Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Анкета: 2.7 или 3.1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Анкета: 2.7 или 3.1

    2:1 за vm мотора до тук.
    WG 2.7 CRD

    Коментар


    • #17
      От: Анкета: 2.7 или 3.1

      Двата мотора не могат да се сравняват.Разбира се че 2.7 е по-добър.Това че повечето от вас имат 3.1 не значи нищо.Дюзите били консуматив??????Защо?Единствения проблем и при двата е че говорим за втора ръка.

      Коментар


      • #18
        От: Анкета: 2.7 или 3.1

        Първоначално публикуван от bobirobsan Преглед на мнение
        Иначе като пари 8000 джипа и около 400 лв. обслужване. За този 2.7 нямам инфо много , но знам че и тои има недостатъци.
        Не знам за 400 лева какво обслужване си правил. Само маслата за раздатката, скоростната кутия и дифовете + добавките май струват повече.

        Първоначално публикуван от alenaa Преглед на мнение
        Двата мотора не могат да се сравняват.Разбира се че 2.7 е по-добър.Това че повечето от вас имат 3.1 не значи нищо.Дюзите били консуматив??????Защо?Единствения проблем и при двата е че говорим за втора ръка.
        Добре казано, но все пак... това е положението.
        Suzuki GSXR
        VW Touareg
        Mitsubishi Pajero II

        Коментар


        • #19
          От: Анкета: 2.7 или 3.1

          На 3.1 слабоста му е,че прегрява и праска глави,а пък 2.7 е по-претенциозен откъм качеството на горивата,но е по-здрав мотор и върви повече!Освен това не съм сигурен,че една дюза е по-скъпа от основен ремонт на 3.1-то!А и не се знае след този ремонт колко ще издеяни до следващия!А също така се пази от Италиянски внос на "реални" 120000 км. и никога не сменявано масло!Каквото и да избереш викай специалист да го прегледа преди това....хиляди левове може да спестиш!Дядо Владо и Димата са твойте хора!Координатите са тук във форума!Успех!
          0899 шест5313нула
          За всекиго по нещо

          Коментар


          • #20
            От: Анкета: 2.7 или 3.1

            Като цяло 3,1 не са лоши двигатели, но както и колегата казва са на "реални" 120 000 или им е взет животеца от 1вия собственик, после 2рия ги е закърпил за още толкова и ти си 3тия който взима нещо умряло одавна. 2,7 пък не е лош двигател също, но да има проблем с дюзите, но пък да ви кажа последно време не е кофти нафтата и след първоначалния ремонт, кума ми( спринтер с същия двигател) има минати сигурно 500к без да го е пипал или сменял дюзи, като 1 дюза 2ра ръка с гаранция се намира за под 500лв. Лично аз бих взел 2,7. Като за да нямам главоболия бих търсил нещо в истинско перфектно състояние, не бих се водил от цена, защото за джип спестените парици в цената обикновено се дават по 50 за ремонти. Мисля че ако потърсиш внимателно, харесаш нещо, заведеш го при дедо Владо да го прегледа из основи, пусне му се една диагностика и след всичко това ти се каже добра е машината няма да имаш проблеми дълги години. Друго което се заблуждаваш е, че няма да го караш извън пътя, още 1вия ден като го вземеш ще го тестваш и после няма мирясване ти го гарантирам.

            Коментар


            • #21
              От: Анкета: 2.7 или 3.1

              Не виждам какъв проблем са дюзите при 2,7. Първо че се ремонтират, почистват, регулират, сменят им се разпръсквачи и още повече по моргите гледам че вече взеха да се намират по често такива машини. Просто слагайте качествени горива и качествени филтри и няма да имате ядове!
              Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002'
              Jeep Wrangler 2.5i 1996'

              Коментар


              • #22
                От: Анкета: 2.7 или 3.1

                1 гол в полза на 2.7 мерцедес.аз лично тия дни си взех 4,7 бензин явно съм пристрастен кум големите двигатели към 3.1д нямам поглед освен че начупих 2 мотора на гранд вояджер които са с италянски мотори 2.5д 4 цилиндура 3.1д е същия но 5ц
                по принцип казват че 5ц дизел бил най успокоения мотор но специялно италянски мотор няма да си купя никога поради безбройните ми проблеми с тия двигатели а освен че са добавили 1 цилиндър към 2,5 към 3.1д и на кобилиците са сложили 2 шпилки вместо 1 както беше на 2.5д и непрестанно някоя се саморазвива6е незнам за други подобрения.колегите с 3.1д ще кажат.за мене сам решил никога вече венеция мотор
                0898230174 - ТАТЕ

                Коментар


                • #23
                  От: Анкета: 2.7 или 3.1

                  Първоначално публикуван от pininfarina Преглед на мнение
                  Не виждам какъв проблем са дюзите при 2,7. Първо че се ремонтират, почистват, регулират, сменят им се разпръсквачи и още повече по моргите гледам че вече взеха да се намират по често такива машини. Просто слагайте качествени горива и качествени филтри и няма да имате ядове!
                  Само кажи къде са и само тях ще слагаме!
                  Grand Cherokee 2.7crd Limited

