Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Още един Jeep WH 5.7 V8 Hemi във форума

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Още един Jeep WH 5.7 V8 Hemi във форума

    Не съм успявал да накарам нито един от пасатите ми да остане на фарове, освен на контакт. Изгася ли ги, минават на габарити...
    edoors.bg- Джаджи за врати и врати

    Коментар


    • #47
      От: Още един Jeep WH 5.7 V8 Hemi във форума

      Каква е разликата между фар и габарит? След като си с нова варта няма разлика.
      Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

      Коментар


      • #48
        От: Ощв един Jeep WH 5.7 V8 Hemi във форума

        Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
        Oпппа де....посмали малко часовете. Гагич по писане на глупости си твърд No1 в форума.
        Не, бе! Пасатора му е с 1000А/Ч акумулатор. Ползва се за електрокар.

        Коментар


        • #49
          От: Ощв един Jeep WH 5.7 V8 Hemi във форума

          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
          E, ще има да почЕкаш, "Нощните бдения на поп Вечерко", гледал ли си? Може би зависи от акумулатора. Аз преди седмица карАх дъртия "Пасатор" (В3, ноември 1990 г.), дето го кара предимно синът ми и бях забравил едно 12 чАса фаровете включени Оставям го в 10 ч. сутринта и отивам 10 ч. вечерта да го взема и то ме посреща лъчезарно грейнало като коледна елха Нищо. Запали си, без да му трепнат или помръкнат светлините дори. "Варта" на 6 месеца.
          Пак безмислени спорове! Сигурно има тема за "Пасатите" и техните акумулатори. Тук коментирахме опциите на JEEP, дали би бил той WH, WK или WJ не е толкова от голямо значение - важното беше колегата да си намери отговор на проблема!

          Коментар


          • #50
            От: Ощв един Jeep WH 5.7 V8 Hemi във форума

            Първоначално публикуван от stilnik Преглед на мнение
            Пак безмислени спорове! Сигурно има тема за "Пасатите" и техните акумулатори. Тук коментирахме опциите на JEEP, дали би бил той WH, WK или WJ не е толкова от голямо значение - важното беше колегата да си намери отговор на проблема!
            Примера го дадох за илюстрация. И аз бях учуден как не е спаднал акумулаторът за толкова време. Ако има някаква "хитрина" в Jeep, дето да мери акумулатора и да гаси забравените фарове, за да го предпази от пълно изтощаване, ако акумулаторът е качествен, може много дълго време да не изгаси фаровете, пък някой да бодърства цяла нощ в очакване да види как става това. Защото идеята е да можеш да си оставиш колата с включени светлини (напр. з@ебана някъде на банкета на пътя, с цел да не я блъсне някой).
            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

            Коментар


            • #51
              От: Още един Jeep WH 5.7 V8 Hemi във форума

              Може и да е въпрос на опции и разлика в година и модел, при мен светлините гаснат само ако ги изключиш ръчно, пропуснеш ли зумера си остава на къси. таймера 30,60,90 сек и off важи само ако лостчето е на изключено. Направи ми също така впечатление, че колега дето е сложил снимки на първа страница има в менюто опции които при мен ги няма, (headlamps on with washers, auto door lock, sound horn with lock).
              WH GRAND CHEROKEE HEMI 5.7 LIMITED

              Коментар


              • #52
                От: Ощв един Jeep WH 5.7 V8 Hemi във форума

                "... някой да бодърства цяла нощ в очакване да види как става това..."

                Не е необходимо да бодърстваш цела нощ! Достатъчно е да забравиш фаровете включени! На сутринта ще разбереш.

                Обикновено, като извадя контактният ключ и съм на фарове , писва зумера и ги изключвам. Но един път/ като нов собственик на джип/ , не си спомням поради каква причина, бях забравил да изключа фаровете установих тази възможност.
                Последно редактирано от stilnik; 26-06-15, 12:15.

