От: Cherokee XJ 95 - охладителна система
Нещо не е у ред. Попринцип на ВСИЧКИ джипки дето съм гледал, карал и имал, нещата не са така. Лампата която ти свети е САМО за течността в казанчето за чистачки, така е на сегашното ми 2.1, "88, на "проекта" 4.0 "96, на отдавна заминалия 2.5VM "99, и на 2.5бензинче на един познат. на ВСИЧКИ казанчето за течността за чистачки си има датчик, а бензиновите имат и датчик за температурата, ама там лампата е доСта по-различна.
* има вероятност да е от десния волан, ама на дали, по-скоро някой си е правил "експерименти" още повече, ако е загрявал джипа и е искал да си сложи някакъв вид сигнализация.
* за загряването :
- щом си сменил виското смени термостата с 82 градусов или по-нисък;
- ЗАДЪЛЖИТЕЛНО свали радиатора на двигателя и щателно го промий на праострухйам както отвън така и отвътре, НО умната, отиди при някого, който знае какво е пароструйка, че да не ти изкриви ламелите.
- махаш термостата и пускаш маркучас от чешмата да измие под налягане , оставаш 20-30 минути да тече, АМА на СТУДЕН двигател;
- после си купуваш червин антифриз g12+ ;
Накрая тестваш, ако пак загрява, виското е менте. Направи му теста с вестик - трябва с навито руло вестник на студен двигател да го спираш и на около 90 гртадуса да не можеш да го спреш с вестника. И не подавай никакви пръсти !
Поздрави !
п.п. прегелдай мануалите - там е описано как се обезвъздушава
- а маркучите твърди ли са когато загрее над 100 ? Пробвай да замериш температурата с мултицет с темо двойка, все пак уредите не са първа младост и доста често послъгват
Нещо не е у ред. Попринцип на ВСИЧКИ джипки дето съм гледал, карал и имал, нещата не са така. Лампата която ти свети е САМО за течността в казанчето за чистачки, така е на сегашното ми 2.1, "88, на "проекта" 4.0 "96, на отдавна заминалия 2.5VM "99, и на 2.5бензинче на един познат. на ВСИЧКИ казанчето за течността за чистачки си има датчик, а бензиновите имат и датчик за температурата, ама там лампата е доСта по-различна.
* има вероятност да е от десния волан, ама на дали, по-скоро някой си е правил "експерименти" още повече, ако е загрявал джипа и е искал да си сложи някакъв вид сигнализация.
* за загряването :
- щом си сменил виското смени термостата с 82 градусов или по-нисък;
- ЗАДЪЛЖИТЕЛНО свали радиатора на двигателя и щателно го промий на праострухйам както отвън така и отвътре, НО умната, отиди при някого, който знае какво е пароструйка, че да не ти изкриви ламелите.
- махаш термостата и пускаш маркучас от чешмата да измие под налягане , оставаш 20-30 минути да тече, АМА на СТУДЕН двигател;
- после си купуваш червин антифриз g12+ ;
Накрая тестваш, ако пак загрява, виското е менте. Направи му теста с вестик - трябва с навито руло вестник на студен двигател да го спираш и на около 90 гртадуса да не можеш да го спреш с вестника. И не подавай никакви пръсти !
Поздрави !
п.п. прегелдай мануалите - там е описано как се обезвъздушава
- а маркучите твърди ли са когато загрее над 100 ? Пробвай да замериш температурата с мултицет с темо двойка, все пак уредите не са първа младост и доста често послъгват
Коментар