Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Зациклих с избора на амове за Гранда ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Зациклих с избора на амове за Гранда ?

    Нямам спомен някой да ме е бъзикал точно за такова нещо по простата причина, че въпросните амортисьори (Procomp MX6) не подлежат на разглобяване, а настройката........................................................
    .......................................................................................




    Възможно е да съм се заблудил, но ми се струва, че ставаше въпрос за FOX-ове!
    Eвгени Филчев
    Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

    Коментар


    • #47
      От: Зациклих с избора на амове за Гранда ?

      Благодаря за отговорите, за съжаление както всичко в БГ и една елементарна доставка от САЩ е някаква тежка драма, наистина има много фирми но засега само си пишеме никому ненужни имейли, в които ми дават някакви междинни цени, колко щели да струват в Америка до тяхния склад........, при положение че ги питам за точна цена до София, сметнали ми цена за един брой обаче калкулирали теглото на два броя......, абе пълни аматьори.

      Една пък девойка от такава фирма ми обяви че амортисьорите били забранени за доставка, аз я попитах дали това е нейно лично предположение, защото очевидно много такива артикули се доставят някак, след като все още си караме колите, пък и магазините откъде ще имат амортисьори, та борбата е сериозна, все едно ще внасям ТАНК ???

      Иначе за регулируемите амове, да навремето имах бегачка с 4 броя КОНИ с врътки отгоре, ама всичко е до време, сега търся оригиналния вид на колата, без никакви изменения, запазване на проектираната мека возия, всичко друго ми е излишно, а дали точно тези Мопари ще дадат това което искам ще разберем надявам се скоро.
      TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

      Коментар


      • #48
        От: Зациклих с избора на амове за Гранда ?

        Страх ме е да се обадя, че произвеждам такива(регулеруеми амортисьори), че някой модератрор, да не реши, че е време да ме отреже!!
        Като говоря за регулиране, имам предвид , че могат да бъдат с всякакви настройки за компресия и ребаунд(говоря за моите)!
        Естествено след отваряне. За сега!
        Eвгени Филчев
        Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

        Коментар


        • #49
          От: Зациклих с избора на амове за Гранда ?

          Първоначално публикуван от kocha Преглед на мнение
          ... но ми се струва, че ставаше въпрос за FOX-ове!
          На леката кола Fox не ми трябва. На Гранда ще са му достатъчни и оригиналните амортисьори.
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #50
            От: Зациклих с избора на амове за Гранда ?

            Карам Трупър десетина години с Монро при всякакви условия и не са мръднали. Паджерото е със Sachs oт околo 60000 км и също нямам оплаквания.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #51
              От: Зациклих с избора на амове за Гранда ?

              И аз имам четири коли, имам най-различни марки амортисьори на тях, работят си идеално всичките, но си давам сметка че единствено Гранда ме вози меко и приятно, това му е красотата и достолепието на този джип, ако стане тресачка ще бъде като лъв без грива, затова само оригинални могат да изпълнят задачата.

              Ще пробвам директно да ги викам от Е bay, дано да стане така, че тези фирми-доставчици май са голяма охтика, уж трябва да ти спестят малко време и разправии, а то става точно обратното.
              TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

              Коментар


              • #52
                От: Зациклих с избора на амове за Гранда ?

                Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
                И аз имам четири коли, имам най-различни марки амортисьори на тях, работят си идеално всичките, но си давам сметка че единствено Гранда ме вози меко и приятно, това му е красотата и достолепието на този джип, ако стане тресачка ще бъде като лъв без грива, затова само оригинални могат да изпълнят задачата.

                Ще пробвам директно да ги викам от Е bay, дано да стане така, че тези фирми-доставчици май са голяма охтика, уж трябва да ти спестят малко време и разправии, а то става точно обратното.
                ako това ти е избора, виж колегата joro cska ще ти ги достави заедно с някоя друга поръчка и ще ти падне шипинга като ги комбинира
                ________________________________________________
                Subaru OUTBACK 2,5
                Hyundai TUCSON 2.0

                Коментар


                • #53
                  От: Зациклих с избора на амове за Гранда ?

                  То хубаво е изчезнало тропането след връщането на оригиналните амортисьори, но аз на твое място бих ревизирал и всички тампони отзад по окачването (носачи и А рамо) още веднъж, защото може да се окаже, че след новата замяна с оригинални такива, пак да се появи "тропане". Ако не са пипани от както джипа е излязъл от завода 100% са тръгнали (не казвам, че са разбити) втулки или нещо друго, което с времето се е омачкало (сработило) с останалата част от окачването и не индикира проблем, докато не се подменят амовете, които макар и оригинални пак ще са по-твърди поне в началото! Това, че ти бяга моста в страни също ме навежда на мисълта, че имаш и друг проблем, защото амовете нямат фиксираща (носеща) функция спрямо моста и дори и да са по-дълги, освен ударите при максимално сгъване не би трябвало да "бяга" моста, защото това е характерно за окачвания с "панхард" когато са "разтоварени" (увиснат) или бидат лифтнати без корекция на дължината на въпросния "панхард" (трак бар) и, а ти такова нещо отдолу нямаш (липсват щанги генериращи/обиращи странични напрежения), а си имаш А рамо... Може и да бъркам, но за всеки случай бих сменил и всички тампони - така или иначе се разхвърля окачването отзад и бих използвал момента.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Зациклих с избора на амове за Гранда ?

