Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Някой може ли да ми помогне ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Някой може ли да ми помогне ?

    Извинявам се за забавянето но не бях в България! Не съм се изразил правилно и за това стана недоразумение, но не ми хареса коментара, всеки може да сбърка. А колкото до масата, заповядайте да пием по ракия!
    0899278323-0877500798

    Коментар


    • #32
      От: Някой може ли да ми помогне ?

      колега g0g0lin0 оправи ли проблема ?

      имам същия проблем след 2000 оборота на 3-4-5 скорост , на 5 скорост след 80-90км/ч колко и да натискам не върви.

      Умната дюза я замерих дава 146 ohm съпротивление при заводски от 90 до 120 .
      При откачен дебитомер и умна дюза няма промяна в поведението на колата.
      Сега се чудя първо с нов дебитомер ли да пробвам или да рециклирам бубуната на умната дюза?

      умните дюзи ги търсих по моргите и са по 100лв но ги няма на всякъде , за рециклиране искат 120лв
      дебитомера от морга е 100лв но няма как да го тествам дали е здрав ... а нов сигурно е към 300лв
      Последно редактирано от valiotonev; 10-01-13, 10:51.
      Opel Frontera 25TDS(VM41B) 1997

      Коментар


      • #33
        От: Някой може ли да ми помогне ?

        Провери клапана за разтоварване на турбината. Ако е заседнал, се държи точно по този начин. Като вдигне по високо от необходимото
        налягане, компа вкарва двигателя в авариен режим.

        Успех!
        Любомир Бончев 0889216605
        Jeep Cherokee Sport 2,5 td - 1998

        Коментар


        • #34
          От: Някой може ли да ми помогне ?

          Първоначално публикуван от lubo56 Преглед на мнение
          ... Като вдигне по високо от необходимото
          налягане, компа вкарва двигателя в авариен режим.

          Успех!
          Tоя се различава от твоя. Няма какво да каже на компа какво е налягането.

          Коментар


          • #35
            От: НЯКОЙ МОЖЕ ЛИ ДА МИ ПОМОГНЕ

            Първоначално публикуван от g0g0lin0 Преглед на мнение
            ....Мъчеха се да го изчистят с ултравиолетов звук...
            Ко речИ?....
            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

            Коментар


            • #36
              От: НЯКОЙ МОЖЕ ЛИ ДА МИ ПОМОГНЕ

              Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
              Ко речИ?....
              Имал е в предвид ултразвук сигурно.

              lubo56 ще го тествам направо днес при майстор , даже ще му кажа да го разкачи вакумния маркуч и да го запуши за да е затворен постоянно, иначе моторите са ни същите VM
              Последно редактирано от valiotonev; 11-01-13, 09:56.
              Opel Frontera 25TDS(VM41B) 1997

              Коментар


              • #37
                От: Някой може ли да ми помогне ?

                При мен проблема се реши с изолирането на EGR клапана, беше блокирал на средата. Взимаш една ламаринена плочка слагаш я м/у колектора и егр и си готов. Дано съм помогнал
                Jeep ZJ 4.0 HO, AW 4 , Quadra Drive
                NV 231 - COMMAND-TRAC
                3" lift

                Коментар


                • #38
                  От: Някой може ли да ми помогне ?

                  Първоначално публикуван от vancho85 Преглед на мнение
                  При мен проблема се реши с изолирането на EGR клапана, беше блокирал на средата. Взимаш една ламаринена плочка слагаш я м/у колектора и егр и си готов. Дано съм помогнал
                  Благодаря за съвета но днес я закачих на диагностика - няма никакви грешки ... дебеломера давал малко грешни стойности но според момчето причината е в турбото - нямало никакво налягане и ми предложи да го прави... а клапана ако е забил дали до толкова ще влияе че турбото хич да го няма?
                  Последно редактирано от valiotonev; 11-01-13, 12:32.
                  Opel Frontera 25TDS(VM41B) 1997

                  Коментар


                  • #39
                    От: Някой може ли да ми помогне ?

