Молбата ми е към колегите,имащи джипки с този мотор да споделят наблюденията си върху работната температура на техните двигатели.
Защо го поставям въпроса,по принцип са си топлички май,зимата не бях забелязал независимо от режима на работа да вдигне над 90 градуса,но миналата седмица бяхме на риба на яз.Ивайловград в 40 градусовите жеги,аз влачих и лодка с ремарке и постоянно ми държеше около 110 градуса,като на големият дик над Харманли,го бях изрязал и го качих със 100-на км/ч на върха ми достигна 120 и отгоре и отказа да приема повече газ,докато не повървя по инерция да се охлади.Общо взето за моят в жегите нормалните температури ,които покзава са:
градско с климатик в задръствания - 90-95 градуса
извънградско 100-110 с климатик - 100 градуса
над 110 км/ч утива към 110-120 градуса,но непрегрява
с ремарке,казах вече,при над 90 км/ч прегрява.
Иначе съм му сменил антифриза с хубав и водната помпа зимата.Няма течове,и даже при тези температури,които държи над 100 градуса работни,няма течове,явно си му е добре,просто така е проектиран ли се чудя ?!?
Защо го поставям въпроса,по принцип са си топлички май,зимата не бях забелязал независимо от режима на работа да вдигне над 90 градуса,но миналата седмица бяхме на риба на яз.Ивайловград в 40 градусовите жеги,аз влачих и лодка с ремарке и постоянно ми държеше около 110 градуса,като на големият дик над Харманли,го бях изрязал и го качих със 100-на км/ч на върха ми достигна 120 и отгоре и отказа да приема повече газ,докато не повървя по инерция да се охлади.Общо взето за моят в жегите нормалните температури ,които покзава са:
градско с климатик в задръствания - 90-95 градуса
извънградско 100-110 с климатик - 100 градуса
над 110 км/ч утива към 110-120 градуса,но непрегрява
с ремарке,казах вече,при над 90 км/ч прегрява.
Иначе съм му сменил антифриза с хубав и водната помпа зимата.Няма течове,и даже при тези температури,които държи над 100 градуса работни,няма течове,явно си му е добре,просто така е проектиран ли се чудя ?!?
Коментар