Та така.Тъй като от известно време си търся ново превозно средство,а все още не мога да се реша какво да бъде то пускам и настоящата тема.
Бих желал да ми дадете вашият съвет дали си заслужава покупката на черока с френският мотор 2.1.
Както се вижда от заглавието решил съм да го ползвам 90% за градско каране в София и останалите проценти по гори,паланки и т.н. офроуд терени.Ще ми се да забягвам и по сериозно в гората дай боже та и най-вероятно ще се ориентирам към лифт и боди лифт в бъдеще ако закупя черокито.Не говорим за готови китове на цената на няколко четири литрови,а за бюджетни решения разбира се.Цената както се вижда от избора на мотор е определящ фактор.
Интересува ме кой са му слабите страни на този двигател и черокито като цяло.Доста време чета във форума,но ми се иска,ако и вие решите да споделите инфо за модификацията.Знам че мотора е малък за купето и за динамика тук не се говори.Важното за мен е дали ще може да носи приличен размер гуми за в гората справяйки се със собственото си тегло,неравният терен и едно тричленно семейство с прилежащият му антураж.Другото което ме интересува как стой въпроса с частите.Трудно ли се намират тъй като вече машинката си е на години.Цените за нови и втора употреба как са.Ей такива нормални неща.
Абе кой с каквото може да помогне при избора ми бих се радвал да прочета мнението му.
Благодаря ви предварително.
					Бих желал да ми дадете вашият съвет дали си заслужава покупката на черока с френският мотор 2.1.
Както се вижда от заглавието решил съм да го ползвам 90% за градско каране в София и останалите проценти по гори,паланки и т.н. офроуд терени.Ще ми се да забягвам и по сериозно в гората дай боже та и най-вероятно ще се ориентирам към лифт и боди лифт в бъдеще ако закупя черокито.Не говорим за готови китове на цената на няколко четири литрови,а за бюджетни решения разбира се.Цената както се вижда от избора на мотор е определящ фактор.

Интересува ме кой са му слабите страни на този двигател и черокито като цяло.Доста време чета във форума,но ми се иска,ако и вие решите да споделите инфо за модификацията.Знам че мотора е малък за купето и за динамика тук не се говори.Важното за мен е дали ще може да носи приличен размер гуми за в гората справяйки се със собственото си тегло,неравният терен и едно тричленно семейство с прилежащият му антураж.Другото което ме интересува как стой въпроса с частите.Трудно ли се намират тъй като вече машинката си е на години.Цените за нови и втора употреба как са.Ей такива нормални неща.
Абе кой с каквото може да помогне при избора ми бих се радвал да прочета мнението му.
Благодаря ви предварително.



 обаче стоп дори втора употреба върви към 100-150лв
 обаче стоп дори втора употреба върви към 100-150лв 




 . Или газаджията ми е паянтов или всичките си харчат така. Раздатка по-различна от 231 (като на 2.1тди) не ти трябва. Другото си е глезотийка.
. Или газаджията ми е паянтов или всичките си харчат така. Раздатка по-различна от 231 (като на 2.1тди) не ти трябва. Другото си е глезотийка.  ). В София, доколкото си спомням се въртеше около 11. Виж, за паркирането категорично не съм съгласен - не съм имал друга кола, лека или джипка, която да влиза и да излиза в двора на офиса с по една маневра.
). В София, доколкото си спомням се въртеше около 11. Виж, за паркирането категорично не съм съгласен - не съм имал друга кола, лека или джипка, която да влиза и да излиза в двора на офиса с по една маневра.
							
						
 . Ако е същия за който мисля огледай ВИН-овете ....на една кола са няколко, а не са за 4.0 мотор.....
. Ако е същия за който мисля огледай ВИН-овете ....на една кола са няколко, а не са за 4.0 мотор..... . Ама 200 не мога да вдигна...
. Ама 200 не мога да вдигна...
							
						

Коментар