Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Grand Cherokee 3.0 CRD - проблеми

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Grand Cherokee 3.0 CRD - проблеми

    Първоначално публикуван от Жеко Жеков Преглед на мнение
    Не би трябвало да има връзка между налягането на гумите и двигателя. Цяло лято карам по пясъците с налягане на гумите 0,8-1,2 бара(индикатора си свети, двигателя "мърка").
    С това "ХЕМИ" и по джанти да го караш ,пак ще мърка

    Коментар


    • #32
      От: Grand Cherokee 3.0 CRD - проблеми

      Няма връзка между налягането в гумите и работата на мотора. Гумата и да на 0, и да я няма на колата, няма отношение към работата на мотора.
      Най ме е страх от хора без мечти...

      Коментар


      • #33
        От: Grand Cherokee 3.0 CRD - проблеми

        Докладвам
        Вчера посетих въпросният сервиз - на братя Миладинови. Оказа се, че там даже не бяха чували за такава пневматична машинка. Така, че, днес, най-накрая се реших - отидох и си купих малък динамометричен ключ и си смених подгревните свещи. Отвиха се лесно (на топъл двигател - както е по методиката). Бяха абсолютно чисти - като нови, само дето и шесте бяха неработещи - прекъснали. Смазах новите с медна грес - 1100град, на флакон от Бриколаж - 10.99лв (по добрия вариант е керамична грес - 1200град, понеже е неметална /електронепроводяща, , ама не намерих налична ).


        Нямам търпение утре да направя пробата с паленето на студен ДВГ. И то, най вече, защото имам интересна информация за въпросният модул - управляващ свещите. А именно - оказа се, че е практически нов! Сменен е ноември 2010 в бс, а 30 дни по късно, пак там, заради "Не пали", е направен краткият диагностичен тест , където пише - U0106 - изгубена връзка с модула - stored . . . . .


        Аз пък, когато тестирах с волтметъра изходите на модула, при всички положени на ключа, прецених, че модула НЕ подава напрежение към свещите. Обаче, една разумна причина може да е, че няма товар - и шесте свещи прекъснали, а тия модули май са умни.
        Както и да е. За момента изглежда, че или имам два здрави модула (открих и стария), или имам два повредени ....

        Коментар


        • #34
          От: Grand Cherokee 3.0 CRD - проблеми

          Възможно е наистина при всичките шест изгорели свещи /т.е. без товар/ електронният модул да не подава напрежение към тях но си мисля, че в такъв случай би трябвало да "докладва" за това на ECU и то от своя страна да включи лампата Check Engine. Ще има и записана грешка. Съмнявам се все пак, тези от БС да са толкова глупави, та да не измерят подгревните свещи и да видят, че всичките са изгорели а направо да сменят електронния модул с нов. Може би си има някаква причина за да изгорят всички и то, с нов модул. Да не би тези да са били с неподходящо напрежение за този двигател? Все пак ти желая успех утре, когато пробваш двигателят да запали без проблеми и всичко да приключи с подмяната на тези свещи.
          Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
          First impression is not always true. Get inspired.
          Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
          Reading is sooo boring, unlike writing!

          Коментар


          • #35
            От: Grand Cherokee 3.0 CRD - проблеми

            Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
            Възможно е наистина при всичките шест изгорели свещи /т.е. без товар/ електронният модул да не подава напрежение към тях но си мисля, че в такъв случай би трябвало да "докладва" за това на ECU и то от своя страна да включи лампата Check Engine. Ще има и записана грешка. Съмнявам се все пак, тези от БС да са толкова глупави, та да не измерят подгревните свещи и да видят, че всичките са изгорели а направо да сменят електронния модул с нов. Може би си има някаква причина за да изгорят всички и то, с нов модул. Да не би тези да са били с неподходящо напрежение за този двигател? Все пак ти желая успех утре, когато пробваш двигателят да запали без проблеми и всичко да приключи с подмяната на тези свещи.
            Благодаря за пожеланието. Тук е мястото, да благодаря на всички, които взеха отношение досега и ми помогнаха да се ориентирам някак в ситуацията !

            Положението сега е следното :

            1. Изглежда, подгревната система НЕ работи. Установих го, още първият ден, след поставянето на на новите свещи. ( преди да стартирам ключа, го завъртях "на тест/подгрев" и си сложих пръста на корпуса/шестограма на първата свещ - и така 3-4 пъти. Не усетих никаква топлина. Вярно, свеща е дълга, но все пак . . .). Двигателят запали на 4-5 път (+3град)

            2. Когато джипката се кара често и двигателя почива не повече от 10 часа - Пали от първият път, даже при 0/-1 градуса ! Установих го в неделя и понеделник сутрин.

