Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнение за Grand Cherokee 4.0

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Мнение за Grand Cherokee 4.0

    Много бавни тези бре ............5 хиляди и нагоре кубикови мотори не могат да наберат 100 км. за 15 секунди. Даже 60 мили/ч. са под 100 км./ч. май.
    Помня навремето по 2.5-3.0 кубика американски леки автомобили, дето дали имаха и 120 к.с. Знаете обаче какво например значеха 3.0 за едно бензиново БМВ да кажем. Обяснението на разбирачите бе, че така ги правили, за да имали по-голям въртящ момент и да са здрави, едва ли не вечни. То явно е такава и идеята и теорията. На практика се получава, че хич не са толкова здрави (поне според изчетеното по форумите), ако например ги сравним с един 3000 или 5000 кубиков мотор на една Пура (МБ W 126), произведен дори 1986 г.
    Чета мнението и на Дядо Владо, че 4.0 ще сдадат първи при равни други условия. При такива големи мотори защо въобще говорим за сдаване. Не, че не се случва, но би трябвало да е по-скоро изключение от правилото, т.е. при един макар и стар ГЧ, но нормално поддържан, въобще да не сме в очакване нещо да стане с мотор от 4.0 кубика и нагоре.
    И въпреки това харесвам ГЧ и дори 3.1 дизелак - добър на пръв прочит, да ми изпадне на хубави пари (ама трЕбе да са много хубави, за да има и за ремонти), както се казва пак ще го взема
    SUV

    Коментар


    • #32
      От: Мнение за Grand Cherokee 4.0

      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
      Не знам доколко са достоверни тия данни, но не са за подценяване сравнено с БГ-"рацерските" стандарти:
      992 Jeep Grand Cherokee Laredo 0-60 mph 8.6 Quarter mile 16.4
      1993 Jeep Grand Cherokee Laredo 0-60 mph 9.5 Quarter mile 17.0
      1995 Jeep Grand Cherokee Orvis (5.2L) 0-60 mph 8.2 Quarter mile 16.2
      1996 Jeep Grand Cherokee Laredo 0-60 mph 8.1 Quarter mile 16.1
      1998 Jeep Grand Cherokee Limited (5.9L) 0-60 mph 6.7 Quarter mile 15.2
      1999 Jeep Grand Cherokee Limited 0-60 mph 7.1 Quarter mile 15.4
      2002 Jeep Grand Cherokee Limited (4.7L) 0-60 mph 6.6 Quarter mile 15.0
      2003 Jeep Grand Cherokee Limited (4.7L) 0-60 mph 6.6 Quarter mile 15.0
      2004 Jeep Grand Cherokee Limited (4.7L) 0-60 mph 6.6 Quarter mile 15.0

      По-скоро тези данни са по достоверни.

      Grand Cherokee I (Z) 4.0 i Limited (184 Hp) 0-100km/h 10.3 sec Maximum speed 180 km/h
      Grand Cherokee I (Z) 5.2 i V8 Limited (211 Hp) 0-100km/h 9.8 sec Maximum speed 180 km/h
      Grand Cherokee II (WJ) 4.7 i V8 (220 Hp) 0-100km/h 8.3 sec Maximum speed 196 km/h
      Golf V 1.4 TSI DSG (170 Hp) 2006г. 0-100km/h 7.7 sec Maximum speed 220 km/h
      Golf VI 2.0 R (270 Hp) 2009г. 0-100km/h 5.5 sec Maximum speed 250 km/h (може и още ..)

      Коментар


      • #33
        От: Мнение за Grand Cherokee 4.0

        Така по се ядва!
        SUV

        Коментар


        • #34
          От: Мнение за Grand Cherokee 4.0

          Първоначално публикуван от Stefan Dimov Преглед на мнение
          По-скоро тези данни са по достоверни.

          Grand Cherokee I (Z) 4.0 i Limited (184 Hp) 0-100km/h 10.3 sec Maximum speed 180 km/h
          Grand Cherokee I (Z) 5.2 i V8 Limited (211 Hp) 0-100km/h 9.8 sec Maximum speed 180 km/h
          Grand Cherokee II (WJ) 4.7 i V8 (220 Hp) 0-100km/h 8.3 sec Maximum speed 196 km/h
          Golf V 1.4 TSI DSG (170 Hp) 2006г. 0-100km/h 7.7 sec Maximum speed 220 km/h
          Golf VI 2.0 R (270 Hp) 2009г. 0-100km/h 5.5 sec Maximum speed 250 km/h (може и още ..)
          Имаше тема, ама я пратиха в спама и дали не я изтриха, щото гоУфърите много се разлютиха и почнаха да пЦуват Какво ми сравняваш гоУфове с мин. 15 години по-млади като дата на производство с дърти СУВ-чета с двигатели, концепция от 50-те и 60-те години, че и с електронно ограничение на макс. скорост заради щатски стандарти и против преобръщане ? Истината е много прозаЙчна и беше обсъждана в онази тема - като избуксува гоУфът при старта от мноУ зор да бъде прЪви и докато изръчка първа-втора-трета, дядо Черок отдавна го е отвял...
          България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

