От известно време ми прави впечатление че средния разход според EVIC-а се различава от реалния и днес си направих експеримент: Напълних резервоара до горе, нулирах всички броячи и се разходих през Петрохан. На прибиране пак напълних резервоара на същата бензиностанция и на същата колонка.
Резултатите: Изминати 370км, според EVIC-а среден разход 7.8/100, допълване на резервоара: 37 литра. Грешката е повече от 2/100, което ми се струва множко.
Гранда е със стандартните гуми за него 235/65/17, няма никаква следа да тече нафта от маркучите покрай филтъра. Двигателя работи добре, няма забележим пушек от ауспуха, няма грешки при четене с ключа.
Имам още две HDI-та с Bosch EDC16, при тях разликата между отчетения среден разход и пълно-пълно не превишава 0.2л/100.
ЕCU-то би трябвало да знае доста точно колко нафта минава през инжекторите, разчитайки на правилното показание на датчика за налягане в рейла. Освен този датчик да подава много грешна информация за реалното налягане какво друго да проверя?
Резултатите: Изминати 370км, според EVIC-а среден разход 7.8/100, допълване на резервоара: 37 литра. Грешката е повече от 2/100, което ми се струва множко.
Гранда е със стандартните гуми за него 235/65/17, няма никаква следа да тече нафта от маркучите покрай филтъра. Двигателя работи добре, няма забележим пушек от ауспуха, няма грешки при четене с ключа.
Имам още две HDI-та с Bosch EDC16, при тях разликата между отчетения среден разход и пълно-пълно не превишава 0.2л/100.
ЕCU-то би трябвало да знае доста точно колко нафта минава през инжекторите, разчитайки на правилното показание на датчика за налягане в рейла. Освен този датчик да подава много грешна информация за реалното налягане какво друго да проверя?
Коментар