От: Jeep Cherokee 2.5 TD
Логиката при тази машина е вятър работа. По-високите обороти на водната помпа и вентилатора не могат да компенсират топлинното натоварване на мотора при над 3 000 оборота. Но по въпроса има много писано във форума. Само да повторя, че това не е автомобил за състезания и най-доброто за него са 2 000 оборота при никакви проблеми по охлаждането, както и прословутите пукания на глави, изскубване на шпилки, разминаване на повдигачи...Просто умерен режим за дизел мотора на VM.
Логиката при тази машина е вятър работа. По-високите обороти на водната помпа и вентилатора не могат да компенсират топлинното натоварване на мотора при над 3 000 оборота. Но по въпроса има много писано във форума. Само да повторя, че това не е автомобил за състезания и най-доброто за него са 2 000 оборота при никакви проблеми по охлаждането, както и прословутите пукания на глави, изскубване на шпилки, разминаване на повдигачи...Просто умерен режим за дизел мотора на VM.
Коментар