          Коментар


          • #35
            От: Мнение за Grand Cherokee 4.0

            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
            Имаше тема, ама я пратиха в спама и дали не я изтриха, щото гоУфърите много се разлютиха и почнаха да пЦуват Какво ми сравняваш гоУфове с мин. 15 години по-млади като дата на производство с дърти СУВ-чета с двигатели, концепция от 50-те и 60-те години, че и с електронно ограничение на макс. скорост заради щатски стандарти и против преобръщане ? Истината е много прозаЙчна и беше обсъждана в онази тема - като избуксува гоУфът при старта от мноУ зор да бъде прЪви и докато изръчка първа-втора-трета, дядо Черок отдавна го е отвял...
            Извинявам се без да искам съм хванал и два Golf-a

            Коментар


            • #36
              От: Мнение за Grand Cherokee 4.0

              Първоначално публикуван от Dydo Преглед на мнение
              Много бавни тези бре ............5 хиляди и нагоре кубикови мотори не могат да наберат 100 км. за 15 секунди. Даже 60 мили/ч. са под 100 км./ч. май.
              Къде ги гледаш тия 15 секунди Това е за колко изминават четвърт миля.
              България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

              Коментар


              • #37
                От: Мнение за Grand Cherokee 4.0

                Аз съм си го превел от 0 до 60 мили в час за колко набира и за такава тежка кола ми се стори нормално, въпреки да е бавно. .......... Quarter mile..........то си е написано. Това моето си е направо за бисерите.
                Ама и колегата Стефан говори за достоверност, та май и той се е подвел в бързината...............щото нали разговора тръгна за колко ускорявали, после ти сложи таблица, той каза, че онези били по-достоверни и така.
                SUV

                Коментар


                • #38
                  От: Мнение за Grand Cherokee 4.0

                  Първоначално публикуван от Dydo Преглед на мнение
                  Аз съм си го превел от 0 до 60 мили в час за колко набира и за такава тежка кола ми се стори нормално, въпреки да е бавно. .......... Quarter mile..........то си е написано. Това моето си е направо за бисерите.
                  Ама и колегата Стефан говори за достоверност, та май и той се е подвел в бързината...............щото нали разговора тръгна за колко ускорявали, после ти сложи таблица, той каза, че онези били по-достоверни и така.
                  Не са достоверни, щото не сочи иСточник
                  А от 0-60 мили в час и 0-100 км. в час имало голяма разлика :http://www.wjjeeps.com/ho_engine.htm
                  0-60 mph: 6.9 (Motor Trend)
                  0-62 mph: (0-100 km/h): 8.3 (DCX)
                  Вярно, мерено май от различни организациЙ...
                  България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Мнение за Grand Cherokee 4.0

                    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                    ... Какво ми сравняваш гоУфове с мин. 15 години по-млади като дата на производство с дърти СУВ-чета с двигатели, концепция от 50-те и 60-те години, че и с електронно ограничение на макс. скорост заради щатски стандарти и против преобръщане ? Истината е много прозаЙчна и беше обсъждана в онази тема - като избуксува гоУфът при старта от мноУ зор да бъде прЪви и докато изръчка първа-втора-трета, дядо Черок отдавна го е отвял...
                    Специално редовият шестак (4.0) си е по-скоро тип "камионски" мотор и не е мислен за ръчкане по светофарите. Което не му пречи да има достатъчно въртящ момент на ниски обороти и ... виж последното изречение на Боголюб ...

