Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Останах без любимия си Jeep!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Останах без любимия си Jeep!

    Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
    (виж този с какви мостове е, а аз съм се прицелил в Dana 60 - и двата)

    Г-ицата като спечели поне едно голямо състезание, пак ще говорим...

    Поздрави
    Съвсем не случайно е с тези мостове, а не с Дана 60. Иначе нямаше как да е победил в Баха класа за стокови паркетници Виж му и гуменцата. И те са лимитирани според изискванията за Class 7S.

    Class 7S: Stock mini trucks

    Иначе не съм никакъв фен на Г-то, но за сега не се сещам за друг SUV, който във стоков вид и с инвестиция само за четири гуми е готов за гората, естествено ако е с трите блокажа и има поне 170 к.с. под капака. Все пак ти желая успех и щом си се замислил за Дана 60 си приготви за целия проект поне $20 000. Има-няма по $6 600 на година... Ако ти се виждат много забрави за Дана 60. Не че мостовете струват толкова, но пък само с тях няма как да минеш.
    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

    Коментар


    • #17
      От: Останах без любимия си Jeep!

      Честито за продажбата! ...Без да убиждам никого....като чуя,че някой е продал ВМ ,гледам на него като на преродил се човек!
      ...Имам познат с Гранд 5,9л 8-мак! ....Да ти кажа-постоянно го ремонтира(то всички сме така) ....последно основен ремонт му прави,но неговия е на 300 000км (това по километраж) и никога кал не е виждал!...Цените са тегави и всичко е с поръчка,но това го отдавам на липсата на конкуренция във вноса на части за тези машини!Иначе откъм вървене.....дори аз немога да намеря забележка,дето не съм фен на марката!
      ...Преди седмица човека си купи още един Гранд,този 5,2л на 95000км ,като впредвид състоянието съм склонен да вярвам,че е горе долу реален километража!...Купи го за 6500лв със всичко,което може човек да се сети.......и чак на мен ми харесва!
      И двата му джипа са с ГИ ,което те съветвам и теб да направиш,не смятам,че още е срамно.... ....И двата са безпроблемни откъм ГИ и разхода им пада доста надолу от бензина,колкото и да очаквам да ме оплюят колегите!
      ...Успех с 8-мак .....там е истината,без значение от марката!
      Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

      Коментар


      • #18
        От: Останах без любимия си Jeep!

        Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
        Съвсем не случайно е с тези мостове, а не с Дана 60. Иначе нямаше как да е победил в Баха класа за стокови паркетници Виж му и гуменцата. И те са лимитирани според изискванията за Class 7S.

        Class 7S: Stock mini trucks

        Иначе не съм никакъв фен на Г-то, но за сега не се сещам за друг SUV, който във стоков вид и с инвестиция само за четири гуми е готов за гората, естествено ако е с трите блокажа и има поне 170 к.с. под капака. Все пак ти желая успех и щом си се замислил за Дана 60 си приготви за целия проект поне $20 000. Има-няма по $6 600 на година... Ако ти се виждат много забрави за Дана 60. Не че мостовете струват толкова, но пък само с тях няма как да минеш.
        Вярно е, че само с мостове няма да станат нещата, но и се поизсилваш с парите! В крайна сметка - колкото толкова! Кеф - цена няма и само с пари се гаси... Посочения пример е само като концепция на окачването, като при мен момента с амортисьорите и пружините ще бъде решен по малко по-различен начин. Няма да се пускам на Baha (поне за сега...), а и да видиш, че Dana 30 са "кашкавалени" повече в представите ти, от колкото на практика (Близнаците на времето са чупили всичко друго по джипа си, но не и предния мост)... По никакъв начин не искам да обиждам Г-класата (харесва си ми много даже швабския чурук), но във вариант - минимум 170 коня под капака и три блокажа е доста над бюджета ми, а пари за Rubicon пък съвсем нямам, защото за мен единствено тази модификация на Jeep e стоково пригодна за гората (най-общо казано). С останалите разликата е само в наличието на рама и широки калници, което при мен планирам да се коригира с флекс, подходящ винкел и "телоподаващо" - ще се прави "рама" с цел промяна на точките на захващане на окачването (горе и долу), за да се изнесат максимално в края на мостовете и да се оптимизират ходовете! Надявам се крайния резултат да позволява 200 км/ч по магистралата (като технически безопасна възможност) и отлични ходове, стабилност и здравина извън пътя, но за всичко това ще говорим в другата тема, след като закупя Гранда и започна работа по него... Тази тема е за друго и до момента нито един колега не ми е дал съвет как и какво да оглеждам при покупка на Гранд 5,2 (не, че нямам някаква представа)!

