От форума: http://www.offroad-bulgaria.com/show...55#post1736455
Tърсенето в гугъл за "2.7CRD OM647" също води до много попадения с коментари за променени всмукателен, изпускателен колектори и турбото за да влезе в коша на гранда.
Според информация от гугъл, мерцедес го монтират този мотор до 2006-та, само че след 2004-та е с EDC15C5. C5 версията на EDC15 работи с по-бързи дюзи, впръсква 3 до 5 пъти на такт и работи с двойно по-високо налягане до 800 бара.
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD
Suzuki Grand Vitara 1.6
LZ1ZPM
OM 647 e oт по-новия тип мотори, с по нов тип система за впръскване. Следващо поколение Common Rail. По голямо ГНП, управление на налягането на горивото още в ГНП-то и т.н.
ОМ646 - 4 цилиндъра
ОМ647 - 5 цилиндъра
ОМ648 - 6 цилиндъра
На Гранда се слага от по стария тип мотори, с по стария тим впръскване, еквивалентния на ОМ612.
ОМ611 - 4 цилиндъра
ОМ612 - 5 цилиндъра
ОМ613 - 6 цилиндъра
Разликите с ML са не само колекторите, но и маслената помпа, картера, софтуера и др.
Точния номер на мотора по спецификациите ма Мерцедес е OM 665 921. Но всъщност това няма никакво значение.
OM 647 e oт по-новия тип мотори, с по нов тип система за впръскване. Следващо поколение Common Rail. По голямо ГНП, управление на налягането на горивото още в ГНП-то и т.н.
ОМ646 - 4 цилиндъра
ОМ647 - 5 цилиндъра
ОМ648 - 6 цилиндъра
На Гранда се слага от по стария тип мотори, с по стария тим впръскване, еквивалентния на ОМ612.
ОМ611 - 4 цилиндъра
ОМ612 - 5 цилиндъра
ОМ613 - 6 цилиндъра
Разликите с ML са не само колекторите, но и маслената помпа, картера, софтуера и др.
Точния номер на мотора по спецификациите ма Мерцедес е OM 665 921. Но всъщност това няма никакво значение.
Извинявай колега но аз нещо не разбрах. Значи на ML 2000 година слагат по новия мотор а на Чероки 2002-2005 слагат по стария! Нещо не виждам логика в това :-)
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002'
Jeep Wrangler 2.5i 1996'
Коментар