Здравйте,
моят гранд при температура от -4 градуса загрява за 20 мин. до 60 градуса в градски условия, и не след дълго достига 90. Това нормално ли за 2.7црд? Поглеждам отпред виското зацепва и си работи и тръбите са му топли. Нещо много странно взе да се случва с климатроника и ме съмнява, че той бърка нещата до някъде защото още като е студена се включва перката за охлаждане на радятора отпред в бронята. Това мисля, че не е нормално зимата и то на студен двигател. Най- странното е че при -4 климатроника решава да пусне компресора на климатика и дори да натисна бутона за климатик и да угасне светлинният му индикатор, климатика компресорът спира за секунда и пак тръгва. За да не се случи това махнах предпазителя на бобината на АС компресора и вече не тръгва но колата си загрява бавно. Някой ималли е подобен проблем? миналата година сменях термостат
моят гранд при температура от -4 градуса загрява за 20 мин. до 60 градуса в градски условия, и не след дълго достига 90. Това нормално ли за 2.7црд? Поглеждам отпред виското зацепва и си работи и тръбите са му топли. Нещо много странно взе да се случва с климатроника и ме съмнява, че той бърка нещата до някъде защото още като е студена се включва перката за охлаждане на радятора отпред в бронята. Това мисля, че не е нормално зимата и то на студен двигател. Най- странното е че при -4 климатроника решава да пусне компресора на климатика и дори да натисна бутона за климатик и да угасне светлинният му индикатор, климатика компресорът спира за секунда и пак тръгва. За да не се случи това махнах предпазителя на бобината на АС компресора и вече не тръгва но колата си загрява бавно. Някой ималли е подобен проблем? миналата година сменях термостат
Коментар