Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Зациклих с избора на амове за Гранда ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Зациклих с избора на амове за Гранда ?

    След внимателно проучване се оказа че моят Билщайн е B4 газов http://www.bilstein-bg.com/program.html, за Гранда дават В4 и В6 спорт които предполагам са още по-твърди, серията В2 която е маслена няма позиция за Гранда, иначе бих предпочел маслен за по-мека возия, проверих затягането на болтовете и всичко е стегнато идеално, кажете ми с В6 спорт ще друса ли много .

    Всичко изчетох, моите Билщайн е внесен от официалния вносител Манимпекс, абсолютен оригинал а цената е с огромна отстъпка, най-лесно ми е да ги заменя с доплащане за В6 спорт, търговеца ми е приятел и няма да е проблем, само че ако задруса още повече съвсем ще полудея, ще си намразя колата завинаги, за мен меката возия беше най-ценното нещо в Гранда, друсащи коли-каруци си имам още три броя, единствено Гранда ме возеше меко.

    Пуснах запитване към няколко фирми за доставки от САЩ, очаквам оферта за тези Мопарските и ще ги поръчвам http://www.ebay.com/itm/Jeep-Grand-C...36c6b6&vxp=mtr, предполагам че са маслени и ще возят меко което е най-важно за мен, пак казвам ще се кара само на пътя и съвсем спокойно, единствено ме притеснява ниската им цена, защо струват само 28 $, има нещо съмнително, толкова евтин MOPAR, кажете някой има ли точно такива сини MOPAR и дали са добри, в никакъв случай неискам второ разочерование ???
    Последно редактирано от TOYO; 10-02-13, 10:20.
    TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

    Коментар


    • #17
      От: Зациклих с избора на амове за Гранда ?

      Пак казвам, Монро- то от Вест ауто и изглежда и е със абсолютно същия перформанс като оригиналните (Мопарски). Возията на гранда остана абсолютно същата (една идейка малко по- стегнато първите няколко месеца) след смяната! Мопарските ако дойдат със приличен шипинг ги взимай!
      R 727cc BB KIT
      ZJ V8
      WK2 V6

      Коментар


      • #18
        От: Зациклих с избора на амове за Гранда ?

        Абе шипинга е най-малкото нещо, колкото и да струват ще ги поръчвам, така не се кара тази кола, започвам да полудявам, чукането постепенно се усилва и става застрашително силно, днес изхвърлих абсолютно всичко от иначе празния багажник, за да няма съмнения за странични звукови ефекти, на равни павета върви абсолютно тихо, и на всяка неравност от паветата(не дупка а лека неравност) задния мост влиза със страшен удар, чува се ТРЯССС.

        Всеки път поглеждам в страничното огледало да видя от къде дойде този страшен удар, понякога спирам, слизам и се връщам назад, смешна минимална неравност......срамота, егати немците, егати качеството, по цял ден карам най-различни коли на мои клиенти в автосервиза, слуха ми е толкова изтънен че чувам абсолютно всичко по колата, давам диагноза за секунди, такова чудо не съм срещал, карал съм всякакви бараки и гюмове, точно на моята любима и лачена джипка ли трябваше да се случи тази тъпотия ???
        Последно редактирано от TOYO; 10-02-13, 18:48.
        TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

        Коментар


        • #19
          От: Зациклих с избора на амове за Гранда ?

          Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
          ... гаранцията е две години и ако има ядове щели да ми ги сменят веднага, купих ги и веднага ги монтирах, като подкарах колата усетих странно чукане при всяка малка неравност, направо си трака задния мост като на разбит шарнир, на по-голяма дупка звука е страшен, неможе да се кара, стана истинска каруца, ужас, ще ги свалям и ще правя рекламация.
          А всъщност пробва ли наистина да правиш рекламация? Щото това дето го описваш с трясъците (ако не преувеличаваш), не е нормално, дори и за нисък клас амортисьор, еле пък нов. Може да се случва или при дефект, или ако амортисьорът е с грешна дължина, което почва силно да ме съмнява в този случай.
          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

          Коментар


          • #20
            От: Зациклих с избора на амове за Гранда ?

            Първоначално публикуван от baha Преглед на мнение
            Пак казвам, Монро- то от Вест ауто и изглежда и е със абсолютно същия перформанс като оригиналните (Мопарски). ...
            Те оригиналните "мопарски" дали не са баш от Монро?

            Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
            ... на всяка неравност от паветата(не дупка а лека неравност) задния мост влиза със страшен удар ...
            Това, дето го описваш, нещо ми прилича на "пробиване" на окачването. Да не би амортисьорите да не са с правилна дължина и при максимално свиване да блъска на тях, а не на бъмп стоповете? Ако амортисьорите са ОК, да не би пружините да са толкова омекнали, че при всяка неравност да блъска на бъмп стоповете?
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #21
              От: Зациклих с избора на амове за Гранда ?

              Според онлайн каталога на Билщайн за Гранд Чероки WJ, номера е 19-128153, точно това е номера на моите амове, няма никаква грешка, всичко съм проверил, дължината е идеална, сгъването и разгъването са идеални, пробвах на висок бордюр, само че дефекта с тропането е очеваден, пружините са ми идеални, колата е рядко запазен екземпляр, пак казвам търговеца от който купих Билщайна ми е много стар приятел и ще направи каквото трябва без хън-мрън, въпроса е да ги сменям ли със други такива В4, да доплащам ли за В6 спорт които вероятно ще са много по-твърди, или да ми върнат парите.

              За мен най-сигурно е да приключа с тази велика марка Билщайн, ще ми върнат парите и ще си поръчам Мопарските, ако наистина са произведение на Монро ще е проблем, много са ми съмнителни с този син цвят боядисани са целите заедно с тампоните, а докато дойдат ще карам със старите и оригинални черни JEEP, които си возят отлично, и само единия имаше леко омасляване, абсолютно работоспособни и безшумни, за съжаление за два броя задни оригинални JEEP ми искаха над 800 лева в Елит кар, което е малко смешно .

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9999999.jpg
Прегледи:1
Размер:15.1 КБ
ID:5453039Натиснете снимката за да я уголемите

Име:888888.jpg
Прегледи:1
Размер:133.2 КБ
ID:5453040
              Последно редактирано от TOYO; 10-02-13, 19:20.
              TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

              Коментар


              • #22
                От: Зациклих с избора на амове за Гранда ?

                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                Те оригиналните "мопарски" дали не са баш от Монро?



                Това, дето го описваш, нещо ми прилича на "пробиване" на окачването. Да не би амортисьорите да не са с правилна дължина и при максимално свиване да блъска на тях, а не на бъмп стоповете? Ако амортисьорите са ОК, да не би пружините да са толкова омекнали, че при всяка неравност да блъска на бъмп стоповете?
                И аз си го мислих още от началото това нещо. Или амо-вете са по по "къси", или по "дълги", или ги няма буферите, или ги "няма" пружините. Не е от амо-вете.

                Коментар


                • #23
                  От: Зациклих с избора на амове за Гранда ?

                  На джипката съм с Билщайн и нямам оплакване. Редовно съм за риба с нея, та доста от карането е по черни пътища с доста неравности. Няма коловози и позволява скорост от 40-50 км/ч стига да има нещо да гаси дребните неравности(камъни, "вълнички"...). Това от моя опит

                  БенцБоса май ги таркаля на Мерцедесите и също е доволен.

                  Успех в решаването на проблема
                  Toyota Land Cruiser BJ70 1985
                  Lexus LS430

                  Коментар


                  • #24
                    От: Зациклих с избора на амове за Гранда ?

                    В движение с 30 км по равен паваж немога да достигна пълно сгъване, на бордюр се разгъва добре и безшумно, иначе това ще се провери съвсем лесно като версия, утре ще сваля единия за секунди на канала, и ще го сравня със стария, съвсем елементарна проба, колегата ми кара същото гранд чероки 4.7, мога да кача Билщайна на неговата за един бърз тест, и на мен ми е интересно, иначе буферите на моста са си там и дори изглеждат като чисто нови, накрая ще си върна старите за проба.

                    Преди да кача Билщайна карах с оригиналните JEEP, при изпреварване попаднах в страхотни вълнообразни неравности в лявата лента на околовръстното шосе в северната дъга, карах със 130 км., мислех че ще излетя от пътя, стиснах силно волана, джипката не трепна дори ускори до 140 км.ч., на Бонсови поляни за проба вдигнах 70 км.ч. в полята без никакви странични ефекти, нямам никакви съмнения в колата си.

                    А какво ще кажете за тези, пак са Мопар ама са черни и са малко по-скъпи 59$, дали не са по-читави, не са за WJ но сигурно има и за тях ??? http://www.ebay.com/itm/NEW-MOPAR-Re...b88cb9&vxp=mtr
                    Последно редактирано от TOYO; 10-02-13, 19:55.
                    TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

                    Коментар


                    • #25
                      От: Зациклих с избора на амове за Гранда ?