                  Коментар


                  • #24
                    От: Анкета: 2.7 или 3.1

                    Първоначално публикуван от Toni Gr Преглед на мнение
                    Само кажи къде са и само тях ще слагаме!
                    Нали виждаш, че хората на Еди ги оправят за съвсем приемлива цена.
                    Аз като избирах моя Гранд се ширеше мнението, че смяна на една дюза е около 1000 лева. Да чукам на дърво, но за сега практиката показва 4 - 5 пъти по-ниска цена... И то при човек с име.
                    Suzuki GSXR
                    VW Touareg
                    Mitsubishi Pajero II

                    Коментар


                    • #25
                      От: Анкета: 2.7 или 3.1

                      Първоначално публикуван от Veselinv Преглед на мнение
                      Нали виждаш, че хората на Еди ги оправят за съвсем приемлива цена.
                      Аз като избирах моя Гранд се ширеше мнението, че смяна на една дюза е около 1000 лева. Да чукам на дърво, но за сега практиката показва 4 - 5 пъти по-ниска цена... И то при човек с име.
                      Проблема с дюзите до голяма степен е проблем на другите косумативи-гориво и филтри.
                      Grand Cherokee 2.7crd Limited

                      Коментар


                      • #26
                        От: Анкета: 2.7 или 3.1

                        Реални 320000,гориво Весан,Hengst filter,на всяка смяна на масло профилактична диагностика и ето резултата!Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SP_A0181.jpg
Прегледи:1
Размер:83.4 КБ
ID:5347270

                        Коментар


                        • #27
                          От: Анкета: 2.7 или 3.1

                          Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
                          Реални 320000,гориво Весан,Hengst filter,на всяка смяна на масло профилактична диагностика и ето резултата![ATTACH=CONFIG]419235[/ATTACH]

                          Колата с ремап ли е? За такива поражения трябва да има сериозна причина!
                          Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002'
                          Jeep Wrangler 2.5i 1996'

                          Коментар


                          • #28
                            От: Анкета: 2.7 или 3.1

                            [QUOОTE=bocho64;1770954]Реални 320000,гориво Весан,Hengst filter,на всяка смяна на масло профилактична диагностика и ето резултата!Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SP_A0181.jpg
Прегледи:1
Размер:83.4 КБ
ID:5347270[/QUOTE]
                            От отговора личи желание да се покаже,че каквото и да правим,нещата са не в нашите,а в божиите ръце,мнение с което съм несъгласен!
                            Grand Cherokee 2.7crd Limited

                            Коментар


                            • #29
                              От: Анкета: 2.7 или 3.1

                              Първоначално публикуван от Toni Gr Преглед на мнение
                              Проблема с дюзите до голяма степен е проблем на другите косумативи-гориво и филтри.
                              Абе не знам. Аз зареждам единствено и само на Лук Ойл (за 60000 км и 2 пъти в Ромпетрол), правя си малките обслужвания на 10000 км... не виждам какво по-добро да му дам. Явно дюзите не са безсмъртни и си искат смяна или ремонт на по 150-200к километра (примерно)
                              Suzuki GSXR
                              VW Touareg
                              Mitsubishi Pajero II

                              Коментар


                              • #30
                                От: Анкета: 2.7 или 3.1

                                +1 за 2.7. Преди 3 месеца купих Гранд 2.7 crd Limited, италианка. На километража пише 150 хил, на колко е нямам идея. Не е стъпвал извън пътя, поне няма никакви следи отдолу. Италианеца го е поддържал, ама по-добре да не беше. Всички масла в скорости, диференциали и раздатка бяха нови, филтрите също, обаче не бяха правилните. Наложи се здраво промиване на скоростната кутия. Нов антифриз, обаче зелен, и за него обилно промиване и смяна с червен. Виско печката работи добре, но не загряваше достатъчно. Оказа се нов термостат, но отново неправилен, след смяна с правилния от БС двигателя дига 85 градуса за по-малко от километър. Сравнително качествени немски горивен и маслен филтри. След смяната на маслото в двигателя звука и работата му не се промени изобщо, джамбазите не са сипвали "добавки". Според мен и 5-те дюзи са сменявани сравнително скоро, изглеждат новички и чисти, има следа по тръбите високо налягане че са развивани, няма никакви следи от чернилка покрай тях да са изпускали. Миналата седмица на -18 палеше с едно подгряване на 3-тия оборот. Ауспуха е чист и сух, досега не съм видял да излиза пушек отзад. В климатроника има задължителните грешки но си работи съвсем нормално.
                                Разход: в софия, люлин-дружба по северното околовръстно - 7/100 при скорост 80км/ч, през центъра 11/100, нафта vpower от шел.
                                Жената 2 дена мрънка че това е камион и не може да го кара, на 3-тия се качи и повече не ми го върна, а нейната кола е нов ситроен C4 1.6HDI на 30хил.
                                В италианския талон пишеше категория N1 - 4 места, така го регистрираха и в КАТ: товарен автомобил, категория N1G 3+1 места, има решетка разделяща багажника от купето, средния колан на задната седалка липсва фабрично. Платих данък 6 лева.
                                Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD
                                Suzuki Grand Vitara 1.6
                                LZ1ZPM

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X