Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

    Първоначално публикуван от glinski Преглед на мнение
    "кални"
    Че какви други има?
    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

    Коментар


    • #47
      От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

      Първоначално публикуван от glinski Преглед на мнение
      това с "изправянето" на заснежен асвалт да не го тренирате с "кални" гуми в студа? щото това би обяснило проблема
      Вранглера изправя завоите и с кални гуми в калта при скорост над 40-50 км/час (Toyo Open Country MT). Зимните му гуми са Goodyear Wrangler Duratrac. А предлагам да се тествам с паркетник защото именно това ще разреши спора part-time vs full-time на твърд равен терен без значение дали е сухо, мокро или заледено. Ще се разбере и защо, което е съществената част от спора. Колко ли още неща ще се наложи да уточня. Да питаш нещо за нафтата с която ми изправя завоите?
      Последно редактирано от elbgt; 21-10-11, 21:59.
      My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

      Коментар


      • #48
        От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

        Не мога да повярвам,че чета подобен спор в този форум!!!При това,все от хора с опит в управление на 4х4!

        Коментар


        • #49
          От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

          Първоначално публикуван от сиско Преглед на мнение
          Не мога да повярвам,че чета подобен спор в този форум!!!При това,все от хора с опит в управление на 4х4!
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • #50
            От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

            Първоначално публикуван от glinski Преглед на мнение
            ... това с "изправянето" на заснежен асвалт да не го тренирате с "кални" гуми в студа? щото това би обяснило проблема
            Завои на 90* се изправят идеално и с кални гуми на кал или на трева при опит да се вземат с малко по-висока скорост. Проверено нееднократно из Добруджа.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #51
              От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

              Първоначално публикуван от сиско Преглед на мнение
              Не мога да повярвам,че чета подобен спор в този форум!!!При това,все от хора с опит в управление на 4х4!
              И аз не мога ама на. Явно повечето са с опит в управлението на 4х4 part-time и това е единственото им 4х4 возило. Просто нямат база за сравнение, нито елементарни познания.
              My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

              Коментар


              • #52
                От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

                мооля?!?! спора парт тайм срещу фул тайм?!? къде го този спор? а стига че стана много смешно...
                не бързам за никъде...
                XJ 2.5TD '98

                Коментар


                • #53
                  От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

                  Първоначално публикуван от сиско Преглед на мнение
                  Не мога да повярвам,че чета подобен спор в този форум!!!При това,все от хора с опит в управление на 4х4!
                  много сме такива


                  Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                  Вранглера изправя завоите и с кални гуми в калта при скорост над 40-50 км/час (Toyo Open Country MT). Зимните му гуми са Goodyear Wrangler Duratrac. А предлагам да се тествам с паркетник защото именно това ще разреши спора part-time vs full-time на твърд равен терен без значение дали е сухо, мокро или заледено. Ще се разбере и защо, което е съществената част от спора. Колко ли още неща ще се наложи да уточня. Да питаш нещо за нафтата с която ми изправя завоите?

                  колега, предложението ти би имало смисъл, единствено ако намериш 2 еднакви джипки, едната с парт-тайм, другата с фултайм раздатки........ Чероки имат такива опции, Някои модели Тойоти, както и Паджера........сигурно има и други......... но да са с еднакви двигатели, гуми и т.н.......... единствено не знам откъде ще намериш и еднакви задкормилни у-ва щото аз съм сигурен, че Мика Хакинен с ква да е кола с задно, ще те издуха на който си избереш завой и с който си избереш SUV с SH-AWD
                  ________________________________________________
                  Subaru OUTBACK 2,5
                  Hyundai TUCSON 2.0

                  Коментар


                  • #54
                    От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

                    Първоначално публикуван от glinski Преглед на мнение
                    мооля?!?! спора парт тайм срещу фул тайм?!? къде го този спор? а стига че стана много смешно...

                    Как така не го виждаш спора. Аз твърдя че part-time изправя завоите. Този недостатък на part-time е единствената причина за да съществува full-time. Ти друга знаеш ли?
                    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

                      Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                      И аз не мога ама на. Явно повечето са с опит в управлението на 4х4 part-time и това е единственото им 4х4 возило. Просто нямат база за сравнение, нито елементарни познания.
                      Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                      Коментар


                      • #56
                        От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

                        ... както казах - само с ядене не става.
                        не бързам за никъде...
                        XJ 2.5TD '98

                        Коментар


                        • #57
                          От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

                          Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
                          колега, предложението ти би имало смисъл, единствено ако намериш 2 еднакви джипки, едната с парт-тайм, другата с фултайм раздатки........ Чероки имат такива опции, Някои модели Тойоти, както и Паджера........сигурно има и други......... но да са с еднакви двигатели, гуми и т.н.......... единствено не знам откъде ще намериш и еднакви задкормилни у-ва щото аз съм сигурен, че Мика Хакинен с ква да е кола с задно, ще те издуха на който си избереш завой и с който си избереш SUV с SH-AWD
                          Съгласен. Тогава не е проблем да се направи с един и същ автомобил на една и съща настилка и с едно и също задкормилно устройство и в двата режима поотделно. Има такива машини.

