Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за V8

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Съвет за V8

    2рник трябва да ми се обадят за един разкостен врангел с такава кутия и ще ти пиша, какво има. Автомат има Биги от 4,0.

    Коментар


    • #17
      От: Съвет за V8

      Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
      Това щеше да е следващото което щях да напиша.....шест цилиндров който по коне и въртящ момент не отстъпва на осмака.......но е много по лек и динамичен!

      Вече имаше такава тема.Не смятам че е нужно да я повтаряме отново.Очаквам някой да даде предложение за двигател от Татра,Порше или Волга.
      Само си чешете езиците и това е.Всичко което се предлага като двигатели от МБ е изпробвано.За такъв шестак който да не отстъпва на осмака не се сещам.
      Ако беше така G 55 ще го направят с три цилиндъра за да е по лек,динамичен и с повече коне и въртящ момент от шестака а осмака ще го сложат в музея на фирмата.

      Коментар


      • #18
        От: Съвет за V8

        Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
        Вече имаше такава тема.Не смятам че е нужно да я повтаряме отново.Очаквам някой да даде предложение за двигател от Татра,Порше или Волга.
        Само си чешете езиците и това е.Всичко което се предлага като двигатели от МБ е изпробвано.За такъв шестак който да не отстъпва на осмака не се сещам.
        Ако беше така G 55 ще го направят с три цилиндъра за да е по лек,динамичен и с повече коне и въртящ момент от шестака а осмака ще го сложат в музея на фирмата.
        оК! ти знаеш повече....аз спирам със спама!Карайте по темата и успех!
        driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

        Коментар


        • #19
          От: Съвет за V8

          Караме по темата.....
          Има три вида ръчни скоростни кутии които се насаждат безпроблемно на американските V8 когато става дума за джипове няма значение дали са на GM,Ford или Chrysler.
          Те предлагат много и различни модификации и търпят хиляди вариянти за преправяне. От предавателните числа,маховика,феролдовия диск и притискателния та до външния корпус и размер на кутията.
          Моя опит е с кутии AX-15 и NV3550 които съм насаждал на GM V8.Другата подходяща е NV4500.Съвсем скоро ще имам опит и с нея.
          Тя е известна като най здравата за модифицирани автомобили с мощни мотори и огромни гуми.

          Ето малко снимки на AX-15 монтирана на V8

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_6622.jpg
Прегледи:1
Размер:129.9 КБ
ID:5456700
          Ясно се виждат гърбиците в основата на камбаната между двигателя и скоростната кутия.Те са оставени така че лесно да се замени размера и модела на кутията..

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:011.jpg
Прегледи:2
Размер:134.2 КБ
ID:5456701
          Нужно е само да се направят желаните отвори.Хубавото на тази камбана е че покрива повечето ръчни скоростни кутии които се предлагат на пазара.И не се налага да я сменяте с друга ако решите да замените двигателя или трансмисията с друг модел.
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0260.jpg
Прегледи:1
Размер:163.6 КБ
ID:5456683
          Това е NV-3550 Тя е по здравата от AX-15 и я монтират на Вранглер Рубикон от завода.От опит знам че дава проблеми с втора скорост при зверска експлоатация и двигател с 480 кс.И в крайна сметка се оказа че АX-15 е по здрвата от двете но е с по слаб съединител.
          С жълтите стрелки се виждат отворите в камбаната за други модели двигатели.Вилката и помпата е стандартна от Тойота.
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0976.jpg
Прегледи:1
Размер:151.3 КБ
ID:5456684
          Хубавото на този модел двигател е че в комплект със скорости и раздатка е много къс и лек.Което го прави уникален за джипове с къса база на колелата.
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1016.jpg
Прегледи:1
Размер:167.2 КБ
ID:5456685

          Като краен вариянт е NV4500 тя е с по големи размери и има много здрави съединители за нея.Не случайно се монтира на дизеловите американски пикапи с ръчни скоростни кутии.
          На пазара се предлагат множество адаптори за нея.Може да е 4x4 или 2wd
          Ето малко снимки от нета.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:nv4500-e_p04_lef.jpg
Прегледи:1
Размер:29.3 КБ
ID:5456686Натиснете снимката за да я уголемите

Име:nv4500-h_p04_lef.jpg
Прегледи:1
Размер:28.1 КБ
ID:5456687Натиснете снимката за да я уголемите

Име:nv4500_cutaway_glow.jpg
Прегледи:1
Размер:16.4 КБ
ID:5456688

          Разликата в размерите на NV-3550 И NV-4500. И размера на зъбните колела на NV-4500