            3. Когато почива повече от 20 часа, пали от 3-4 път. (вчера, -2 град)

            4. Когато завъртя ключа "на тест/подгрев" , чувам две неща :
            А) - когато съм в купето, чувам звук на помпа (или поне така го асоциирам) която работи около 10 сек и спира. Ако обаче стартирам и мотора не запали, и не бутам нищо, помпата се чува да работи мнооого по дълго след това - минути. Обаче, ако веднага след неуспешното стартиране изключа, а после веднага включа ключа на "на тест/подгрев", помпата работи около 10 сек и спира. Приемам, че това е помпа ниско налягане . . .
            Б) - когато съм до двигателя, а ключа е "на тест/подгрев" (без значение колко дълго) , чувам някакво пищене/свистене като от стар телевизор/UPS /или зумер на мултицет. Тоест, с честота около 1-3 кHz. Което пищене, при изключване на ключа, преминава в едно отчетливо движение на редуктор и затваряне на клапи. За мен, на 99,9%, това е мотора на дросел-клапата , за който писа onufriz .
            (
            Swirl motor ,вече знам какво е това, както и проблемите свързани с него, благодарение на някои руски форуми. Много полезна тема, за която трябва да стане дума по нататък : http://jeep4x4club.ru/topic/4965-zam...nok-na-30-crd/ )

            Коментар


            • #36
              От: Grand Cherokee 3.0 CRD - проблеми

              Здрасти, пак съм аз, със проблемите със системата за подгрев на свещите.
              Днес установих, че пак са изгорели (прекъснали) и ШЕСТЕ НОВИ свещи, които смених Ноември, при това, без, според мен, практически да са работили.
              Историята накратко :
              -
              преди 1 година , на стария собственик, в БС, му сменят ел.модула, управляващ свещите.
              - 1 месец по-късно, пак там, с оплакване "не пали", му правят кратък тест, на който пише, че компютъра "НЕ ВИЖДА" новия ел.модул.
              - Ноември месец 2011г, аз сменям и ШЕСТЕ свещи, защото всички бяха прекъснали. Между другото, старите свещи бяха съвсем чисти и се отвиха доста леко (за 5 годишна кола). Леко почерняла беше само работната част (те се грее от газовете) на свещите. Вероятно са сменяни неотдавна също.
              - И с новите свещи, системата за подгрев пак не работи. При контакт на ключа, напрежение към свещите не постъпваше (не топлеха)
              - преди два дни установявам, че прословутия кабел замасяващ системата, който е закачен на едно от ушите на горивният филтър , не е стегнат с болт . Филтъра обаче, е сменян вече при мен, и няма гаранция, че тази МАСА не е била стегната и при първият тест ( при стария собственик). По скоро, МАСАТА е била наред.
              - като стегнах МАСАТА, пробвах подгрева - не работи. После смених ел.модула (със стария, дето е сменен в БС) - подгрева пак не работи. Тогава измерих новите свещи - и ШЕСТЕ пак прекъснали !
              - закачих 12V лампа вместо едната свещ и пробвах ключа на контакт. Лампата веднага светва за 1 сек силно, после едва мъждее. И с Двата Модула, по абсолютно един и същ начин.

              Някой де е минавал през това?

              Между другото, тези свещи (и старите и новите) ги дават за 4,4V работно напрежение !?
              Започвам да мисля, че или ел.модулите са дефектни и горят свещите (с по голямо напрежение) или има някакво несъответствие в работните напрежения . . .
              undefined
              [COLOR=#fafafa !important]

              [/COLOR]

              Коментар


              • #37
                От: Grand Cherokee 3.0 CRD - проблеми

                Проблема е решен, с поставянето на нови ШЕСТ свещи.

                Причина за проблемите - МАСАТА ! акачена на едно от ушите на горивният филтър)
                Ето я, долу на картинката:

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:MASA.GIF
Прегледи:1
Размер:83.4 КБ
ID:5346010

                Когато Масата не е свързана, ел.модула управляващ свещите се шашка и гори свещите!!!
                Всеки, който сменя горивен филтър да внимава много. Щото не съм нито първия, нито ще съм последния изпатил.
                Ако го знаех това по рано, щях да си спестя много време и нерви (както и шест свещи) . . ..

                Друг Въпрос : Как се сменя филтър купе ?

                .



                [COLOR=#fafafa !important]

                [/COLOR]

                Коментар


                • #38
                  От: Grand Cherokee 3.0 CRD - проблеми

                  Ако твоя филтър за въздуха в салона е като на Grand Cherokee WJ, то той се намира отпред в дясно по посока на движението, под пластмасовата кора. Изваждаш гуменото уплътнение, измъкваш трите пластмасови "копчета" и отместваш кората:


                  Филтърът е фиксиран в един пластмасов корпус на пътя на въздуха към купето. Май го продаваха комплект с тази пластмаса /Cabin Air Kit-Part number: 82208300/, но може да се намери и отделно само филтриращия елемент /Replacement filter-Part number: 5013595AB/.