        Поздрави

        Коментар


        • #19
          От: Останах без любимия си Jeep!

          Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
          ... а и да видиш, че Dana 30 са "кашкавалени" повече в представите ти, от колкото на практика (Близнаците на времето са чупили всичко друго по джипа си, но не и предния мост)...
          Явно на времето Близнаците или са карали много внимателно за да не го изкривят тоя кашкавал или съвсем не са го били оставили в стоковия му вид. Аз само с един по-сериозен скок го свих като макарон при положение, че Дана 30 на JK е значително по-здрав от всички предишни. А и на линка който си дал ясно се вижда какво трябва да се направи с тоя мост за да устиска поне на товара отгоре му. И повярвай не се изхвърлям с тия $20 000. Само двата Дана 60 са към $10 000 и алтернатива няма - не се търкалят по моргите. Елементите по окачването са поне $4 000, освен ако няма да прилагаш популярния тук скрападжийски подход. При него цените наистина са други, но и резултатът е съвсем скрападжийски. Остават кардани, гуми, джанти, клетка и още куп дребни неща, които ще изникнат.
          Последно редактирано от elbgt; 30-11-11, 09:51.
          My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

          Коментар


          • #20
            От: Останах без любимия си Jeep!

            Първоначално публикуван от CrAzY_eMo Преглед на мнение
            ...Имам познат с Гранд 5,9л 8-мак! ...постоянно го ремонтира.....Цените са тегави и всичко е с поръчка,......
            .....сега приключваме основен ремонт на "Хамър"-ски мотор V8 6.0л (LQ4 по спомен ) пълен ремонтен комплект - бутала, сегменти, легери основни и биелни + тези на разпределителния вал, маслена помпа (тя го е убила), и всички гарнитури (от гумички на клапаните, до пробката на картера) към 850Е и една седмица срок на доставка....Доведи го да ви черпя едно кафе, и да си клюкаме за "жипки", ремонти и масТури....В гаража ми се търкаля една здрава 247 раздатка, сменена от "майстор" по диагноза "тътрузене и щракане на задния диференциал", .....след смяна на маслото на дифа и поставянето на задължителната добавка, "Гранда" заспа.....

            Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
            Знам Дедо, ама само един и с обратна дирекция!.....
            Според скромните ми знания натрупани покрай работата с Дима, 5.9 заводски излиза само с ляв волан (дори за Обединеното Кралство)
            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • #21
              От: Останах без любимия си Jeep!

              Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
              ... Г-ицата като спечели поне едно голямо състезание, пак ще говорим...
              Баха Саксония малко ли ти се вижда? Или ти под ранга на Дакар не признаваш.
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #22
                От: Останах без любимия си Jeep!

                Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение

                Според скромните ми знания натрупани покрай работата с Дима, 5.9 заводски излиза само с ляв волан (дори за Обединеното Кралство)
                Малко по друга кубатура съм гледал... Зави ми се свят от обяви!

                Коментар


                • #23
                  От: Останах без любимия си Jeep!

                  Предполагам ще ме нахапете, ама на мен Гранда не ми харесва, Черока винаги ми е харесвал много, ама Гранда не ме кефи нещо, черока е един такъв ръбат, вечен дизаин и разбира се Черок 4ка само, никакви ВМ. Дедо свършвайте го тоя "ЧУК" най-накрая да стегнете кутията на Лилето

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X