробвал да извадя малко антифриз.

                        Пръчката за масло си е спираловидна. Поставяш я и я пускаш сама да си намери пътя (не я държиш отгоре за дръжката здраво, а леко я прибутваш, тя се завърта малко сама, нямам спомен прави ли "обороти" и колко, май поне един оборот прави докато потъне изцяло). Може да се наложи, ако не влиза така с леко натискане, да я извадиш, да я завъртиш на 180 градуса и да я вкараш пак. При мен влиза в едно само положение и ако тръгне да запъва, правя така - вадя, завъртам я и поставям пак.
                        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Ощв един Jeep WH 5.7 V8 Hemi във форума

                          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                          ..."Spare pressure low", за което има много псувни из американските и руски форуми.
                          На чисто нов тестов автомобил:
                          ’m not sure if the spare tire pressure is really low or if the cold weather is fooling the system. If I owned the vehicle I’d hit a gas station, dig under the cargo area and fill the thing up with some air to check. Hopefully a car with 3,000 miles on it doesn’t really need air inflated into the spare.
                          В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Още един Jeep WH 5.7 V8 Hemi във форума

                            Здрасти , Боголюб е прав , ако не загрява по-вече от нормалното всичко е наред . Може при студен мотор да отвориш капачката на радиатора и да я разгледаш
                            за скъсани или деформирани гумени уплътнения , те са две при не плътност на капачката системата не може да засмуче антифриз от преливника . Капачката е консуматив и от време на време се подменя , цена около 15-20 лв.
                            Еди Рангелов : 0885 088 444
                            Няма незаменими има незабравими хора !!!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Още един Jeep WH 5.7 V8 Hemi във форума

                              Благодарско на всички, точно по тоя начин върнах щеката на маслото обратно, просто не бях срещал кола с толкова дълга щека и с такава форма.

                              Относно антифриза, ще изтегля малко някак защото и на студен двигател е над максимума, иначе стрелката на температурата е една идея под средата почти винаги след като загрее двигателя(1мм може би).

                              Вчера грешката на Spare tire low pressure изчезна сама( отдавам го на факта че от жегата гумата малко е дигнала налягането и всъщност макар да не си е на мястото и там хваща сензора). Налягането уж го гледах но е възможно да е трябвало да е малко повече (резервната гума си е сток размер 245 докато другите гуми на колата в момента са 255)
                              WH GRAND CHEROKEE HEMI 5.7 LIMITED

                              Коментар


                              • #30
                                От: Още един Jeep WH 5.7 V8 Hemi във форума

                                Първоначално публикуван от tonizdravkov Преглед на мнение
                                ... стрелката на температурата е една идея под средата почти винаги след като загрее двигателя(1мм може би).
                                Значи, някой много е чел при смяна на антифриза Налял е колкото пише по книжка, но... не е източил докрай стария и така е препълнил системата.
                                В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X