                Коментар


                • #53
                  От: Още един Jeep WH 5.7 V8 Hemi във форума

                  на ZJ тази опция с автоматичното гасене след 30 сек. работеше, само ако си активирал автоматичното пускане на фаровете на тъмно..... за по-новите модели не знам дали не е пак така.
                  ________________________________________________
                  Subaru OUTBACK 2,5
                  Hyundai TUCSON 2.0

                  Коментар


                  • #54
                    От: Още един Jeep WH 5.7 V8 Hemi във форума

                    Първоначално публикуван от tonizdravkov Преглед на мнение
                    Направи ми също така впечатление, че колега дето е сложил снимки на първа страница има в менюто опции които при мен ги няма, (headlamps on with washers, auto door lock, sound horn with lock).
                    Щото примерът е от EVIC, разположен над огледалото. WK/WH нямат такъв. Има ги на WJ или като опция на KJ. При WK-WH е интегриран в дисплеите на двата "часовника" (скоростомер и оборотомер). Опциите се променят с промяна на регионалните настройки. Като въведоха законодателната мода за светене с фарове срещу слънцето, изприпках при Еди и сменихме настройките на "Канада". Колата почна да се самозаключва като вдигнеш над 20 км/ч, показанията на налягането в гумите станаха в PSI, почна да пали фарове, вместо да мигне с мигачи като я отключваш, да прави "follow me home" и разни други промени в поведението, които "къстъмизирахме" с времето. Есента на миналата година решихме пак да го закачим, да видим натрупал ли е някакви грешки и излезе "ECU regional mismatch" с пояснение "implausible vehicle history". Гадината явно помни къде е сглобявана, а и знае, че се намира някъде в източното полукълбо, предвид вградения GPS, дето си няма карта на България и намира за "неправдоподобно" да е настроена за Канада. Еди направи "европейски" настройки със запазване на "дневни светлини". Сега пък не се самозаключва като потеглиш и ускориш и няма опция в менюто да я настроиш да го прави. За сметка на това не се и самоотключва като загасиш двигателя, както правеше (отключваше и багажника) а само вратата, от която тръгнеш да излизаш отвътре. Намирам го за плюс, предвид циганската схема "Баце, спаднАла ти е дзадна гума !" Излизаш да видиш, колата се отключва изцяло и чевръсти цигани гепват каквото могат. Сега колата стои заключена и се отключва само вратата, на която отвътре си дръпнал дръжката за отваряне.
                    Такива шандърми...
                    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Още един Jeep WH 5.7 V8 Hemi във форума

                      Чека изгасна сам, тъкмо се настроих да го чистя и хоп, загасна. Снощи я покарах към 2км след като беше загряла на бензин, не знам дали това има роля.
                      WH GRAND CHEROKEE HEMI 5.7 LIMITED

                      Коментар


                      • #56
                        От: Още един Jeep WH 5.7 V8 Hemi във форума

                        Заредих пак догоре с газ, 305км 57 литра газ, 100км извънградско и 200 градско.
                        WH GRAND CHEROKEE HEMI 5.7 LIMITED

                        Коментар


                        • #57
                          От: Още един Jeep WH 5.7 V8 Hemi във форума

                          ^^ и да го видя, трудно ще го повярвам, но а дано.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Още един Jeep WH 5.7 V8 Hemi във форума

                            Е кво има да не вярваш, 20 на 100 разход.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Още един Jeep WH 5.7 V8 Hemi във форума

                              Е 18,8/100 е разхода, но ако наистина в тези км. има 200 градско и 100 извън разхода е супер добър.
                              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                              Коментар


                              • #60
                                От: Още един Jeep WH 5.7 V8 Hemi във форума

                                Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                                Е 18,8/100 е разхода,
                                Да ,ама ако е карал 305км. само на газ без да е изгасял двигателя, а аз съм сигорен че има поне 50 паления на бензин и каране поне през лятото 2-3км. докато загрее и прехвърли на газ.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X