Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep - а не пали!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Jeep - а не пали!

    Първоначално публикуван от stilnik Преглед на мнение
    Автомат не се тегли - става голям проблем.

    Е тая се тегли,само помни 50/50 или макс 50 км дистанция с макс 50 км/ч скорост,но е добре мотора да бачка и да маже с никаквите си обороти.
    Другия номер е откачането на кардана,високо е и има място.


    Причините може да са много тоя мотор да стои там,иска си диагностика без да се пипа преди това,че да не обьркаш майстора.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #17
      От: Jeep - а не пали!

      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
      Е тая се тегли,само помни 50/50 или макс 50 км дистанция с макс 50 км/ч скорост,но е добре мотора да бачка и да маже с никаквите си обороти.
      Другия номер е откачането на кардана,високо е и има място.
      Това важи за мерца и други бангии които нямат механично управление на раздатката ( или които нямат раздатки). При тях като се тегли на буксир и не работи мотора, не работи помпата ( която е на входящия вал на кутията) и вътре всичко се заварява или се къса изходящия вал защото няма мазане.

      За Гранда - кутията на паркинг (Р) , Раздатката на неутрална (N) и проблеми няма. Така и кутията и мотора гарантирано не се въртят, механично са разделени от карданите чрез раздатката. Това е при положение, че мотора не пали.
      Най ме е страх от хора без мечти...

      Коментар


      • #18
        От: Jeep - а не пали!

        CDI-тата страдат от проблеми по горивната система. Регулатор на помпата, датчик за налягане в рейла, дюза с много връщащо гориво. Първо диагностика- за ориентация.
        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
        Суперскан България www.decbg.com
        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

        Коментар


        • #19
          От: Jeep - а не пали!

          Е аз за това писах,че е добре мотора да бачка,но не е задьлжително - позиция 2 на ключа,скоростите на Неутрал и 50/50.

          Може пак да не сьм прав,ще следя с интерес темата и КЬСМЕТ на автора.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #20
            От: Jeep - а не пали!

            С Куадра драйв и НВ 247 няма абсолютно никакъв проблем да се тегли независимо от скоростта и дистанцията, без откачане на кардани и ключ на контакт. За съжаление имам опит в тегленето. В случая по-важното е да каже колегата резултата от диагностиката.
            If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

            Коментар


            • #21
              От: Jeep - а не пали!

              Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение

              За Гранда - кутията на паркинг (Р) , Раздатката на неутрална (N) и проблеми няма. Така и кутията и мотора гарантирано не се въртят, механично са разделени от карданите чрез раздатката. Това е при положение, че мотора не пали.
              Кутията не трябва ли и тя да е на (N) и раздатката също на (N)....
              Volkswagen Touareg 7L 3.0 TDI V6 (224Hp)
              O8867З7I78

              Коментар


              • #22
                От: Jeep - а не пали!

                Идеята е да се гарантира, че нищо в кутията не се върти когато е на паркинг. На раздатката това не и пречи.

                За да няма недоразумения - тегленето си е на ваша отговорност. По дебелите книги пише - само на платформа:

                DaimlerChrysler Corporation recommends that a
                4WD vehicle be transported on a flat-bed device. A
                Wheel-lift device can be used provided the trailing
                wheels are off the ground and positioned in
                tow dollies.
                Най ме е страх от хора без мечти...

                Коментар


                • #23
                  От: Jeep - а не пали!

                  Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                  Идеята е да се гарантира, че нищо в кутията не се върти когато е на паркинг. На раздатката това не и пречи.

                  За да няма недоразумения - тегленето си е на ваша отговорност. По дебелите книги пише - само на платформа:

                  DaimlerChrysler Corporation recommends that a
                  4WD vehicle be transported on a flat-bed device. A
                  Wheel-lift device can be used provided the trailing
                  wheels are off the ground and positioned in
                  tow dollies.
                  "... Мнение на stilnik
                  Автомат не се тегли - става голям проблем..."

                  " ..мнение на onufriz- раздатката на неутрална- няма проблем..."



                  Е тук вече си противоречиш. Последно - имали проблем или няма, и дали производителят не разбира ? Ни най- малко не се заяждам , ама ние българите без да четеме искаме да сме професори с компетентно мнение. Не става така - трябва да се чете и тогава да се дава съвет. А иначе добре си го казал - "..
                  тегленето си е на ваша отговорност...". Да джиповете са си ваши , и можете и под валяк да ги сложите. Ние ви съветваме какво да не правите!
                  Последно редактирано от stilnik; 28-12-12, 14:23.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Jeep - а не пали!

                    Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                    По дебелите книги пише - само на платформа:
                    ...
                    В наръчника на WJ 2004 г. пише

                    RECREATIONAL TOWING (BEHIND MOTORHOME, ETC.)

                    CAUTION! Internal damage to the transfer case will occur if a front or rear wheel lift is used when recreational towing.


                    The transfer case must be in the N (Neutral) position, and the transmission must be in the P (Park) position for recreational towing. (Recreational towing is not available on Quadra-Trac I equipped vehicles.)