                    А сума ти "рейсъри" по светофарите ги късаше и жена ми с корейски дизелов детевоз с мижавите 100 к.с.
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #40
                      От: Мнение за Grand Cherokee 4.0

                      А сума ти "рейсъри" по светофарите ги късаше и жена ми с корейски дизелов детевоз с мижавите 100 к.с.
                      Не мога да намеря онази тема - явно наистина е била изтрита. За "светофарни гонки" автоматикът или пък "по-дългите" ръчни скорости дават голямо предимство Щото пернишкото рацерче требе или да има кола, която вдига 100 на втора или да е много брЪз с ръчката и съединителя, но така губи поне 3 секунди.
                      България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                      Коментар


                      • #41
                        От: Мнение за Grand Cherokee 4.0

                        Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                        Не мога да намеря онази тема - явно наистина е била изтрита. За "светофарни гонки" автоматикът или пък "по-дългите" ръчни скорости дават голямо предимство Щото пернишкото рацерче требе или да има кола, която вдига 100 на втора или да е много брЪз с ръчката и съединителя, но така губи поне 3 секунди.
                        Ъъъ... сори, че съвсем отвявам темата в спама, но всяка уважаваща себе си кола вдига 100 на втора. Време на превключване на нормално трениран водач на бързо МПС е около половин секунда. Не съм забелязал дъртите автоматици да реагират по-бързо. Виж, за някои от новите изпълнения - там е друга бира, но все пак не говорим за тях.
                        Виж, перманентното (или почти перманентното) 4х4 помага зверски на старта, особено ако другия е на голо предно/задно и пили гуми три секунди преди да отлепи от мястото си. Или си е втълпил (напоследък попадам и на такива), че ако задържи двигателя 'на прекъсвач' 5-10 секунди, ускорението ще се подобри поне пет пъти.

                        В случая обаче ставаше въпрос конкретно за динамиката на 5.2 и тук-там на 4.0. Данните от таблиците изглеждат очарователно, само дето яко ми се разминават с личните впечатления, които са по-скоро 12-13 секунди до 100. Не, че е лошо за близо 2 тона параход. Просто съм любопитен от къде излиза разликата? Гориво? АСК? Двигател? По спомен, ZJ като че ли няма чак толкова електроника, че да реже мотора принудително по някакви си нейни съображения?
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • #42
                          От: Мнение за Grand Cherokee 4.0

                          Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                          Ъъъ... сори, че съвсем отвявам темата в спама, но всяка уважаваща себе си кола вдига 100 на втора. Време на превключване на нормално трениран водач на бързо МПС е около половин секунда. Не съм забелязал дъртите автоматици да реагират по-бързо. Виж, за някои от новите изпълнения - там е друга бира, но все пак не говорим за тях.
                          Виж, перманентното (или почти перманентното) 4х4 помага зверски на старта, особено ако другия е на голо предно/задно и пили гуми три секунди преди да отлепи от мястото си. Или си е втълпил (напоследък попадам и на такива), че ако задържи двигателя 'на прекъсвач' 5-10 секунди, ускорението ще се подобри поне пет пъти.

                          В случая обаче ставаше въпрос конкретно за динамиката на 5.2 и тук-там на 4.0. Данните от таблиците изглеждат очарователно, само дето яко ми се разминават с личните впечатления, които са по-скоро 12-13 секунди до 100. Не, че е лошо за близо 2 тона параход. Просто съм любопитен от къде излиза разликата? Гориво? АСК? Двигател? По спомен, ZJ като че ли няма чак толкова електроника, че да реже мотора принудително по някакви си нейни съображения?
                          Дъртите автоматици не знам как реагират, но дъртите като технология американски двигатели си вдигат над 100 на първа (неволно тествано с "Либито" ми при излизане от спускащ се стръмен черен път на шосе ). Те не случайно първите автоматици са били с... 2 (две) предавки.
                          България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                          Коментар


                          • #43
                            От: Мнение за Grand Cherokee 4.0

                            Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                            Просто съм любопитен от къде излиза разликата?
                            Стари износени и лошо поддържани мотори.....
                            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                            Коментар


                            • #44
                              От: Мнение за Grand Cherokee 4.0

                              Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                              Стари износени и лошо поддържани мотори.....
                              Лошо. И какво ми ляга като цифра ремонта, като порядък? 200-500-1500-5000? Имам предвид за чаркалак... Макар, че само като си представя колко тежи тоя туч и ме втриса
                              Реално ли е да се мине само със сегменти, лагери и гарнитури, или отиваме и на бутала, шлайфове и прочее неприятни моменти? Питам за общия случай, сигурен съм, че имаш наблюдения.
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • #45
                                От: Мнение за Grand Cherokee 4.0

                                Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                                Лошо. И какво ми ляга като цифра ремонта, като порядък? 200-500-1500-5000? Имам предвид за чаркалак... Макар, че само като си представя колко тежи тоя туч и ме втриса
                                Реално ли е да се мине само със сегменти, лагери и гарнитури, или отиваме и на бутала, шлайфове и прочее неприятни моменти? Питам за общия случай, сигурен съм, че имаш наблюдения.
                                Приготви 5 К, и утре звънни, че умора + решаване на възникнали текущо (патологичо) задачи + рАкия ....абе утре след 11.00
                                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X