От: Мистериозен казус с Чероки 2,5 TD на VM
	
		
			
			
				
	
Инспириран от този съвет на края на мнението, снощи поговорих половин час с Куадра-та по телефона. Оказа се, че не съм чак толкова голям карък - в смисъл, че 4L си влиза при мене като 2 лева в гъдулка! Евентуалния нов двигател е абсолютно съвместим със коша, скоростната кутия, раздатката и карданите! Лошата новина е, че тез мойте пусти мостове гарантирано поемат гуми до 31-ци максимум, а блокажите са една недостижима мечта за тях! И тук стигаме до въпроса, какво правим с джип, който вече има почти 190 коня под капака, но не може да се обуе с нещо като 34-ки примерно..?!! Знам! Повечето от вас ще кажат - ами ще си го караш така, ама шило в торба стои ли..?!! Единственото лошо нещо на това хоби е, че не бие през пръстите, ами направо през кръста.... На някой да му се намира 4 литров двигател от Чероки (от такъв с ръчни скорости),, барабар с електрониката, кабеляците, радиатора (с охлаждащата ел. перка) и стойките за хващане към купето..?!!!
							
						
					
					Първоначално публикуван от targa
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		

 .........и въпроса е струва ли си да се нарива още една камара с пари в този джип???Или да се продава и да се сменя с друг с правилната окомплектовка/двигател,скорости,дифове,гуми/
.........и въпроса е струва ли си да се нарива още една камара с пари в този джип???Или да се продава и да се сменя с друг с правилната окомплектовка/двигател,скорости,дифове,гуми/ 
							
						
 
							
						




 .+ горивото до Андро, да ти дадем "пружинки" т.е.нови легла за шпилките
.+ горивото до Андро, да ти дадем "пружинки" т.е.нови легла за шпилките .
.
							
						
 
							
						
Коментар