Обява

Свий
Няма добавени обяви.

диагностика на Grand cherokee 3.1 TD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: диагностика на Grand cherokee 3.1 TD

    Първоначално публикуван от darealex Преглед на мнение
    как мога да разбера дали е датчика на коляновия вал. Малко за тъп въпрос къде се намира този датчик и как да го проверя?
    От страната на турбото, на камбаната на скоростната кутия. Заменя се с друг и гледай да не е менте!

    Коментар


    • #17
      От: диагностика на Grand cherokee 3.1 TD

      Въздух.
      Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
      Grand 3.1TD
      0898 620 306 Стоян

      Коментар


      • #18
        От: диагностика на Grand cherokee 3.1 TD

        Колега как провери свещите? Ако ги мериш с ом метър трябва да са около 0.6 ома. На моя уред показва 1.8 ома, обаче кабелите имат съпротивление и уреда има фабрична грешка. Кабелите на късо ми дават 1.2 а като меря свещите 1.8, следователно самата свещ е 0.6, което е ОК. ОК е ама на пръв поглед. Не знаеш какво става като започне да нагрява тази свещ. Купи си свещи Искра, словенски по 11 лева бройката, веригата магазини е споменавана в друга тема за свещи тук, да не правя реклама. Смени си кабелите на свещите, аз го направих и ми излезе около 6 лева. Контакта на лулите може да е лош. Кабела ти на свещите е на букса, сива на цвят. Откопчаваш я. Сваляш кабела. На нея има два кабела и двата за +. На единия кабел са вързани 2 свещи на другия 3. Купуваш си за 5 лева кабел със силиконова изолация 4 мм2, купуваш си и кабелни обувки бронзови затворени кръгли 6мм2 и парче термо шлаух. Правиш си кабела като първо механично съединяваш проводника (понеже тока е голям и само на спойка не може да се разчита) и допълнително калайдисваш и слагаш термо шлаух. Използваш старата букса. Горепосочените кабелни обувки идеално влизат на свещите. За по-добра механична устойчивост пъхаш обувките в шлауха за да ги свие малко като загрее.

        Смени си и маркучите за нафта понеже на мен ми се струва че от там ти смуче въздух, не повече от 15 лева струват. Имаш 3 маркуча, от тръбопровод на филтър, от филтър до ГНП и от ГНП до тръбопровод за обратната нафта +малките и тънки маркучи за обратната нафта. на мен ми смучеше въздух от там и проблема беше същия + кабел + свещи, т.е. комплексен проблем. След подмяна на горепосоченото палеше по-лесно от бензиновите ми коли и мотора. Зимата с паднала на 9 волта АБ пари от раз!


        Ето как ми изглеждаха оригиналните кабели на джипката...трагедия..

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC04680.JPG
Прегледи:2
Размер:250.4 КБ
ID:5434125
        Последно редактирано от The Back Bone; 12-12-12, 08:03.
        If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

        Коментар


        • #19
          От: диагностика на Grand cherokee 3.1 TD

          Благодаря аз отговорите утре мисля да вида да сменя маркучите и да вида кабелите за свещите дано се оправи

          Коментар


          • #20
            От: диагностика на Grand cherokee 3.1 TD

            Вземи напиши ясно кога "трудно" пали! На студен двигател? На топъл двигател?
            Щото аз разбрах, "че пали трудно на топъл двигател" и тогава проблема е ясен, и не трябва нито "програма", нито "КТС".

            Коментар


            • #21
              От: диагностика на Grand cherokee 3.1 TD

              Миналата година палеше добре зимата защото аз го взех зимата!
              Почна лятото и почна да пали зле (някои хора казват че и те имат проблем лято по трудно палят за други марки автомобили).
              Почна малко се едно са му много ниски ниските някой каза, че от климатика и че в жегите не му стига кислород заради горещените
              Обаче дойде зимата и сега на студен като тръгна да паля няколко дни като не съм го пипал и за 30 - 60секунди запалва и леко пре туфка.
              Наскоро ми се наложи както съм минал към 20 км да спра и после пак да го запаля почти не иска много трудно 1-3 минути го мъчих да запали и не искаше.
              Това топъл се опитах почти веднага да запаля един вид свещите не би трябвало да участват.
              Иначе като му подам газ като топъл на място и не му връща веднага обороти седи известно време на 1000 оборота
              Иначе като за вървене върви съдя по това че добре си изпреварва.
              Друго незнам какво мога да кажа за оринтировка

