Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за V8

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Съвет за V8

    Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
    При Додж Дакота.Поне така помня..но трябва да си направиш поръчката от завода или при дилъра.
    Не, на Додж Рам 1500 Пикап, 2002 и 2003г. Естествено повечето са автомати, но има и ръчки серийно. Една англичанка обърната през таван...
    Най ме е страх от хора без мечти...

    Коментар


    • #32
      От: Съвет за V8

      Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
      Не, на Додж Рам 1500 Пикап, 2002 и 2003г. Естествено повечето са автомати, но има и ръчки серийно. Една англичанка обърната през таван...
      Може с Доджовете приключих преди години.Е оставих си един за цвят но е 2500- 5.9 Magnum.

      Ей сегя я чукнах от интерес и се оказа че Додж Дакота от 97г до 2004 има и с AX-15 както и с NV-3500.
      Така и си знаех нищо ново под слънцето.
      Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 28-02-13, 21:42.

      Коментар


      • #33
        От: Съвет за V8

        Да, сега виждам, че има и Дакота с 4,7+NV3500, но е нещо различна от на РАМ-а. Пък и РАМ-а е по разпространен.

        AX-15 я има в Дакакота до 2000г. До 2000 обаче няма 4,7. След 2000 почват да слагат 4,7 на Дакота, AX-15 се сменя с NV 1500, но не и с 4,7, а само с 2,5. Така, че няма 4,7 + AX-15, 4,7 заводски се предлага с ръчна кутия само с NV3500.
        Най ме е страх от хора без мечти...

        Коментар


        • #34
          От: Съвет за V8

          Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
          Да, сега виждам, че има и Дакота с 4,7+NV3500, но е нещо различна от на РАМ-а. Пък и РАМ-а е по разпространен.

          AX-15 я има в Дакакота до 2000г. До 2000 обаче няма 4,7. След 2000 почват да слагат 4,7 на Дакота, AX-15 се сменя с NV 1500, но не и с 4,7, а само с 2,5. Така, че няма 4,7 + AX-15, 4,7 заводски се предлага с ръчна кутия само с NV3500.
          АX-15 и NV3500 на практика са една и съща кутия.Предавателни числа,скорости и размери са единтични.Разликата е само в черупките на корпуса и че NV3500 носи по голям размер съединител.Това лесно се преправя при AX-15 със смяна на камбаната от АА.
          Като проблем за Dodge Ram с NV3500 при екстремално натоварване е че стопява хол сензора и всичко приключва.
          Лично за мен AX-15 е по добрата кутия.По прецизна е и дава по малко ядове.
          Всичките са еднакво разпространени когато ги купуваш от магазина.
          И какъв е смисъла да се слага 4.7 когато има 5.7 на GM.
          Той е светлинни години по напред от всеки един двигател на Chrysler.
          Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 01-03-13, 01:18.

          Коментар


          • #35
            От: Съвет за V8

            Чувал съм, че Рамовете с ръчни кутии съединителя е нежно нещо неразчетено за въртящия момент и трябва много да се пази, защото се превръща в консуматив.
            Има ли нещо вярно в това?
            И с какво GM е светлинни години по напред от всеки един двигател на Chrysler?
            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

            Коментар


            • #36
              От: Съвет за V8

              Двигател от Вет с пробит блок има при Тутин, а Димата знае къде има здрав чогунен блок за тоя двигател

              Коментар


              • #37
                От: Съвет за V8

                Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                Чувал съм, че Рамовете с ръчни кутии съединителя е нежно нещо неразчетено за въртящия момент и трябва много да се пази, защото се превръща в консуматив.
                Има ли нещо вярно в това?
                И с какво GM е светлинни години по напред от всеки един двигател на Chrysler?
                Генчев имаше вече такава тема.Интересна е и си заслужава да я прочетеш.Има много и различни мнения и ясно си личи нивото на подготовка за слампването на различни двигатели.Разликата е че там беше за Нисан...

                http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=130204

                Коментар


                • #38
                  От: Съвет за V8

                  а най-хубавото е ,че активно съм участвал там и нищо не помня...явно деменцията ме е нападнала

                  Коментар


                  • #39
                    От: Съвет за V8

                    Прочетох я отначало до край. Явно козата си сака пръч. А за стоковите съединители на големите Хамерикански пикапи /особено дизелите/ са ми казвали, че създават ядове.
                    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                    Коментар


                    • #40
                      От: Съвет за V8

                      Аз направих снимка на феродовия диск и притискателя които ми дойдоха за 5.2-ката и изглеждат доста масивно. Снимките ги има в темата ми за смяната на двигателя.
                      Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
                      http://www.facebook.com/JeepBG
                      LZ1GGC

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X