И кажи на колегите защо е червен. По-скоро покажи.
Ей, ти ме зарече с този красавец който ми подари. Ще взема да го снимам и да го пусна тук наистина.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Честито и от нас! С мерак да си го стегнеш и с кеф да си го караш!
А пропо, как ще се чувстваш върху 185 кс след ония 302
Поздрави
Ами как да ти кажа, разликата в теглото е близо тон. Единственно се усеща доста по-накъсаното ускорение, няма го плавното изстрелване на автоматика. Иначе върви като самолет, можеш да питаш Голди, той го пробва и остана възхитен от лекотата с която ускорява.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Абе не е точно така - аз предишния го карах 4 годинки и ако не беше 2.5 да си го карам и до сега. Просто всеки път като се наканех да си взема 4.0 Вранглер, все нещо друго ми изпадаше примамливо. Само че сега реших да бъда твърд и да си взема това което исках и поне за сега съм много доволен.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Даваи Дима те не знаят че с 200 на асвалт е по трудно.
Абе с този и със 160 си е голямо приключение
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар