Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
    Никакви проблеми, само падане на колело в движение?
    Ш-ш-ш-штт, стига си коНпромеНтирал марката, щото сега ще ти обЕснят, как на "Тойота" и "Патрол" това нивга нема как да се случи.
    Всеизвестно е, както вече съм го описал другаде, че просто не бяха завити гайките на колелото. Идеята е, че този двутонен джип пада на преден ляв диск, влачи се на него поне 50 метра, сплесква го, но просто после монтираш колелото и продължаваш 400 километра.
    Идеята ми и целия замисъл да пиша и да ти отговарям в темата за Вранглер е, че твоите познания за него са на теория, а моите и на Руси, както и на доста други хора от практика. Факт, за който сме платили не само с пари, но и с време.

    Коментар


    • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

      Първоначално публикуван от kok4o1 Преглед на мнение
      Идеята ми и целия замисъл да пиша и да ти отговарям в темата за Вранглер е, че твоите познания за него са на теория, а моите и на Руси, както и на доста други хора от практика. Факт, за който сме платили не само с пари, но и с време.
      Първоначално публикуван от Бай Ганя
      ИмАли бол пари - дАли.
      Русев си купува коли като тоалетна хартия. Предишният Wrangler изкара при него цели 10 месеца, което е рекорд. Ти твоя го разкара заради произволното подпръЦкване, пардон подпръСкване на чистачките и бибиткането, ама не щеш да си признаеш Джорджоне също имаше сходен проблем, първи описан от Елиан в неговата тема. Опазил ме Господ от такъв практически опит Познания на теория нямам, само следя споделения тук от кУрифеЙ като сещаш се кой, практически опит, който ме кара да стоя надалече от дизелови Wrangler-и.
      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

      Коментар


      • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

        Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
        Русев си купува коли като тоалетна хартия. Предишният Wrangler изкара при него цели 10 месеца, което е рекорд. Ти твоя го разкара заради произволното подпръЦкване, пардон подпръСкване на чистачките и бибиткането, ама не щеш да си признаеш Джорджоне също имаше сходен проблем, първи описан от Елиан в неговата тема. Опазил ме Господ от такъв практически опит Познания на теория нямам, само следя споделения тук от кУрифеЙ като сещаш се кой, практически опит, който ме кара да стоя надалече от дизелови Wrangler-и.
        Не си прав Гагич, поне за себе си знам, че съм много щастлив с моя JKU и единственото нещо, което ми развали идилията и прекрасния "семеен живот" с моя зеления Вранглер е тоя един месец в който карах на жена ми Черока, просто си представям динамиката на един мощен бензинов двигател в моя Вранглер спрямо твърдия педал на газта на дизела.

        Русев го беше усетил веднага щото кара различни коли всеки ден сигурно ама на мен не ми направи впечатление докато не покарах малко мощен бензинов и после на дизеловия вранглер ми идеше да скачам с два крака на газта, това само в първия час после се свиква

        Относно дизеловите "проблеми" това с ТИПМ за което Елиан писа и от който и аз пострадах и явно и Коко е имал подобни ядове се решава с точно 277 паунда и 90 секунди смяна, то това по-лесно здраве му кажи.

        На десните волани като мен този ТИПМ НЕ е монтиран до турбината, при мен около турбината имам супер много място и мога да сложа турбина от кораб, дори две ей така да има, истината е, че електрониката е болката на всички модерни техники, и джип не прави изключения, важно изключение обаче при ФИАТ са цените, не ми се мисли колко е ТИПМ за Г-Ваген или Кайен например.

        В групата в Англия има хиляди собсветници на JK и до сега само един изрева от двигател, масово караме джипове на по 10 години.

        Елиан неговия го чипоса и изцеди с по-голяма турбина, аз съм убеден, че само с чип може да се изкара поне 10-15% повече мошност на моя двигател, просто виждам как буста на турбината е супер ограничен в едни странни режими, явно за да се щади машината и сигурно заради разните шибани ЕВРО еко норми.

        Моя Вранглер е на над 200 000КМ и като повреди през последните 4+ години:

        ТИПМ заради едно изгоряло реленце вътре - 277 паунда
        Кормилен накрайник не помня или 30тина или 70 кинта Мопар
        Маркуча от интеркулера към турбото 100тина кинта Мопар
        Спирачен апарат(корозирало бутало). Мопар беше около или под 100 кинта
        Датчик налягане на маслото 60тина кинта по памет Мопар
        Чифт предни спирачни дискове Мопар около 120 кинта

        И какво излиза проблемния дизел, който ми е евридейка и работен кон щото тегля с него много и го товаря като баничарка, в части и повреди ми е под 1к за едни 150 000км, аз съм доволен, не мен това ми звучи добре.
        Бъдете живи и здрави!