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Illus_%206.jpg
Прегледи:1
Размер:93.4 КБ
ID:5456689 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:129_0608_11_z+rebuilding_an_nv4500+mainshaft_mockup.jpg
Прегледи:1
Размер:48.3 КБ
ID:5456690
          Различни по размер опашки за NV-4500
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:r-DSCF2940.jpg
Прегледи:1
Размер:443.4 КБ
ID:5456691
          Алуминиевите капаци могат да се заменят с подходящи за проекта които ще правите.
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:nv4500.jpg
Прегледи:1
Размер:87.0 КБ
ID:5456692
          На тази снимка са различните модели които се слагат в JEEP от завода.
          От ляво на дясно AX-15 AX-5 и BA10/5 PEUGEOT
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Illus_%204.jpg
Прегледи:1
Размер:80.0 КБ
ID:5456693

          Утре ще продължим с размери на на усилени американски съединители и на такива от CLK от MB.
          Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 24-02-13, 15:50.

          Коментар


          • #20
            От: Съвет за V8

            Гогоси май му дойде някакъв съединител як за АХ15, да разкаже.

            Коментар


            • #21
              От: Съвет за V8

              съдинитлите не ме притесняват...(отдавна не карам екстремно)...проблема ми е маховика защото е скъп за изработка...отива направо на готов кит е-бейски, което пък като не познавам материята си е риск.

              Коментар


              • #22
                От: Съвет за V8

                Първоначално публикуван от Andrei Преглед на мнение
                съдинитлите не ме притесняват...(отдавна не карам екстремно)...проблема ми е маховика защото е скъп за изработка...отива направо на готов кит е-бейски, което пък като не познавам материята си е риск.
                Чакай малко той Иванчо още не се е родил ти вече го оплакваш че се е удавил...
                Китове и акули има много.Важното е да ги купиш комплект а не на час по лъжичка.Стартера също е друг за тази комплектация.
                Има три модела но само един върши работа.Другите два са кекави и дават грижи.
                Ако съм на твое място бих се притеснявал как да обърна картера и сондата в него.Поне така се прави при Грефенберг-точката.
                Както и още много други проблеми за които не ми се пише точно сега.

                Коментар


                • #23
                  От: Съвет за V8

                  че той не е ли със заден картер и помпа? то това главното предимство беше

                  Коментар


                  • #24
                    От: Съвет за V8

                    Има и заводска комплектация 4,7+ръчна кутия. Кутията е NV3500. Има си всичко и не се налага преправяне. Дърпа пикап, от което се предполага, че всичко е здраво. След кутията раздатката е 243 или 241.
                    Най ме е страх от хора без мечти...

                    Коментар


                    • #25
                      От: Съвет за V8

                      Първоначално публикуван от Andrei Преглед на мнение
                      че той не е ли със заден картер и помпа? то това главното предимство беше
                      Всички геги са с предно разположен картер.А американските V-8 със задно разположен.Има тунингови картери за обръщане но трябва добре да се премери че там има драма с предният кардан.
                      После трябва да се направят колекторните тръби и така от рогата та до топките.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Съвет за V8

                        Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                        Има и заводска комплектация 4,7+ръчна кутия. Кутията е NV3500. Има си всичко и не се налага преправяне. Дърпа пикап, от което се предполага, че всичко е здраво. След кутията раздатката е 243 или 241.
                        На какво е тази комплектация, не е на джип предполагам. Иначе то и на 5.2 има при додж. И има и само на задно по спомен.
                        Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
                        http://www.facebook.com/JeepBG
                        LZ1GGC

                        Коментар


                        • #27
                          От: Съвет за V8

                          Първоначално публикуван от gogosi Преглед на мнение
                          На какво е тази комплектация, не е на джип предполагам. Иначе то и на 5.2 има при додж. И има и само на задно по спомен.
                          При Додж Дакота.Поне така помня..но трябва да си направиш поръчката от завода или при дилъра.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Съвет за V8

                            Като 'разхождах' 560-ката из коша, диференциала винаги пречеше на предния картер. Затова съм или по бях убеден, че задния картер на джиип е моето решение.

                            Или направо сух картер и нема кво да му мислим.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Съвет за V8

                              Ако е така пак може да се мисли за БМВ двигателя,щом щте е сух картер,Андро междо другото званях на една обява за 3,2 в6 мотора човека ми даде цена 1600лева с инсталацията от англичанка.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Съвет за V8

                                Не
                                Последно редактирано от onufriz; 28-02-13, 20:59.
                                Най ме е страх от хора без мечти...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X