              Коментар


              • #22
                От: диагностика на Grand cherokee 3.1 TD

                Бахти обяснението! Аз ли тъпо питам, ти ли не разбираш? Откъде си бе човек, Българския ли ти е роден език?
                Палене на студено, значи да престои 12 ч. Палиш и казваш как.
                Палене на топло - загряваш двигателя много добре - на работна температура, но и периферията да се стопли, което в тоя студ не е лесно, ама ти си си виновен, че сега си се сетил. Гасиш и веднага палиш. Казваш как.

                Коментар


                • #23
                  От: диагностика на Grand cherokee 3.1 TD

                  И топъл и студен трудно пали.
                  Топъл още по трудно пали.

                  Коментар


                  • #24
                    От: диагностика на Grand cherokee 3.1 TD

                    Първоначално публикуван от darealex Преглед на мнение
                    И топъл и студен трудно пали.
                    Топъл още по трудно пали.
                    Въздух? Ходи някъде да ти монтират прозрачни маркучи и гледай какво става. Не ги монтирай ти, щото така ще ги монтираш, че и да не е дърпала въздух ще почне да дърпа и "диагностиката" отиде на кино.
                    Стартер? Ходи някъде на КТС да го видят на студено как върти и на топло.
                    Помпа! Ако всичко по горе е ОК. Най вероятно е за буклука, ама все пак като я свалят да я закачат някъде на стенд и ще стане 100% ясно.

                    Коментар


                    • #25
                      От: диагностика на Grand cherokee 3.1 TD

                      Здравейте колеги ,колега darealex, аз ще ти кажа какво се случи с моя КJ 2.8 CRD VM motor .Трудно палеше и даже един път угасна
                      по време на движение.След консултаций с разни специалисти реших да отида до Балканстар Варна и срещу 40-тина лева направиха диагностика
                      с техния софтуер оказа се че дюзата на трети цилиндър "пикае"- не работи добре.Отидох до оторизиран сервиз на БОШ .Човека каза че специално
                      за запалителната система си имал софтуер и само на него вярвал.Взе колата и на другия ден ми я върна и до ден днешен/това беше миналата година/
                      си пали и двигателя си работи перфектно.Не знам дали моя случай е свързан с твоя ,но ще се радвам ако съм помогнал.Успех в борбата с техниката

                      Коментар


                      • #26
                        От: диагностика на Grand cherokee 3.1 TD

                        аз съм от Плевен тук не съм много запознат как са нещата със сервизите но повечето като чуя, че е за Jeep и викат махай се
                        CRD - го водят двигател на мерцедес но като чуят, че съм с алфа двигателя почват да се чудят как да ме разкарат

                        Коментар


                        • #27
                          От: диагностика на Grand cherokee 3.1 TD

                          Първоначално публикуван от морск Преглед на мнение
                          ...Не знам дали моя случай е свързан с твоя...
                          Не е свързан. Ти ако имаш една "пикеща" (лееща) дюза няма да запалиш, защото пада налягането в рейката и всички дюзи няма да отворят.
                          Тук няма рейка и дори и да има "пикаеща" дюза другите ще отворят и пак ще запали дори и на 4 цил.

                          Коментар


                          • #28
                            От: диагностика на Grand cherokee 3.1 TD

                            Да провери първо двата бушона.
                            Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
                            Grand 3.1TD
                            0898 620 306 Стоян

                            Коментар


                            • #29
                              От: диагностика на Grand cherokee 3.1 TD

                              Колега за кои два предпазителя става въпрос, че нещо не мога да загрея? В двигателния отсек 50А?
                              If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

                              Коментар


                              • #30
                                От: диагностика на Grand cherokee 3.1 TD

                                Първоначално публикуван от морск Преглед на мнение
                                ...Отидох до оторизиран сервиз на БОШ .Човека каза че специално
                                за запалителната система си имал софтуер и само на него вярвал....

                                Наистина ли беше проблема в трета дюза, както са ти казали в Балкан Стар?
                                Най ме е страх от хора без мечти...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X