Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как се чупи Wrangler

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Как се чупи Wrangler

    Гошо,май е време да затвориш тая тема и да отвориш нова-за Възраждането на Вранглера.
    Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
    Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
    0885 660 613

    Коментар


    • #32
      От: Как се чупи Wrangler

      Първоначално публикуван от gemax Преглед на мнение
      бяха комплект предния и задния, предния го използвахте, не знам дали сменяхте корона и пиньон, но значи задния е 4,1 : 1 което ме устройва
      Значи е 4.1:1
      Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
      New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

      Коментар


      • #33
        От: Как се чупи Wrangler

        Първоначално публикуван от gemax Преглед на мнение
        Ама има и още един проблем - 60 та е с 8 болта ?
        Е това па какъв проблем е? Отзад адаптери, а отпред фланци за да изравниш ширините на двата моста. Така или иначе ще се наложи да разширяваш за да напъхаш 44-ките
        My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

        Коментар


        • #34
          От: Как се чупи Wrangler

          Дана 44 е 216 или 226мм. Дана 60 е 248. При тоя размер гуми дето искаш да слагаш смятам че сам се сещаш за отговора.

          На GR предния е 233, задния 260. Затова и не се чупят, или поне не толкова лесно.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #35
            От: Как се чупи Wrangler

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

            На GR предния е 233, задния 260. Затова и не се чупят, или поне не толкова лесно.
            На кой Патрул се слага това 260, че ние все на 233 отзад попадаме. 233 е с полуоски 33.3мм,, колкото е и на Дана-44.
            За чупенето освен големи колелета и двигател трябва.

            Коментар


            • #36
              От: Как се чупи Wrangler

              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
              На кой Патрул се слага това 260
              На GR Y60 и Y61. Има и изпълнения с H233 и на двата, но на такова животно не помня съм попадал, с уговорката че надали съм оглеждал до там подробно повече от 10-ина екземпляра, повечето от които Y61.

              С H233 са Y160/260 предимно. Там пък има и изпълнения с H260, но такъв не съм виждал. Всичките 160/260 на които съм попадал са били с H233 или C200.

              На H260 полуоските са 34.8мм или 38.4мм. H233-ката е с 32мм или 33.3мм полуоски. С 32мм е предния на патрол и задния на терано. С 33.3мм е задния на патрол, когато е с H233 отзад, и някои задни на терано (виждал съм само едно такова - трилитрово, дърто на библия и автоматик), когато са с H233 отзад. За H260 не знам коя е масовата дебелина на полуоски.

              ПП: Впрочем, с какви предавателни числа са тия Wrangler-и? Патролите са 4.625 и 4.875 предимно, до колкото ми е известно.
              Последно редактирано от sparkybg; 18-07-13, 11:00.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #37
                От: Как се чупи Wrangler

                Първоначално публикуван от gemax Преглед на мнение
                Може ли някой да ми обясни поради каква причина се строщи оня ден любимия Wrangler.
                Както си карам лекичко на 5 бавна на 6500 оборота - докрай на прекъсвач - колкото може да върви
                на черен път на право, изведнъж изтрещя нещо под седалката ми и след стотина метра успях да спра.
                Как успя да строщи и раздатката и двата моста и едната задна полуоска излезе с колелото ? Не мога да си го обясня ?
                От лукаваго ще да е!Купи си трактор,верижен!
                Чавдар Владимиров
                0887/912075
                Ленд Ровър Диско 1
                Самуад в проект

                Коментар


                • #38
                  От: Как се чупи Wrangler

                  Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                  .........................чупенето освен големи колелета и двигател трябва.

                  Двигатель AMC 242

                  Создан компанией AMC еще в 1964 году.

                  Объем - 4,0 литра,
                  впрыск топлива,
                  6-цилиндровый, рядный,
                  Мощность - 185-195 л.с. при 4600 об/мин (мощность зависит от года выпуска и модели автомобиля, на который устанавливается)
                  Момент - 298 Nm при 2400 об/мин
                  Заправочная емкость масла - 5,7 литра
                  Замена масла - каждые 12000 км
                  Рекомендуемое масло - 10W30 для температуры выше минус 18°C и 5W30 - для температуры ниже 16°C
                  Давление TB42E and TB42S[edit]

                  In 1992 the TB42E emerged with electronic fuel injection and electronic ignition. At this time the TB42 was re-labeled as TB42S. OHV
                  175 PS (129 kW; 173 bhp) @ 4200 rpm
                  32.6 kg·m (320 N·m; 236 lb·ft) @ 3200 rpm

                  TB45E and TB45S[edit]

                  In 1997 the TB45 was produced. The cylinder bore was increased to 99.5mm but the stroke remained at 96mm. It was available as TB45S (with carburettor and electronic ignition) or TB45E (with electronic fuel injection and electronic ignition).
                  OHV
                  200 PS (147 kW; 197 bhp) @ 4400 rpm
                  35.5 kg·m (348 N·m; 257 lb·ft) @ 3600 rpm

                  Коментар


                  • #39
                    От: Как се чупи Wrangler

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Дана 44 е 216 или 226мм. Дана 60 е 248. При тоя размер гуми дето искаш да слагаш смятам че сам се сещаш за отговора.

                    На GR предния е 233, задния 260. Затова и не се чупят, или поне не толкова лесно.
                    Не 44 гуми, а дана 44 и отзад ? гумите са ми super swamper 36 х 12,5 х 16
                    Samurai Gemax

                    Коментар


                    • #40
                      От: Как се чупи Wrangler

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

                      ПП: Впрочем, с какви предавателни числа са тия Wrangler-и? Патролите са 4.625 и 4.875 предимно, до колкото ми е известно.
                      Бързи са, от 3.07 до 4.1, масово 3.73. Затова и диаметъра на короната е малък.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Как се чупи Wrangler

                        Първоначално публикуван от gemax Преглед на мнение
                        Не 44 гуми, а дана 44 и отзад ? гумите са ми super swamper 36 х 12,5 х 16
                        Ясно. Не съм имал заблуждения че ще слагаш 44-ки гуми. Тогава щеше да питаш от къде да си набавиш мостове от Прага или нещо такова.

                        Просто 35-37 са си вече доволно големи гуми и си искат съответните железа, еле пък щом обичаш да караш на прекъсвач.

                        Според мен добър вариант е Dana 44 отпред и Dana 60 отзад. С уговорката че по марката ви джипове не съм никакъв разбирач.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Как се чупи Wrangler

                          При положение, че вече са на разположение преден и заден Дана 60 мостове е абсолютно безумие да се споменават патрулски мостове. Ама който и да е модел от тях. Аз лично извървях дългия път на проучване на алтернативите за това на какви мостове да се спра в моя проект. Някак си много ме спираше цената от $13 000 за двата моста. Четох, ходих и гледах и разглобявах и не открих нито една причина да се спра на патрулските мостове. Дори заден с 260 мм корона открих от една 61-ца дълга база с АБС-ите му и с всичко, което ми трябваше. И както е с тази огромна корона изведнъж гледам едни 33-шлицови солети сложени за полуоски. Е до там бях с колебанията. Да наистина патрулските мостове са преосигурени откъм корони и пиньони, но всичко останало не ме радва. Особено предния с това изтъняване на края дори само на око не ми вдъхва доверие. Единственото им предимство е евтинията, но в конкретния случай тези Дана 60-ки които са вече налични едва ли са много по-скъпи от патрулските кашкавали.
                          My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Как се чупи Wrangler

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Оставете вие арабите, австралийците и прочие. Просто не е коректно да сравняваме aftermarket решение със серийно такова. А че американците си имат огромен пазар за такива неща, пък те не търпят нещо да се търси и да не може да се ннамери си е факт. От там и разнообразието от чаркове и решения.

                            Ама пак - коя американска кола излиза от завода с такива мостове? И горната налична ръждясала Dana 60 с такива полуоски, касета, кожух, пиньон и корона ли е, или с по-тънки от патролските? Ей-това е същината на въпроса.
                            Въпросната Дана 60 която има Гошето е с полувалове 1.50" или 38.1мм заводско ...той да каже от какво са (аз предполагам че са от Блейзър пикап 6,6 дизел).И тези данни са за предния мост , задния може и да е с по дебели полувалове ,но него не съм разглобявал.
                            Прикачени файлове
                            Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                            New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                            Коментар


                            • #44
                              От: Как се чупи Wrangler

                              Споровете на тема патрулски мостове, американско срещу японско и т.н. са преместени тук.
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • #45
                                От: Как се чупи Wrangler

                                Може ли някой да помогне ?
                                Пристигна ми Slip Yoke Eliminator -a за NP 231 раздатката, обаче се оказа, че валът в комплекта е с малко по-голям диааметър на едно място за иглен лагер
                                Може ли да се шлайфа и после да се закали или циментова шлайфаното и къде ?
                                Благодаря предварително
                                Samurai Gemax

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X