                    Направих пълен преглед на задното окачване съвсем скоро, смених биалетките и тампоните на реактивната щанга, А рамото е здраво, но ако впоследствие се получи някакво тропане ще го сменя веднага, Вест Ауто ги имат на склад, на колегата ми със същия Гранд скоро му сменяхме А-рамото и се справихме съвсем лесно.

                    Иначе е напълно възможно със старите омекнали амове да не се чуват леки луфтове, и като кача нови значително по-твърди амове да изскочи тропане от нещо разбито, колкото до отскачането на моста, аз го отдавам на удара в амовете в сгънато положение, Билщайна имаше няколко сантиметра в повече като дължина, задницата ми е леко увиснала от тежестта на 90 литрова газова бутилка и пълен с бензин резервоар, и като натоварих семейството към Велинград........оттам се получаваше удар и леко отскачане настрани.
                    Последно редактирано от TOYO; 14-02-13, 17:39.
                    TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

                    Коментар


                    • #55
                      От: Зациклих с избора на амове за Гранда ?

                      Най-после пристигнаха Мопарските амове, излязоха 215 лева с доставка до вкъщи, чакането беше 35 дни, веднага ги метнах на колата, возят меко и тихо, чуканията изчезнаха, дължината им е точно колкото на оригиналните, явно наистина всичко друго по окачването ми е ОК, карам по силно накъдрени павета и колата не трепка, извода за мен е....,повече Билщаий НИКОГА !!!

                      Според мен това което получих е чисти МОНРО но в кутии на МОПАР, на самите амове няма марка, само пише че са произведени в USA и някакъв номер, ровейки се в ebay попаднах на същите на вид боядисани в синьо, за Гранд Чероки но с марка МОНРО http://www.ebay.com/itm/MONROE-32269...85b780&vxp=mtr, ти да видиш....., аз се смеех на Вест Ауто като ми хвалеха "щатското Монро", те ти го сега същото Монрото на моята любима каляска ???



                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0355.jpg
Прегледи:1
Размер:195.3 КБ
ID:5464824Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0356.jpg
Прегледи:1
Размер:173.6 КБ
ID:5464825
                      Последно редактирано от TOYO; 24-03-13, 21:50.
                      TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

                      Коментар


                      • #56
                        От: Зациклих с избора на амове за Гранда ?

                        Новите амове возят отлично, меко, безшумно и приятно, за съжаление обаче единия започна да се омаслява след 7 месечна употреба, колата се кара само по асфалт от жена, дори не знае какво е оффроуд, съдейки по ниския разход на гориво, едва ли е натискала педала. Гаранция нямам защото извън САЩ не поемат такава, принципа че няма хубаво и евтино се оказа действащ. Днес колегата GOLDI ми предложи Монро сензатрак, той работи с тях и е доволен, вносителя му уважава гаранцията ако има проблем, и така реших да пробвам, чакам да пристигнат тези дни и да ги кача на машината, очаквам малко по-стегната возия, което има предимства при извънградско, по-малко ще се люлее, което се усеща предимно отзад, другата седмица ще имам впечатления. Както е тръгнало ще изпробвам всички марки амове за WJ, работя упорито за обогатяване на темата !!!
                        TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

                        Коментар


                        • #57
                          От: Зациклих с избора на амове за Гранда ?

                          Първите впечатления от Монро сензатрак са отлични, значително по-стегнати от Мопар-а, при натискане на задницата се усеща сериозна съпротива, люлянето отзад намаля значително и почти не се усеща, в завой влизам малко по-стабилно, возията е отлична, страховете ми че ще карам друсаща каруца отпаднаха, колата пак си вози меко, може би малко по-стегнати задни амове е по-добрия вариант на WJ-я, продължавам да наблюдавам поведението.
                          TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

                          Коментар


                          • #58
                            От: Зациклих с избора на амове за Гранда ?

                            Странно как никой не се сети да провери в Балканстар.
                            По спомен нещо към 100лв/бр бяха оригиналните. Ама наистина оригиналните!!!

                            Коментар


                            • #59
                              От: Зациклих с избора на амове за Гранда ?

                              В Балканстар цени от днес:
                              • предни: 95,76 лева (с ДДС) за 1 бр.
                              • задни: 227,72 лева (с ДДС) за 1 бр.
                              Jeep WJ 4.7
                              Ex WJ 4.7, Ex ZJ 5.9

                              Коментар


                              • #60
                                От: Зациклих с избора на амове за Гранда ?

                                Да, с това трябваше да започна, цените са съвсем приемливи, аз вече платих толкова пари за задните амове, а нямам оригинални .
                                TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X