                    Shifting Into Neutral (N)
                    Use the following procedure to prepare your vehicle for recreational towing.


                    CAUTION!
                    It is necessary to follow these steps to be certain that the transfer case is fully in N (Neutral) before recreational towing to prevent damage to internal parts.


                    1. Depress brake pedal.
                    2. Shift transmission into N (Neutral).
                    3. Shift transfer case lever into N (Neutral).
                    4. Start engine.
                    5. Shift transmission into D (Drive).
                    6. Release brake pedal and ensure that there is no vehicle movement.
                    7. Shut the engine OFF and place the ignition key into the unlocked OFF position.
                    8. Shift transmission into P (Park).
                    9. Apply parking brake.
                    10. Attach vehicle to the tow vehicle with tow bar.
                    11. Release parking brake.
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Jeep - а не пали!

                      В Балкан Стар ме пратиха за нов акумулатор и казаха за два сензора в скоростната кутия. Разбира се не беше акумулатора и отново влезе в авариен режим. С Калин от форума сменихме уплътнения и мъркучи към горивния филтър, но отново изключи. След Нова Година ще правим диагностика при Дядо Влади и ще видим дали проблема е в скоростната кутия. Между другото преди да влезе в авариен режим като я форсирахме с Калин при смяна на скоростите придърпваше някак, но ще видим - Нова Година нов късмет.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Jeep - а не пали!

                        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                        В наръчника на WJ 2004 г. пише
                        Сигурно греша, но тук някой неща не се вързват.
                        Последователността на точките не би трябвало да е така:

                        1. Depress - това означава да не натискам педала на спирачката;
                        2. Скоростната кутия на N
                        3. Разпределителя на N
                        4. Старт на двигателя - аз първо бих запалил двигателя, щом е възможно да се пали;
                        5. Скоростната на D - добре ама тук спирачката трябва да е натисната;
                        6. Натисни спирачката - тая точка трябва да е преди 5.
                        7. Изгаси двигателя и премести ключа на off - това при мен не става, ако скоростната кутия не е на Р
                        8. Скоростната на Р - това трябва да стане преди да въртя ключа

                        Пак казвам дано не се налага на никого де - ама тая последователност все пак е писана от специалист и може би аз греша!!!
                        Volkswagen Touareg 7L 3.0 TDI V6 (224Hp)
                        O8867З7I78

                        Коментар


                        • #27
                          От: Jeep - а не пали!

                          depress[dɪˈprɛs]

                          to press or push down

                          depress something (formal)to press or push something down, especially part of a machineto depress the clutch pedal (= when driving).
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • #28
                            От: Jeep - а не пали!

                            Първоначално публикуван от Savador Преглед на мнение
                            Сигурно греша, но тук някой неща не се вързват.
                            Последователността на точките не би трябвало да е така:

                            1. Depress - това означава да не натискам педала на спирачката;
                            2. Скоростната кутия на N
                            3. Разпределителя на N
                            4. Старт на двигателя - аз първо бих запалил двигателя, щом е възможно да се пали;
                            5. Скоростната на D - добре ама тук спирачката трябва да е натисната;
                            6. Натисни спирачката - тая точка трябва да е преди 5.
                            7. Изгаси двигателя и премести ключа на off - това при мен не става, ако скоростната кутия не е на Р
                            8. Скоростната на Р - това трябва да стане преди да въртя ключа

                            Пак казвам дано не се налага на никого де - ама тая последователност все пак е писана от специалист и може би аз греша!!!
                            Ами грешиш!

                            Т.1 се превежда "Натисни педала на спирачката" (и задръж), а т. 6 означава точно обратното на това, което си разбрал. Не е "Натисни спирачката", а "Освободете педала на спирачката и се убедете, че колата не се движи".
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Jeep - а не пали!

                              Извинявам се така е. А за ключа при мен само дето не може да се вади на "D" но на "off" се превърта. Случи ми се да изгася на "D" веднъжи го установих.
                              Volkswagen Touareg 7L 3.0 TDI V6 (224Hp)
                              O8867З7I78

                              Коментар


                              • #30
                                От: Jeep - а не пали!

                                Първоначално публикуван от stilnik Преглед на мнение
                                ...Е тук вече си противоречиш...

                                Не бе човек, не си противореча. Няма проблем да се тегли 2,7 CRD ако се следват някои прости правила и стига разбира се и четирите колела да са на земята. Това което аз съм копирал се отнася за всички возила на фирмата като цяло. И са написали recommends, съветвам, препоръчвам. Щото е писано за американци, пък те не са много умни, но пък са богати. Като се счупи нещо - платформа и в сервиза. Чавдар е копирал конкретно за WJ. Там е описано да запалиш мотора, да включиш на директна и да се убедиш, че колата не се движи. Това е с цел да се гарантира, че раздатката наистина е на неутрална и така да се предпази кутията от повреди.

                                Обаче за Quadra-Trac I пише да не се тегли. Защото там няма неутрална. Затова писах "на ваша отговорност".
                                Най ме е страх от хора без мечти...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X