От: VM 2.5 - изпаднал болт на капака на клапаните...
Въпреки, че темата е изчерпана, мисля да продължа с още въпроси тук защото не намерих нищо конкретно за мен по другите теми. До сега има над 900 прегледа, вероятно има интерес. Започвам да задълбочавам, буквално.
	
		
			
			
				
	
На пръв поглед е така, но за една метална пръчка... А като умножим по 8 е равно на доста повече (добре че не съм с 3.1  ). Видях комплект от 8 кобилици и 8 пръта за около 600 лв. И 8 повдигача за около 280 лв. Не че търсих много. Но като се замисля - дадох за гуми малко повече от 1000 лв. без да се замисля, а те са консуматив, който трябва да бъде многократно надживян от двигателя.
). Видях комплект от 8 кобилици и 8 пръта за около 600 лв. И 8 повдигача за около 280 лв. Не че търсих много. Но като се замисля - дадох за гуми малко повече от 1000 лв. без да се замисля, а те са консуматив, който трябва да бъде многократно надживян от двигателя.
А въпроса е: това ли е всичко?
Има и други движещи се части, и те се износват. Но и те ли толкова драстично? Ако се реша на такова освежаване поне да има смисъл от него. И има ли смисъл да се прави сега, или да чакам нещо съвсем да съсипе цялата работа и тогава да се подмени всичко. Относно кобилиците и повдигачите има вариант за наваряване на метал, но не познавам никой, на когото да се доверя (не ми се нощува неподготвен насред нищото).
И друго въпросче: когато се сменят повдигачи, пръти и кобилици би трябвало да изчезнат всякакви излишни луфтове. Това няма ли да натовари повече прословутите шпилки и те да изскубнат резбата на главата (която вече е доста възрастна)?
Една от причините за тревогите ми е шум, на който не обръщах много внимание докато попаднах на видео клип, озаглавен "Cherokee XJ 2.5 VM 1995. Hydraulic tappets noise". При мен е по-слаб, но вероятно е същата причината.
Друга причина е, че не се замъкнах в сервиз. Хем щях да оставя някой лв, хем нямаше да знам какво се случва и да си мисля, че всичко е ток и жица... Или нафта и бутала...
					Въпреки, че темата е изчерпана, мисля да продължа с още въпроси тук защото не намерих нищо конкретно за мен по другите теми. До сега има над 900 прегледа, вероятно има интерес. Започвам да задълбочавам, буквално.
					Първоначално публикуван от stilnik
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		 ). Видях комплект от 8 кобилици и 8 пръта за около 600 лв. И 8 повдигача за около 280 лв. Не че търсих много. Но като се замисля - дадох за гуми малко повече от 1000 лв. без да се замисля, а те са консуматив, който трябва да бъде многократно надживян от двигателя.
). Видях комплект от 8 кобилици и 8 пръта за около 600 лв. И 8 повдигача за около 280 лв. Не че търсих много. Но като се замисля - дадох за гуми малко повече от 1000 лв. без да се замисля, а те са консуматив, който трябва да бъде многократно надживян от двигателя.А въпроса е: това ли е всичко?
Има и други движещи се части, и те се износват. Но и те ли толкова драстично? Ако се реша на такова освежаване поне да има смисъл от него. И има ли смисъл да се прави сега, или да чакам нещо съвсем да съсипе цялата работа и тогава да се подмени всичко. Относно кобилиците и повдигачите има вариант за наваряване на метал, но не познавам никой, на когото да се доверя (не ми се нощува неподготвен насред нищото).
И друго въпросче: когато се сменят повдигачи, пръти и кобилици би трябвало да изчезнат всякакви излишни луфтове. Това няма ли да натовари повече прословутите шпилки и те да изскубнат резбата на главата (която вече е доста възрастна)?
Една от причините за тревогите ми е шум, на който не обръщах много внимание докато попаднах на видео клип, озаглавен "Cherokee XJ 2.5 VM 1995. Hydraulic tappets noise". При мен е по-слаб, но вероятно е същата причината.
Друга причина е, че не се замъкнах в сервиз. Хем щях да оставя някой лв, хем нямаше да знам какво се случва и да си мисля, че всичко е ток и жица... Или нафта и бутала...


 за хидрокомпенсаторите трябва да свалиш главите!! Като обереш луфтовете това не значи ,че натовариш повече шпилките ,ударите от големите луфтове ги морят тези шпилки!
 за хидрокомпенсаторите трябва да свалиш главите!! Като обереш луфтовете това не значи ,че натовариш повече шпилките ,ударите от големите луфтове ги морят тези шпилки!
							
						
 .
 .
							
						
Коментар