Обява

Свий
Няма добавени обяви.

XJ или ZJ за офроуд проект?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: XJ или ZJ за офроуд проект?

    Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
    Така мястото дето е резервната гума ще остане празно. Най-добре изчакай да ти дадът отговор дали може да ти направят бутилка, пък цената колкото и да е все ще я преглътнеш, но повече от 6-700 фурнира няма да струва

    Поздрави !
    п.п. това което успях да намеря в американските форуми е че на мястото на резервната гума се побира до 32"/11,5"/R 15 гума, след малко сметки установих, че пространството което е свободно е около 145л. дори и 20-25% от пространството да остане неизползвано пак ще останат 100-тина литра за газ която да речен ако се пълни на 20% остават 80л газ. Какво по хубаво от това ?!
    При разход 30/100 - 250км + още толкова на бензин = сафари
    Готовите тороидални май са до 95 литри, но са доста широки и не се събират под всички подове, не знам как е при гранда точно, но все ще глътне доволно бутилка, пък отгоре може и още...
    Последно редактирано от Насов; 21-06-13, 18:38.

    Коментар


    • #47
      От: XJ или ZJ за офроуд проект?

      Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
      Така мястото дето е резервната гума ще остане празно.


      100л бутилка са ми напълно достатъчни, дори със загубите.
      Каква ти е идеята, да сложа кръгла бутилка на мястото на резрвната гума ли? Или имаш предвид друга форма?
      Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
      0888/00-55-37

      Коментар


      • #48
        От: XJ или ZJ за офроуд проект?

        Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
        Така мястото дето е резервната гума ще остане празно. ...
        Кое място? На ZJ-а резервната гума нали не е в пода, както е на WJ?
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #49
          От: XJ или ZJ за офроуд проект?

          Ето го багажника



          Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
          0888/00-55-37

          Коментар


          • #50
            От: XJ или ZJ за офроуд проект?

            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
            Кое място? На ZJ-а резервната гума нали не е в пода, както е на WJ?
            Не е, за да се сложи тороидална може нещо такова да се направи:

            Последно редактирано от Насов; 21-06-13, 18:38.

            Коментар


            • #51
              От: XJ или ZJ за офроуд проект?

              Това ме кефи, искат така да го направя!
              В нишите около бутилката (кръгла) ще си натъпча доста джунджории, а отгоре ще си имам цялата площ на багажника, но на по високо ниво, което ме урежда напълно.
              Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
              0888/00-55-37

              Коментар


              • #52
                От: XJ или ZJ за офроуд проект?

                Ето го цялото приключение... http://www.nagca.com/forum/showthread.php?t=47563

                Коментар


                • #53
                  От: XJ или ZJ за офроуд проект?

                  Ъъ ?! , грешка. Но на това място пак може да се монтира газова бутилка, която попринцип слагат на мястото на резервната гума, когато тя я в пода. Само трябва да се помисли за закрепването. Такива бутилки се продават готови.
                  Печелиш - възможностт за сваляне на задните седалки = багаж;
                  - пространство като на фабричен багажник;
                  Дори може да и измислиш добра маскировка на бутилката и изобщо няма да се разбере че има газ

                  Поздрави !
                  п.п. това за обема бутилка с размерите на 32"/11,5" пак си опстава в сила

                  Коментар


                  • #54
                    От: XJ или ZJ за офроуд проект?

                    Да, реално и двата варианта са добри: и с двоен под и вертикално на мястото на резервната гума.
                    Ако сместя кръгла бутилка вертикално на мястото на резрвната и тя е 28,5 инча в диаметър мога да си сложа оригиналното кожено покривало с джобовете и багажника ще си запази оригиналния вид.

                    Все пак двойният под по ми харесва, заради мястото за разни предмети, които няма да ми се разхождат из целия багажник както сега.

                    Ако има 95 литрова кръгла бутилка направо готова ще е супер. Няма да се налага да правя експерименти.

                    Всъщност питах в сервиза, където са ми правили газовата на малкия черок и те ми казаха, че по-голяма бутилка от 60 литра не можело да ми предложат. Трябвало да си търся сам.
                    Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                    0888/00-55-37

                    Коментар


                    • #55
                      От: XJ или ZJ за офроуд проект?

                      95 има 100%, но ще трябва да пусна линк, което е забранено, ако искаш на лични... Обаче по-добре 2 пури, ще се съберат таман...

                      Коментар


                      • #56
                        От: XJ или ZJ за офроуд проект?

                        Мерих багажника:

                        Дълбочина (багажна врата - облегалки) - 95см, широчина (на най-тясното между издувките на задните гуми) - 108см
                        Височина 45 - 50см съответно до ролетната щора и до стъклата.

                        Резервната гума покрита с калъфа е с диаметър 70-72см и дебелина около 25см.

                        Тероидална бутилка тип резервна гума с вместимост 89л. и чиста вместимост от 72 литра е със следните размери:
                        диаметър 72см, височина (дебелина) 27см.




                        Цилиндрични бутилки тип пури:
                        45л. с чиста вместимост 36 литра е с размери: Ф24,4 и дължина 110см. Тегло 22кг.




                        Така като гледам тероидалната идеално ще се вмести под калъфа за резрвната гума и ще изпълни същото място. Другият вариант е с две пури на пода.
                        Прагът на стъпалото (двойният под) може да е под 30см.
                        30см е грубичко де, като си го представих на живо, но пак е приемливо.
                        Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                        0888/00-55-37

                        Коментар


                        • #57
                          От: XJ или ZJ за офроуд проект?

                          Ако решиш да ползваш варианта с мястото на резервната гума , ще трябва ли да се мисли за балансиране в другия край на багажника ?
                          Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
                          За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

                          A1+

                          Коментар


                          • #58
                            От: XJ или ZJ за офроуд проект?

                            Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                            Не е, за да се сложи тороидална може нещо такова да се направи:

                            Това е хубаво решение, аз имах двоен под на старата ми джипка.

                            Една подробност много важна, хубаво е пространството да е достъпно на 2-3 секции от горе и поне още две като чекмеджета когато се отвори багажника.

                            Идеята е ако се затрупа с неща отгоре от зад да може да се достъпи всичко.

                            Става доста прибрано и прегледно, скриваш всички аптечк, крикове, въжета и други такива чаркове и остава доволно място за багаж отгоре без да правиш компромис с достъпа до същите тези инструменти и джунджурии плюс газовата бутилк ако е там навътре също.
                            Бъдете живи и здрави!

                            Коментар


                            • #59
                              От: XJ или ZJ за офроуд проект?

                              Пфуууу язък! И тук няма да видя на живо плоска бутилка висока 20-25 см и с площта на багажника А толкова ми се щеше да видя конструкция от плоскости върху които натиска би бил 800 тона, тежаща под 500 кг ако е от стомана или струваща под 10 000 лв ако е от карбонови нишки
                              Последно редактирано от elbgt; 21-06-13, 19:16.
                              My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                              Коментар


                              • #60
                                От: XJ или ZJ за офроуд проект?

                                Изникват нови и нови въпроси. Вярно ще се наклони наляво. Това са си 100 килограма, а и аз шофирам от лявата страна.
                                Има вариант да се сложи бутилката огледално отдясно или резервната гума отзад на бронята ще се сложи асиметрично приоритетно отдясно за да балансира.


                                Вариантът с двойното дъно си остава хубав. няма какво да се бистри този въпрос повече. Благодаря
                                Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                                0888/00-55-37

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X