        Коментар


        • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

          Първоначално публикуван от kok4o1 Преглед на мнение
          Всеизвестно е, както вече съм го описал другаде, че просто не бяха завити гайките на колелото. Идеята е, че този двутонен джип пада на преден ляв диск, влачи се на него поне 50 метра, сплесква го, но просто после монтираш колелото и продължаваш 400 километра.
          Идеята ми и целия замисъл да пиша и да ти отговарям в темата за Вранглер е, че твоите познания за него са на теория, а моите и на Руси, както и на доста други хора от практика. Факт, за който сме платили не само с пари, но и с време.
          Кокич отбий като минаваш насам да си говорим за Вранглери .

          С тоя вредител Гагич приказка на става.

          Пък с нямам намерение в тази тема да споделям какво правя по дългия Врангле с подробности.

          Сега и Джорджоне взе да му се обяснява! Полза няма - накрая нито ти е..ал ни той разбрал нещо...
          Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

          Коментар


          • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

            Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
            С тоя вредител Гагич приказка на става.

            Пък с нямам намерение в тази тема да споделям какво правя по дългия Врангле с подробности.

            Сега и Джорджоне взе да му се обяснява! Полза няма - накрая нито ти е..ал ни той разбрал нещо...
            Ся па Гагич ти виновен. Как така няма да споделяш подробности? Цял форум тука със затаен дъх ги очаква!
            "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

            Коментар


            • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

              Гагич не се ласкай - нямаш общо. Просто ще си карам колата стокова.
              Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

              Коментар


              • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

                Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                Гагич не се ласкай - нямаш общо. Просто ще си карам колата стокова.
                Няма да стане тая работа. До 3 месеца или си почнал с "Легото", или си я продал.
                "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                Коментар


                • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

                  Даде ли някой добра пара - сбогом чиста съвест!
                  И след това идва мечтания Пентастар. Завинаги!
                  Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                  Коментар


                  • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

                    Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                    Даде ли някой добра пара - сбогом чиста съвест!
                    И след това идва мечтания Пентастар. Завинаги!
                    На 3.6 бензин ли викате Пентастар,щото ако е така карах този на Дени(Денислав Димитров) и ми хареса вървежа.На първа и втора,като че ли се мъчи да се изправя на задните колела.За евридейка на мен ми е малко камионесто,ноооо.... бих се камионизирал предвид кефа който прави.
                    Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                    Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                    Враца

                    Коментар


                    • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

                      Моя е стария 3.8. Пентастар е 3.6.

                      Коментар


                      • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

                        Истината е, че който веднъж си е купил Вранглер, завинаги става фен на модела, а който няма възможност-чете и пише

                        Коментар


                        • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

                          Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                          Кокич отбий като минаваш насам да си говорим за Вранглери .

                          С тоя вредител Гагич приказка на става.

                          Пък с нямам намерение в тази тема да споделям какво правя по дългия Врангле с подробности.

                          Сега и Джорджоне взе да му се обяснява! Полза няма - накрая нито ти е..ал ни той разбрал нещо...
                          По мои бегли спомени едно време беше фен на бензинови Геймовър-и.
                          Сега Урунгел па и нафтена печка.
                          А, че Гагич е вредител-вярно е, той е такъв и във всяка тема различна от Jeep. И той е разбрал, ама обича да чеше клавиатурата и да дразни всички, за всичко и по много.
                          Но от темите за Урунгелите най-много се кефя на тази за доработките на Елиан.

                          Все пак очаквам от теб мнение за експлоатацията на машината, защото съм уверен, че ще е безпристрастно и базирано на голям опит добит от сравнение на много машини.
                          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                          Коментар


                          • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

                            Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                            По мои бегли спомени едно време беше фен на бензинови Геймовър-и.
                            Сега Урунгел па и нафтена печка.
                            А, че Гагич е вредител-вярно е, той е такъв и във всяка тема различна от Jeep. И той е разбрал, ама обича да чеше клавиатурата и да дразни всички, за всичко и по много.
                            Но от темите за Урунгелите най-много се кефя на тази за доработките на Елиан.

                            Все пак очаквам от теб мнение за експлоатацията на машината, защото съм уверен, че ще е безпристрастно и базирано на голям опит добит от сравнение на много машини.
                            Да, бе, вредител в теми за "Jeep" Че аз съм измежду най-полезните участници в раздела.
                            "Wrangler" за евридейка е несъстоятелно, питайте Елиан освен за сезонна (лятна) такава. След време, като почнат поледиците, ще четем псувни и ругатни (или предвид това ми мнение, няма да четем ). Вярно, че Русев и Кокчо са невероВатни майстори на волана, пред които всички се прекланят и немеят, но все пак...
                            "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                            Коментар


                            • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

                              След като има един куп витари, които се карат всекидневно и целогодишно от жени, мъже разни професии и хобита, защо Вранглера да не става?
                              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                              Коментар


                              • От: Jeep Wrangler JK Rubicon 2013

                                Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                                След като има един куп витари, които се карат всекидневно и целогодишно от жени, мъже разни професии и хобита, защо Вранглера да не става?
                                Имаше тема за това, в която беше изтъкнато, че и БМВ-та със сликови гуми се карат всекидневно и целогодишно. Май беше тази тема.
                                "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X