До: Вранглера на Дима
Кита е около 1700 долара в американско. Докато дойде тук още толкова ще поскъпне. за 10000 тук 4.0 забрави. Ако имаше да съм го купил.
За тези пари можеш да купиш доста изморен 2.5 от тук или от Германия. Това значи че автоматично отиваш на ново окачване. Ако прекалиш с лифта отиваш и на нов заден кардан и вал в раздатката (дреболии като биелетки и хебел не ги споменавам). Височината не съм я мерил щот не се е налагало, но в момента в моя подземния гараж влиза на косъм...
Изобщо свикни с мисълта че Вранглерите са скъпи и ако разполагаш с малко пари ще трябва да станеш близък приятел с инструментите.
Ето това е кита:

Монтиран:

Кита е около 1700 долара в американско. Докато дойде тук още толкова ще поскъпне. за 10000 тук 4.0 забрави. Ако имаше да съм го купил.

За тези пари можеш да купиш доста изморен 2.5 от тук или от Германия. Това значи че автоматично отиваш на ново окачване. Ако прекалиш с лифта отиваш и на нов заден кардан и вал в раздатката (дреболии като биелетки и хебел не ги споменавам). Височината не съм я мерил щот не се е налагало, но в момента в моя подземния гараж влиза на косъм...
Изобщо свикни с мисълта че Вранглерите са скъпи и ако разполагаш с малко пари ще трябва да станеш близък приятел с инструментите.
Ето това е кита:

Монтиран:

Гледам в мобиле.бг един 4л за 7800лв,колкото и да е гробница ако го взема за 7 000 и ремонт за 5000 пак ще ми дойде на 12000,което не е далеч от целта.Има и един друг 4л за 12 000,гледам и някакви 2.5 но ми се виждат доста премазани...Не виждам каква друга по-истинска машина мога да купя за тези пари.Има разни фронтери,фриилендъри и хонди,но ми се струват твърде нежни колички ...винаги съм искал джип за зимата и кабрио за лятото,вранглера е точно две в едно
Твоя е много лют
. Като му вземеш VIN-а и си казва коя година е, да не говорим че един поглед на двигателя е достатъчен да видиш че те лъжат.





Коментар