Идеята за смяна на вярната Витара се беше появила от известно време. И не защото с нещо ме беше предавала някога, а просто исках да покарам нещо малко "по-истинско"  . Все пак още ми е малко кофти, че ще трябва да се разделя с нея, но трябва. Багажника на Витарата отдавна беше запълнен с всякакви полезни неща и място за багаж се намираше все по-трудно.
. Все пак още ми е малко кофти, че ще трябва да се разделя с нея, но трябва. Багажника на Витарата отдавна беше запълнен с всякакви полезни неща и място за багаж се намираше все по-трудно.
Исках този път беше да е с два цели моста, дизел и малко по-широко и по-голямо от Витарата, но не много по-голямо де .
.  
Да си призная първата ми идея беше за Диско 2, но просто защото не смеех и да си помисля за Rubicon-а ... до фестивала в Суходол. Там съпругата окончателно се запали по идеята Rubicon, леко загатната отново от мен . И така след като на семейния съвет беше взето принципно съгласие, оставаше просто да направим заедно и следващата крачка към мечтаната играчка ...
. И така след като на семейния съвет беше взето принципно съгласие, оставаше просто да направим заедно и следващата крачка към мечтаната играчка ... 
Е, червейчето беше започнало да човърка още от Приморско 2012, където видяхме на живо джипа на elbgt Моят проект Jeep Wrangler JK и си поприказвахме с колегата.
Много интересна ми беше и темата на колегата hotsnail Кой нов джип е по-добре Wrangler или Defender?, въпреки че моето решение беше взето, но ми беше полезно да проследя пътя, по който и другите стигат до този извод , без да се намесвам
, без да се намесвам  .
.
Подходящият екземпляр отдавна беше наличен и дори се продаваше ... този Вранглер JK Рубикон с 35-ци., просто явно чакаше аз да узрея и да мина в next level
Кинекса беше го ъпгрейднал точно по начина, който аз си го представях, а Наско се оказа, че допълнително е сложил и още хубави неща.
Тази неделя седнах за първи път в Jeep Wrangler. Не знам как да опиша чувството което изпитах ... емоционален шок ... Отчитам обаче, че в случая и Кинекса е виновен , в никакъв случай усещането нямаше да е същото, ако бях седнал в стандартна версия.
, в никакъв случай усещането нямаше да е същото, ако бях седнал в стандартна версия. 
Благодарение на Пламен и разбира се на Наско, от днес вече Rubicon-a ще ме разбива емоционално предимно мен.
Шумен е при високи скорости с тези хубави гуми, видимостта не е като на лека кола, управлява се като малко камионче, ускорява малко по-мудно, отколкото съм свикнал, по-спартански интериор от други .... но общото усещане е невероятно. Усещането, което лично аз винаги съм искал да изпитам.
Още веднъж много благодарности на Кинекса и Наско.
Мерси на Пепи за съдействието.
Това е снимка от днес на път за София.
 
							
						
					 . Все пак още ми е малко кофти, че ще трябва да се разделя с нея, но трябва. Багажника на Витарата отдавна беше запълнен с всякакви полезни неща и място за багаж се намираше все по-трудно.
. Все пак още ми е малко кофти, че ще трябва да се разделя с нея, но трябва. Багажника на Витарата отдавна беше запълнен с всякакви полезни неща и място за багаж се намираше все по-трудно.Исках този път беше да е с два цели моста, дизел и малко по-широко и по-голямо от Витарата, но не много по-голямо де
 .
.  Да си призная първата ми идея беше за Диско 2, но просто защото не смеех и да си помисля за Rubicon-а ... до фестивала в Суходол. Там съпругата окончателно се запали по идеята Rubicon, леко загатната отново от мен
 . И така след като на семейния съвет беше взето принципно съгласие, оставаше просто да направим заедно и следващата крачка към мечтаната играчка ...
. И така след като на семейния съвет беше взето принципно съгласие, оставаше просто да направим заедно и следващата крачка към мечтаната играчка ... Е, червейчето беше започнало да човърка още от Приморско 2012, където видяхме на живо джипа на elbgt Моят проект Jeep Wrangler JK и си поприказвахме с колегата.
Много интересна ми беше и темата на колегата hotsnail Кой нов джип е по-добре Wrangler или Defender?, въпреки че моето решение беше взето, но ми беше полезно да проследя пътя, по който и другите стигат до този извод
 , без да се намесвам
, без да се намесвам  .
.Подходящият екземпляр отдавна беше наличен и дори се продаваше ... този Вранглер JK Рубикон с 35-ци., просто явно чакаше аз да узрея и да мина в next level

Кинекса беше го ъпгрейднал точно по начина, който аз си го представях, а Наско се оказа, че допълнително е сложил и още хубави неща.
Тази неделя седнах за първи път в Jeep Wrangler. Не знам как да опиша чувството което изпитах ... емоционален шок ... Отчитам обаче, че в случая и Кинекса е виновен
 , в никакъв случай усещането нямаше да е същото, ако бях седнал в стандартна версия.
, в никакъв случай усещането нямаше да е същото, ако бях седнал в стандартна версия. Благодарение на Пламен и разбира се на Наско, от днес вече Rubicon-a ще ме разбива емоционално предимно мен.
Шумен е при високи скорости с тези хубави гуми, видимостта не е като на лека кола, управлява се като малко камионче, ускорява малко по-мудно, отколкото съм свикнал, по-спартански интериор от други .... но общото усещане е невероятно. Усещането, което лично аз винаги съм искал да изпитам.
Още веднъж много благодарности на Кинекса и Наско.
Мерси на Пепи за съдействието.
Това е снимка от днес на път за София.
 
							
						


 
							
						


 
							
						
 
							
						






Коментар