Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Grand Cherokee 3.0 CRD - проблеми

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Grand Cherokee 3.0 CRD - проблеми

    Здравейте

    Имам Grand Cherokee 3.0 CRD - дизел, произведен края на 2005г.

    проблем 1 - не пали. Гъсти кълбета бял дим (неизгоряла нафта) при стартиране,
    което навежда на мисълта за подгревни свещи или релетата им.

    Въпросът ми е: - що за двигател е този Мерцедес (с предкамери или без) колко свещи има,
    къде в София мога да ги намеря на свястна цена и как са вързани към упр.блок (щото на
    старото ми дизелово Рено, свещите бяха вързани 2 по 2). Тънкости при смяната ?
    Ако може, дайте нещо и за електриката (имам съмнения най-вече там, щото понякога пък, пали от раз, а освен това се случва в движение да изгуби късите светлини. . . ).
    Джипа е ходил и в Балкан Стар - 2 листа диагностика и нищо....

    проблем 2 - тече масло от към предният ляв амортисьор, обаче намалява нивото в хидравликата .... !? Та въпросът е, какви точно са оригиналните амортисьори (хидравлични или пневматични, или смесени) и къде да гледам за теч от хидравликата ? Има ли слабо място.

    Маслото в хидравликата е бледо жълтеникаво/зеленикаво на цвят. Трябва да долея , Спешно. - Какво масло обаче? Моля за съвет !

  • #2
    От: Grand Cherokee 3.0 CRD - проблеми

    Първоначално публикуван от Джип3црд Преглед на мнение
    в Балкан Стар - 2 листа диагностика и нищо....!
    Е, как нищо - какво пише на тези два листа.


    За маслото - само Mopar MS-10838, и никакво друго, че после ще правиш скъпи ремонти.

    За свещите - и шесте да са изгорели пак не е трагедия - при теб друг е проблема. За смяна - проблема е, че като се скъса - жална ти майка.
    Най ме е страх от хора без мечти...

    Коментар


    • #3
      От: Grand Cherokee 3.0 CRD - проблеми

      Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
      Е, как нищо - какво пише на тези два листа.


      ................
      Как какво, нали знаеш .... пише коя свещ не работи ....
      Пише още и разликите във впръскваните количества и .....

      А за другото ... щом пали ... някоя дюза(и) лее, ама все още не достатъчно ..... като стане както трябва ... ще спре и да пали!

      За другото... колегата ти е отговорил.
      Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

      Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

      Коментар


      • #4
        От: Grand Cherokee 3.0 CRD - проблеми

        Първоначално публикуван от Джип3црд Преглед на мнение
        Здравейте

        Имам Grand Cherokee 3.0 CRD - дизел, произведен края на 2005г.

        проблем 2 - тече масло от към предният ляв амортисьор, обаче намалява нивото в хидравликата .... !? Та въпросът е, какви точно са оригиналните амортисьори (хидравлични или пневматични, или смесени) и къде да гледам за теч от хидравликата ? Има ли слабо място.

        Маслото в хидравликата е бледо жълтеникаво/зеленикаво на цвят. Трябва да долея , Спешно. - Какво масло обаче? Моля за съвет !
        Амортисьорите нямат общо с хидравликата за волана. Те са обикновени, и аз ги смених миналата година. Явно толкова издържат по нашите пътища.
        На мен хидравличната помпа здаде багажа в една дълбока кал. Смених я, ама масло още чакам да ми доставят от БС. Месец и половина и не е ясно кога ще го доставят.
        В момента карам със синтетично хидравлично масло близко по показатели на AMSOIL PSF. Това масло го дават в страницата на AMSOIL за хидравликата на Индианеца.
        Ще се въздържа да цитирам използваното масло понеже съвсем скоро го налях...
        Това е Мопар номера за маслото:5142893AA. По-бързо ще си го доставиш ако си го поръчаш от Щатите. От както Фиат взеха контрола на Крайслер нещата не са ясни в БС.
        Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI Quadra Drive II

        Коментар


        • #5
          От: Grand Cherokee 3.0 CRD - проблеми

          Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
          Е, как нищо - какво пише на тези два листа.


          За маслото - само Mopar MS-10838, и никакво друго, че после ще правиш скъпи ремонти.

          За свещите - и шесте да са изгорели пак не е трагедия - при теб друг е проблема. За смяна - проблема е, че като се скъса - жална ти майка.
          За маслото в кормилната хидравлика - Благодаря за ценната информация !
          Въоръжен с кода - MS-10838, вече и аз намерих, че :
          "На сайте www.wkjeeps.com в разделе технических биллютеней есть такой: TSB 19-008-05 REV. В котором четко сказано: MOPARТ Power Steering Fluid +4 или ATF+4 (MS-9602) использовать только в CS, DR, DH, D1, HB, JR, KJ, LX, LE, ND, PL, PT, RG, и RS моделях. Mopar Hydraulic Power Steering Fluid ( MS 10838) №05142893AA использовать только в WK, WH, XH, и XK моделях автомобилей. Ни какие другие жидкости в системы гидроусилителей указанных авто заливать и смешивать запрещается. Если будет залита другая жидкость, возможен выход из строя насоса гидроусилителя, а также всей системы. Не переполняйте резервуар усилителя руля."
          С други думи, едвам отървах белята . ..

