Има и други марки с тоя двигател, но май тук е най-популярен.
Естествено болта не е изпаднал защото стои вертикално, но го видях как играе кючек и като го дръпнах го извадих. Изглежда цял, не е скъсан, но влиза до край свободно, няма за какво да се завие. Въпросният е точно до капачката. Не съм двигателен майстор, още по-малко знам за дизеловите, и нещо май сега ме е шубе да го запаля пак за да не стане мазаляк вътре. Какво може да се е случило, и защо?
Мотора звучи нормално и работи нормално.
Ако има значение - от няколко месеца е с 10W40 1/2 синтетично, преди това не знам. На таблото пише около 177000 изминати км. Видях само една тема със скъсан болт и там има доста страшни неща. Т.е. скъпи. Или страшно скъпи.
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=118235
Гледам, че има само няколко джунджурии, които пречат на капака, но освен че е студено и не ми се пипа - може и да не разбера точно какво виждам. Всички намерени ръководства са зле: 1.махаш старата част. 2.монтираш новата в обратен ред.
На знам какво да правя сега.
Естествено болта не е изпаднал защото стои вертикално, но го видях как играе кючек и като го дръпнах го извадих. Изглежда цял, не е скъсан, но влиза до край свободно, няма за какво да се завие. Въпросният е точно до капачката. Не съм двигателен майстор, още по-малко знам за дизеловите, и нещо май сега ме е шубе да го запаля пак за да не стане мазаляк вътре. Какво може да се е случило, и защо?
Мотора звучи нормално и работи нормално.
Ако има значение - от няколко месеца е с 10W40 1/2 синтетично, преди това не знам. На таблото пише около 177000 изминати км. Видях само една тема със скъсан болт и там има доста страшни неща. Т.е. скъпи. Или страшно скъпи.
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=118235
Гледам, че има само няколко джунджурии, които пречат на капака, но освен че е студено и не ми се пипа - може и да не разбера точно какво виждам. Всички намерени ръководства са зле: 1.махаш старата част. 2.монтираш новата в обратен ред.
На знам какво да правя сега.
Коментар