                  Снимките са от този сайт , където има доста неща за WJ. Има и цяла тема с описание на процедурата по смяната - Cabin air filter installation.
                  Успех!
                  Последно редактирано от Алекс Маринов; 10-02-12, 08:47. Причина: Добавена снимка.
                  Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                  First impression is not always true. Get inspired.
                  Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                  Reading is sooo boring, unlike writing!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Grand Cherokee 3.0 CRD - проблеми

                    Мерси. При мен се оказа, че въобще няма филтър. Само декоративна решетка. Затова се чудех, къде може да е тоя филтър. Търсих под жабката и къде ли не. Добре, че не разглобих таблото ...))
                    Сега като погледнах, зад тази декоративна решетка, вътре набито с прах. Май ще трябва и аз да "колхознича" като тоя руснак тука http://bananet.ru/node/1885
                    Ама първо трябва да намеря тоя кит

                    Това, което ми прави впечатление обаче, е че номерата на Кит-овете са различни. Тук на тази снимка е кит № 822 046 91 . А при теб е кит № 82208300
                    [COLOR=#fafafa !important]

                    [/COLOR]

                    Коментар


                    • #40
                      От: Grand Cherokee 3.0 CRD - проблеми

                      Да, в стандартното оборудване на този модел Jeep няма филтър за въздух към купето.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Grand Cherokee 3.0 CRD - проблеми

                        Първоначално публикуван от Джип3црд Преглед на мнение
                        Май ще трябва и аз да "колхознича" като тоя руснак тука http://bananet.ru/node/1885

                        Този верно е колхозничил - затапил с пяна въздуховода за обдухване на страничните предни стъкла Сега ще трябва да си ги бърше с кърпичка, като на съветски автомобил, като му се запотяват непрекъснато
                        България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Grand Cherokee 3.0 CRD - проблеми

                          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                          Този верно е колхозничил - затапил с пяна въздуховода за обдухване на страничните предни стъкла Сега ще трябва да си ги бърше с кърпичка, като на съветски автомобил, като му се запотяват непрекъснато

                          Хм, . Поне това което виждам е, че това е на входа (между входния филтър и вътрешния вентилатор). Тоест, ако е въздуховод, то той е със сигурност в смукателния тракт. (Ама, ако е смукателен въздуховод, то ще връща влагата в купето). Нещо ме съмнява . . .

                          Коментар


                          • #43
                            От: Grand Cherokee 3.0 CRD - проблеми

                            Първоначално публикуван от Джип3црд Преглед на мнение
                            Хм, . Поне това което виждам е, че това е на входа (между входния филтър и вътрешния вентилатор). Тоест, ако е въздуховод, то той е със сигурност в смукателния тракт. (Ама, ако е смукателен въздуховод, то ще връща влагата в купето). Нещо ме съмнява . . .[/LEFT]
                            Направило ми е вЧЕпЕтление, че на някои по-нови коли, вкл. на мойто в подписа, на WK не знам как стои въпросът, но предполагам, че е същото - има обдухватели на стъклата на предните врати, които не се влияят от парното и климатика духа си външен въздух през тях. Напомнят ми на онези отвори, които имаха "Ладите" на задната колонка - за да обдухват задното стъкло в движение, защото отоплителят беше "екстра" и го имаше май само при "петици", "седмици" и по-млади. И според мен въздухът за тези отвори влиза откъдето руският другар го е запълнил с пяна.
                            България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                            Коментар


                            • #44
                              От: Grand Cherokee 3.0 CRD - проблеми

                              Може би да,възможно е някаква лека естествена вентилация. Аз като си слагам филтъра (стига да намеря такъв Кит на поносима цена) ще погледна навътре към пасажерската страна. Дано само по скоро се наканя,че от тоя прах- изпарител, клапи, вътре става леш ....
                              Апропо, за отворите отзад - всеки автомобил трябва да ги има, включая и нашите джипки (ако съм те разбрал правилно,де, имах и аз Лада, но не съм обръщал внимание).

                              Нов проблем: Вчера, на "полигона" Цар Борис, започна да мига лампата на Аербъга. Поне 10-на пъти се включи (със звук) и изключи сама. Как се диагностицира това нещо?

                              .
                              [COLOR=#fafafa !important]

                              [/COLOR]

                              Коментар


                              • #45
                                От: Grand Cherokee 3.0 CRD - проблеми

                                Първоначално публикуван от Джип3црд Преглед на мнение
                                .........

                                Нов проблем: Вчера, на "полигона" Цар Борис, започна да мига лампата на Аербъга. Поне 10-на пъти се включи (със звук) и изключи сама. Как се диагностицира това нещо?

                                .
                                [COLOR=#fafafa !important]

                                [/COLOR]
                                Най-вероятно трябва да се калибрират сензорите за тежест на седалките. Има си такава процедура. Друг е въпроса че в БС не знаят колко е еталонната тежест за да направят калибрацията.
                                Моя Аербаг си свети постоянно....
                                Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI Quadra Drive II

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X