                    Клапана е след турбинта и ако е блокирал отворен налягането познай каде оитва в задното гърне. Запуши първо него, после почисти дебитомера със спрей за дискове и пробвай как е . Турбо се прави само ако човек който наистина разбира от тези неща и каже че е заминало. В началото и мен ме хлъзнаха че било за ремонт и т.н. докато не се хванах да го сваля и установя че е като ново и да запуша клапана. Имам и 2 др дизела доста по модерни и на двата съм го изолирал и ефекта е само положителен.
                    Jeep ZJ 4.0 HO, AW 4 , Quadra Drive
                    NV 231 - COMMAND-TRAC
                    3" lift

                    Коментар


                    • #40
                      От: Някой може ли да ми помогне ?

                      Забравих да добавя , че точно за 2.5 VM е идеално да се запуши EGR то все пак вкарва изгорели газове с висока температура в главите и се знае как му понася тя!
                      Jeep ZJ 4.0 HO, AW 4 , Quadra Drive
                      NV 231 - COMMAND-TRAC
                      3" lift

                      Коментар


                      • #41
                        От: Някой може ли да ми помогне ?

                        наистина се надявах да е EGR-то защото пък на висока скорост на 80км/ч ми загрява лятото винаги, но като го отворих то вече беше запушено с една алуминиева пластинка. Имаше малка дупка която вероятно газовете са я направили около 1 мм през това не може да губи налягането на цялото турбо.
                        Сега отвивам на вариант или вакумен клапан на турбото или ремонт на турбо.
                        Opel Frontera 25TDS(VM41B) 1997

                        Коментар


                        • #42
                          От: Някой може ли да ми помогне ?

                          Запуши ли дупката ? Ако не си го направи! Дори и малка да е пак е достатъчно !
                          Jeep ZJ 4.0 HO, AW 4 , Quadra Drive
                          NV 231 - COMMAND-TRAC
                          3" lift

                          Коментар


                          • #43
                            От: Някой може ли да ми помогне ?

                            Колега забравих да добавя , че като си почнал ако искаш свали колектора и го изчисти и него има ефект Сваляш го сипяваш малко бензин в него и палиш, правиш го докато не изгори нагара и маслото отвътре и после чакаш сам да се охлади !
                            Jeep ZJ 4.0 HO, AW 4 , Quadra Drive
                            NV 231 - COMMAND-TRAC
                            3" lift

                            Коментар


                            • #44
                              От: Някой може ли да ми помогне ?

                              Благодаря!

                              Свалихме турбото дадох го на един дядо да го погледне и се оказа че от него тече маслото - студения оглюв . Сега го рециклира, но по принцип каза че е работещо турбо и маслото не е била причината за спада на мощност след 2000 rpm . Следващата тъпка е да сменя всички маркучета и да проверим вакумния клапан.

                              Ето каква гняс беше

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0362.jpg
Прегледи:1
Размер:73.1 КБ
ID:5448241Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0365.jpg
Прегледи:1
Размер:138.3 КБ
ID:5448242
                              Opel Frontera 25TDS(VM41B) 1997

                              Коментар


                              • #45
                                От: Някой може ли да ми помогне ?

                                Тия дизелджии до Impas56 не стават за нищо ... включиха диагностиката видяха че няма налягане ... и вобще не провериха дали турбото надува или не ?!

                                Дадох турбото на ремонт, майстора ми каза че си работи само сегменти му смени защото течеше масло.
                                ЕГР-то го махнахме и го запушихме хубаво.

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:egr.jpg
Прегледи:1
Размер:116.8 КБ
ID:5451728

                                вчера го закачихме на наша си диагностика и остават следните проблеми :



                                1. дебитомера не показва верни стойности
                                2. температурата на горивото е -273 градуса и при подаване на газ става +100 +200

                                3. умната дюза е 150ohm при нормални граници 80-120
                                4. да намерим къде е сензора за налягане , че дава 0,96 постоянно а турбото си работи. А си мислим че е откачен и е този :

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:map.jpg
Прегледи:1
Размер:145.5 КБ
ID:5451729
                                Opel Frontera 25TDS(VM41B) 1997

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X