От: Мнение за Grand Cherokee 4.0
Много бавни тези бре ............5 хиляди и нагоре кубикови мотори не могат да наберат 100 км. за 15 секунди. Даже 60 мили/ч. са под 100 км./ч. май.
 ............5 хиляди и нагоре кубикови мотори не могат да наберат 100 км. за 15 секунди. Даже 60 мили/ч. са под 100 км./ч. май.
Помня навремето по 2.5-3.0 кубика американски леки автомобили, дето дали имаха и 120 к.с. Знаете обаче какво например значеха 3.0 за едно бензиново БМВ да кажем. Обяснението на разбирачите бе, че така ги правили, за да имали по-голям въртящ момент и да са здрави, едва ли не вечни. То явно е такава и идеята и теорията. На практика се получава, че хич не са толкова здрави (поне според изчетеното по форумите), ако например ги сравним с един 3000 или 5000 кубиков мотор на една Пура (МБ W 126), произведен дори 1986 г.
Чета мнението и на Дядо Владо, че 4.0 ще сдадат първи при равни други условия. При такива големи мотори защо въобще говорим за сдаване. Не, че не се случва, но би трябвало да е по-скоро изключение от правилото, т.е. при един макар и стар ГЧ, но нормално поддържан, въобще да не сме в очакване нещо да стане с мотор от 4.0 кубика и нагоре.
И въпреки това харесвам ГЧ и дори 3.1 дизелак - добър на пръв прочит, да ми изпадне на хубави пари (ама трЕбе да са много хубави, за да има и за ремонти), както се казва пак ще го взема 
							
						
					Много бавни тези бре
 ............5 хиляди и нагоре кубикови мотори не могат да наберат 100 км. за 15 секунди. Даже 60 мили/ч. са под 100 км./ч. май.
 ............5 хиляди и нагоре кубикови мотори не могат да наберат 100 км. за 15 секунди. Даже 60 мили/ч. са под 100 км./ч. май.Помня навремето по 2.5-3.0 кубика американски леки автомобили, дето дали имаха и 120 к.с. Знаете обаче какво например значеха 3.0 за едно бензиново БМВ да кажем. Обяснението на разбирачите бе, че така ги правили, за да имали по-голям въртящ момент и да са здрави, едва ли не вечни. То явно е такава и идеята и теорията. На практика се получава, че хич не са толкова здрави (поне според изчетеното по форумите), ако например ги сравним с един 3000 или 5000 кубиков мотор на една Пура (МБ W 126), произведен дори 1986 г.
Чета мнението и на Дядо Владо, че 4.0 ще сдадат първи при равни други условия. При такива големи мотори защо въобще говорим за сдаване. Не, че не се случва, но би трябвало да е по-скоро изключение от правилото, т.е. при един макар и стар ГЧ, но нормално поддържан, въобще да не сме в очакване нещо да стане с мотор от 4.0 кубика и нагоре.
И въпреки това харесвам ГЧ и дори 3.1 дизелак - добър на пръв прочит, да ми изпадне на хубави пари (ама трЕбе да са много хубави, за да има и за ремонти), както се казва пак ще го взема
 
							
						


 
							
						 
							
						 Това е за колко изминават четвърт миля.
 Това е за колко изминават четвърт миля.
							
						 и за такава тежка кола ми се стори нормално, въпреки да е бавно. ..........
 и за такава тежка кола ми се стори нормално, въпреки да е бавно. .......... 
 
							
						
 ). Те не случайно първите автоматици са били с... 2 (две) предавки.
). Те не случайно първите автоматици са били с... 2 (две) предавки.
							
						

 ....абе утре след 11.00
....абе утре след 11.00  
							
						
Коментар