                      Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
                      Според онлайн каталога на Билщайн за Гранд Чероки WJ, номера е 19-128153, точно това е номера на моите амове, няма никаква грешка, всичко съм проверил, дължината е идеална, сгъването и разгъването са идеални, пробвах на висок бордюр ...
                      Да, това е номерът. Само че не мога да се сетя какво може да тропа в един амортисьор, освен ако не блъска на него при свиване. Не мисля, че като качиш колело на бордюр можеш да имитираш свиването, което се получава като джипът се издруса на пружините при преминаване през някакво препятствие. Защо не махнеш пружините и да видиш кое опира първо - бъмп-стоп или амортисьор?
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Зациклих с избора на амове за Гранда ?

                        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                        ... Само че не мога да се сетя какво може да тропа в един амортисьор, освен ...
                        И аз не мога да се сетя.
                        Няма какво да блъска, тропа и т.н. в него. Освен на макс свиване, може да блъска на макс разгъване, даже по се е случвало.
                        Последно редактирано от Чавдар (V93); 10-02-13, 20:06. Причина: Корекция на цитат

                        Коментар


                        • #27
                          От: Зациклих с избора на амове за Гранда ?

                          Добре де, а втулките горе плътно ли влизат ?

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:rear.jpg
Прегледи:1
Размер:90.8 КБ
ID:5453064

                          Че по американските форуми съм срещал оплаквания от чукане отзад след смяна на оригиналните амортисори, причина за което е била по-къса втулка на ухото на новия ам.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Зациклих с избора на амове за Гранда ?

                            Току що бях пак в канала, всичко видимо е идеално като захващане на втулките, при разклащане на колата няма никакво движение в местата на захващане и горе и долу, засега нямам никакви съмнения, утре като ги сваля ще си покаже ако някъде е имало контакт, лесно мога да преместя втулките от старите на новите амове ако излезе някаква разлика, току що доставчика от САЩ искаше точно тегло на пратката, премерих старите и двата излязоха общо 3кг, сега чакам точна цена за Мопарските амове до София, предполагам че цената ще е доста прилична.

                            Утре влизам в канала и ще го мислиме подробно, ще направя всички възможни експерименти, иначе днес не видях белези да са опирали тампоните с моста, много са далече от моста, пък и не съм имал такива сериозни препятствия, а удара се чува при спокойно движение по почти равни павета, и ако някое павенце е малко по-височко се чува ТРЯСССС, ако пък има малка дупка моста отскача леко настрани, вътре в купето не се усеща такъв силен удар като на удар в тампони, усеща се сравнително леко от пътниците както при силно разбит шарнир, единствено звука е наистина стряскащ, ТРЯСССС.
                            Последно редактирано от TOYO; 10-02-13, 22:49.
                            TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

                            Коментар


                            • #29
                              От: Зациклих с избора на амове за Гранда ?

                              Това отскачане настрани, дето го споменаваш за втори път, е причината, заради която още в началото се усъмних в А-рамото. Казваш, обаче, че с другите амортисьори го няма? Или пак мърда, но без да тряска?
                              Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                              Коментар


                              • #30
                                От: Зациклих с избора на амове за Гранда ?

                                Със старите амове JEEP колата вървеше уникално добре, не отскачаше, не трепкаше, не мърдаше, движеше се като влак, безшумно и мазно, А рамото ми е проверено и всичко с него е ОК, на колегата ми съвсем скоро го сменяхме и проверихме моето за всеки случай, а сега в определени моменти при дупка съвсем ясно се усеща нестабилност отзад и леко отскачане встрани, ако влезна в истинска голяма дупка, незнам какво може да стане, сигурно ще ме изхвърли в канавката.

                                Моя монтьор като чу че съм купил Билщайн щеше да падне в канала от смях, преди няколко месеца е изял същото дърво с Билщайн на неговото Рено, тракането го е подлудило и накрая ги е сменил, естествено тракането е изчезнало веднага, аз веднага му казах че е абсолютен карък защото още не бях монтирал Билщайна, и защото кутиите и самите амове изглеждаха уникално истински и имам две години гаранция, но сега разбирам че човека е бил абсолютно прав.
                                Последно редактирано от TOYO; 10-02-13, 22:51.
                                TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X