От: XJ или ZJ за офроуд проект?
Разглеждал съм на айрън рок този кит, но да ти кажа по странни предни армове не съм виждал.
Защо са асиметрични?
Десният държи моста само за долната част, а левият на две места. Чудя се що за решение е това.

Срещнах доста коментари за Rough Country и доста хора твърдят, че си подобряват качеството. Като цяло си остава евтина алтернатива според мнозина, но аз на това разчитам, за да си вдигна джипа. Иначе няма как да стане.
Не е нужно да го подготвям за състезание.
Rough Country наистина си смениха амовете. Преди предлагаха Nitro8000 и 9000 за база, а тези 2.2 серията им бяха опция. Сега предлагат всички китова с 2.2 серията като база, а опция нямат.
Bigy кара с Rough Country 2.2 серията амове и long arm своя XJ.
Димата ми е казвал, че вози доста добре.
Въпросът е, че на Гранд не е ясно как ще се представи 2.2 серията амове, защото характеристиките им са си все същите, а теглото на джиповете не е.
Пък и 35 гума е по-тежка от 33
Явно това има предвид elbgt, като казва че не ги пресмятат тия работи и предлагат универсални стоки.
Лошото е, че почти всички други прозиводители според мен правят същото. Тези, които предлагат различни специфики започват сигурно от 200 долара за бройка.
Хубаво съм си го казал: Искам да си спася част от возията.
Знам, че ще я загубя и че няма да мога да я върна след по-сериозен лифт без да отделя поне 1000-1500лв за амове.
Аз затова си оставих опция за окачване с други амове, но като цяло всичко е експеримент. Нямам пример който да следвам. Единственото на което мога да разчитам е да си подобря втория проект спрямо първия. В това съм вътрешно убеден.
За слягането на пружините. Какво имате предвид с това?
Аз не знам някоя пружина след монтаж, която да не сляга. Просто при монтажа стои по-високо от обявения лифт, след това си сляга колкото трябва.
Купувал съм си спортни ниски пружини Jamex за лек автомобил с идеята да го сваля близо до земята. При монтажа колата стоеше на същата височина и аз гледах глупаво. След 2-3 месеца слегнаха и спортната стойка заспа.
Това не е ли нормално?
Чел съм и една тема за това дали има нужда от удължители на спирачните маркучи. Според няколко юзера до 5 инча няма нужда от удължители, нагоре има.
В комплекта ми за малкия черок и 4.5 имаше удължители: два отпред и един отзад, но вероятно има разлика в тези части между ZJ и XJ
Разглеждал съм на айрън рок този кит, но да ти кажа по странни предни армове не съм виждал.
Защо са асиметрични?
Десният държи моста само за долната част, а левият на две места. Чудя се що за решение е това.

Срещнах доста коментари за Rough Country и доста хора твърдят, че си подобряват качеството. Като цяло си остава евтина алтернатива според мнозина, но аз на това разчитам, за да си вдигна джипа. Иначе няма как да стане.
Не е нужно да го подготвям за състезание.
Rough Country наистина си смениха амовете. Преди предлагаха Nitro8000 и 9000 за база, а тези 2.2 серията им бяха опция. Сега предлагат всички китова с 2.2 серията като база, а опция нямат.
Bigy кара с Rough Country 2.2 серията амове и long arm своя XJ.
Димата ми е казвал, че вози доста добре.
Въпросът е, че на Гранд не е ясно как ще се представи 2.2 серията амове, защото характеристиките им са си все същите, а теглото на джиповете не е.
Пък и 35 гума е по-тежка от 33
Явно това има предвид elbgt, като казва че не ги пресмятат тия работи и предлагат универсални стоки.
Лошото е, че почти всички други прозиводители според мен правят същото. Тези, които предлагат различни специфики започват сигурно от 200 долара за бройка.
Хубаво съм си го казал: Искам да си спася част от возията.
Знам, че ще я загубя и че няма да мога да я върна след по-сериозен лифт без да отделя поне 1000-1500лв за амове.
Аз затова си оставих опция за окачване с други амове, но като цяло всичко е експеримент. Нямам пример който да следвам. Единственото на което мога да разчитам е да си подобря втория проект спрямо първия. В това съм вътрешно убеден.
За слягането на пружините. Какво имате предвид с това?
Аз не знам някоя пружина след монтаж, която да не сляга. Просто при монтажа стои по-високо от обявения лифт, след това си сляга колкото трябва.
Купувал съм си спортни ниски пружини Jamex за лек автомобил с идеята да го сваля близо до земята. При монтажа колата стоеше на същата височина и аз гледах глупаво. След 2-3 месеца слегнаха и спортната стойка заспа.
Това не е ли нормално?
Чел съм и една тема за това дали има нужда от удължители на спирачните маркучи. Според няколко юзера до 5 инча няма нужда от удължители, нагоре има.
В комплекта ми за малкия черок и 4.5 имаше удължители: два отпред и един отзад, но вероятно има разлика в тези части между ZJ и XJ
Коментар