                          Първоначално публикуван от glinski Преглед на мнение
                          ... както казах - само с ядене не става.
                          Все едно нищо не сте казал.
                          Последно редактирано от elbgt; 21-10-11, 22:32.
                          My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

                            не помня да сме се запознавали лично колега, та да ми говорите на ти. единственният спор тука е дали може да се кара парт тайм чероки с включено 4х4 при завои и хлъзгава настилка. това е смешно за повечето колеги с подобни автомобили... аз ви предложих като падне сняг, да дойдете с вранглера ви, да се качим на пресен /или не пресен, но достатачно хлъзгав сняг/ до златните мостове и да ядем по една чорба. ще карам пред вас, аз съм с абсолютно "сток" чероки , парт тайм... вие с оборудваният вранглер ще ме спасите като изправя завоя...
                            не бързам за никъде...
                            XJ 2.5TD '98

                            Коментар


                            • #59
                              От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

                              Моля да ме извините. Едитнах си предишния пост. И не колега, не е това спора. Твърдя, че part-time има склонност да изправя завоите при всякакъв терен и трябва да се внимава. Най-осезателно се усеща това на твърд, равен и хлъзгав терен, защото много хора си мислят че 4х4 е панацея и се засилват до критични за този тип раздатка скорости. Не твърдя че не може да се кара. Както споменах по-горе то и БМВ със задно и сликове може да се кара върху лед, ама нали има разлика. Е part-time на сняг е нещо средно между full-time и БМВ-то със задното. Твърдя също, че при хлъзгава твърда настилка е много по-сигурно да се кара само на задно отколкото само part-time. Поне няма да успеете да се засилите до критичната скорост при която ще се убедите в твърденията ми. Разбира се най-добре да се комбинира, но това е изключително некомфортно и само ако много бързате. Иначе леко-леко и с part-time става. По всяка вероятност ще изпреварите BMW-то със задното, но ако е с добри зимни гумета не е съвсем сигурно.

                              едит/

                              Имам на разположение подходящ автомобил само със задно - 2009 CL500. Готов съм на експеримент при подходящи условия, но ви моля да е по-късно вечерта за да не ме усети жена ми Примерно по маршрут Драгалевци - Алеко - Драгалевци
                              Последно редактирано от elbgt; 21-10-11, 23:08.
                              My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Затруднява движението на 4х4 режим - Чероки Лимитед

                                Този спор става интересен и естествено далеч от първоначалния въпрос (много теми последно време се изкривяват така, което не е хубаво)
                                Аз имам черок 2.1 part time намерете и едно с full time и като падне снежец да отидем да се повръткаме на някой полигон.
                                Part time не е добре да се кара по асфалт и чупи карета точно заради твърдо зацепените кардани (преден и заден) и разликата в разстоянието което изминават предните и задните гуми при завой, и когато някоя от гумите не успее да приплъзне натоварва карета (или други слаби връзки) и те гърмят.
                                Full time има междинен диф който компенсира тази разлика в изминатия път от предни и задни гуми и за това не чупи нищо.
                                До тук така ли е?
                                Минаваме на хлъзгав терен:
                                Part time завива но има разлики в изминатия път на предни и задни гуми - какво се случва - една или повече от гумите губят сцепление (почват да буксуват) Ок ако не си владееш колата може и да изправиш завоя, ако я владееш и се изживяваш като състезател може доста ефектно да вземеш завоя с вратите на пред без щети и катастрофи, но има и един трети вариант взимаш си завоя внимателно и с подходяща за целта скорост.
                                Full time завива- междинния диф компенсира разликите в изминатото разстояние от предни и задни гуми- тук пак има вариации:
                                1 вариант завиваш си без проблем защото си си съобразил скоростта с пътната настилка
                                2 вариант изправяш завоя щото си мислиш, че като си с джип 4х4 и можеш всичко и със всякаква скорост, само че не си съобразил че физичните закони важат дори и за тези с джипките и тези 2 тона на хлъзгаво с висока скорост им е по лесно да си продължат по права линия от колкото да послушат завъртяните гуми и да завият.
                                3 вариант понеже си състезател доста ефектно взимаш завоя на пред с вратите без щети, катастрофи и тн.


                                Може да разгледаме и другите варианти за задвижване (а именно предно и задно предаване)
                                но мисля че за което и от задвижванията да си говорим - винаги ги има и трите варианта.
                                Ако греша поправете ме, все пак съм новак.
                                И пак да кажа и черокито и киата са готови за тест на заснежен (заледен) полигон
                                едното е класически part time от 87г. (само дето е с кобри, които на лед няма да се представят добре) другото е 4wd 2008г с разните му ESP-та автоматични разпределяния на въртящия момент както към преден заден мост така и към лява дясна гума и тн.
                                I'm not Lost, I'm Discovering !

                                088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X