          Относно двата листа - утре вечер ще ги постна.

          Обаче, как ще изкоментирате това :
          "Стартер крутит, но не схватывает?
          У меня была такая хрень, но при приближении к 0 градусов - при +5 еще заводился, а при +2+3 уже почти никогда. Ниже - тоже фиг!
          Какое-то время перед этим заводился при -2 -3 . . .
          . . .потом в Мусу, там сказали, что отвалился какой-то проводок (в дизелях не силен, подозреваю, что подогрев смеси при пуске), просто соскочил с клеммы, и, мол, они его прикрутили так, что точно никуда он уже не денется.Смех смехом, но прошлой зимой в минус 28-30 заводился практически сразу, и сейчас все ОК
          "
          И другия (и двата примера са - 3.0 CRD) :
          "А дело оказалось...в замене блока управления свечами накаливания . . ...и правда еще одну свечу накаливания заменил...и сегодня в -27 не с первой попытки но..завелся "

          Първият пример, като симптоми, е все едно аз съм го писал. Та интересно ми е, защо непременно трябва при мен да е от пикаещи дюзи ? (Ясно е - не може да е само една, а няколко).

          А Ако все пак са дюзи - други симптоми няма ли да има? Черни пушилки и т.н

          Коментар


          • #6
            От: Grand Cherokee 3.0 CRD - проблеми

            по теория мерцовия мотор на твоита кола би трбвало да е OM642.
            Vehicles using this engine include:
            това дет е на Ц, Е и ЕС е супер мотор.дали обаче е савсем сащия на канцлра -не знам.
            Относно електрониките - намери си свестен електричар.... в момента работя баш за карислер и толкова тапотии по електрониките им не предполагах че некои мове да сътвори...тия тука са с 10 години назад от европата - 10г прекарах в немско пак в същата сфера но продуктите бяха за Мерц и БМВ та знам за какво говоря.

            Коментар


            • #7
              От: Grand Cherokee 3.0 CRD - проблеми

              Първоначално публикуван от Жеко Жеков Преглед на мнение
              В момента карам със синтетично хидравлично масло близко по показатели на AMSOIL PSF. Това масло го дават в страницата на AMSOIL за хидравликата на Индианеца.
              Това масло на AMSOIL е за старите Черокита - DaimlerChrysler MS1872 & MS5931F
              The factory fill power steering fluid for all 1999-2004 Grand Cherokees is a unique fluid, MS5931

              ... и няма нищо общо с маслото за твоята жипка. Ще правиш ремонти...


              Джип3црд - и да имаш изгорели свещи, при плюсови температури ще пали безпроблемно.
              Освен, че не пали, ти казваш, че има бял пушек с мириз на неизгоряла нафта. Затова проблема най вероятно проблема е в горивната система.
              Напиши все пак какво пише на двата листа.
              Най ме е страх от хора без мечти...

              Коментар


              • #8
                От: Grand Cherokee 3.0 CRD - проблеми

                проблем 1 - не пали. Гъсти кълбета бял дим (неизгоряла нафта) при стартиране,
                което навежда на мисълта за подгревни свещи или релетата им.


                Имах същия проблем. Под 8 градуса външна темп. трудно палене и гъст бял дим с мириз на нафта, оказа се 4 изгорели свещи. Дано и при теб е така.

                Коментар


                • #9
                  От: Grand Cherokee 3.0 CRD - проблеми

                  Проблема е ... както е писал колегата Onufriz по-горе .... да ги ИЗВАДИШ ...!
                  Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                  Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                  Коментар


                  • #10
                    От: Grand Cherokee 3.0 CRD - проблеми

                    Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                    ....
                    Джип3црд - и да имаш изгорели свещи, при плюсови температури ще пали безпроблемно.
                    Освен, че не пали, ти казваш, че има бял пушек с мириз на неизгоряла нафта. Затова проблема най вероятно проблема е в горивната система.
                    Напиши все пак какво пише на двата листа.
                    Ето ги двата листа/те всъщност са три/ : Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Str 2_3.jpg
Прегледи:1
Размер:92.7 КБ
ID:5318044Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Str 1.JPG
Прегледи:1
Размер:116.2 КБ
ID:5318045

                    Ако горе не се чете, тук е в RAR формат 9,8Мгб :
                    http://tranzit.dir.bg/load.php?id=kr...OKTVHD31031309

                    Коментар


                    • #11
                      От: Grand Cherokee 3.0 CRD - проблеми

                      За момента на мен ми е интересна само:
                      U0106 ....

                      Другото е ....
                      Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                      Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                      Коментар


                      • #12
                        От: Grand Cherokee 3.0 CRD - проблеми

                        Първоначално публикуван от miler Преглед на мнение
                        проблем 1 - не пали. Гъсти кълбета бял дим (неизгоряла нафта) при стартиране,
                        което навежда на мисълта за подгревни свещи или релетата им.


                        Имах същия проблем. Под 8 градуса външна темп. трудно палене и гъст бял дим с мириз на нафта, оказа се 4 изгорели свещи. Дано и при теб е така.
                        Днес се опитах да замеря съпротивлението на свещите с Омметъра,
                        пробвах 3 свещи /две от ляво и една дясна/ - няма никой - и трите бяха прекъснали.
                        Освен разбира се, ако съм мерил не това което трябва. Тоест, ако съм ги объркал с
                        нещо друго. Те бяха от вътрешната страна на мотора, всяка срещу съответната дюза,
                        със странни бели капачки /вместо стандартните шпилка и гайка/.

                        По лошото е, че Упр. блок въобще не подава напрежение към тези свещи при контакт на ключа, а лампата показваща подгрева гасне твърде бързо. Чува се, че щрака реле при гаснене на тази лампа, но това не е нито означеното като "heater" 1,2 ,нито като "ignition".
                        Пак казвам, ако това което съм мерил са свещите, а не нещо друго. Ама друго, което да прилича на подгревна свещ , аз там не видях . . .


                        Между другото, днес купих 1л масло за доливане ( MS 10838) от БС, на просто безобразна цена! (Даже започвам да се питам,въобще защо го правя - като си помисля, че съм пил ракия с парченца ЗЛАТО вътре, на в пъти по ниска цена . . . )

                        Коментар


                        • #13
                          От: Grand Cherokee 3.0 CRD - проблеми

                          Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                          За момента на мен ми е интересна само:
                          U0106 ....

                          Другото е ....
                          Може ли, причината за това да са просто прекъснали свещи ?

                          Къде в двигателния отсек се се намира този модул?

                          Мога ли да намеря някъде Ел. схемата на връзките му ?

                          Ще съм благодарен на всяка информация по въпроса (да не откривам пак топлата вода ...)

                          - Някаква конкретна препоръка за подгревни свещи ? (Бош, Беру, Шампион или друго...)

                          - В някои каталози тези свещи ги дават 4,4V (волта), вместо нормалните 11,5V.
                          Възможно ли е това ?
                          http://www.dieselglowplug.com/gx2148...ep-p-1539.html

                          Коментар


                          • #14
                            От: Grand Cherokee 3.0 CRD - проблеми

                            Здравей!Защо не отидеш с колата до сервиза на Вл.Вазов мисля,че беше 221 или подобно,за да ти замерят свещите?Това е алтернатива на познатия на всички Бс.
                            Grand Cherokee 2.7crd Limited

                            Коментар


                            • #15
                              От: Grand Cherokee 3.0 CRD - проблеми

                              Първоначално публикуван от Toni Gr Преглед на мнение
                              Здравей!Защо не отидеш с колата до сервиза на Вл.Вазов мисля,че беше 221 или подобно,за да ти замерят свещите?Това е алтернатива на познатия на всички Бс.
                              Здравей! Вече съм 100% сигурен, че съм мерил правилно и свещите са заминали.
                              Даже днес вече си купих нови 6бр. BERU 0100266011, 4,4V :
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:beru 0100266011.JPG
Прегледи:1
Размер:34.8 КБ
ID:5318172

                              И действително, новите свещи показват 1,6 Ом, а старите които измерих
                              (на 3,4 и 5 цилиндър) показват безкрайност - прекъснали. Абсолютно.

                              Сега проблема е друг :
                              Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                              Проблема е ... както е писал колегата Onufriz по-горе .... да ги ИЗВАДИШ ...!
                              След известно самостоятелно проучване разбрах, че недобросъвестните майстори започват направо да въртят, а добросъвестните предупреждават, че може да се наложи сваляне на главата, или ето това :


                              . . . а после и те почват здраво да въртят, на принципа 50/50 (или аз или свеща).
                              А идеята, да ползват динамометричен ключ за развиване, ги ядосва много . .. С малки изключения, обаче. Та аз започвам да търся именно тези изключения. Затова, смятам, да се възползвам от твоя съвет. Както и на всички, които са минали по този път и знаят някое "правилно" място.

                              Ако може, дайте по-конкретни данни за цитирания сервиз на Вл.Вазов (име и номер).
                              Освен това, разбрах за някакъв сервиз на ул. братя Миладинови, в участъка между Стамболийски и Т.Александров, където ползвали (по слухове!) някаква машинка, на принципа на ударния гайковерт, където шанса да развият евентуално закоксувала свещ бил голям.
                              Мисля си, ако някой е минал от там или знае нещо такова, нека да драсне два реда ..... Благодаря!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X