Здравейте колеги,
пускам тая тема знаейки предварително отговора, но въпреки това ми се иска да ви питам. По принцип с който говоря ми казва че е абсолютно нормално една кола при изкачване на стръмен баир с висока скорост да загрее повече отколкото когато се движи по равен път(друг въпрос е дали датчика за температурата е достатъчно чуствителен да го отчете).
Конкретния пример който имам е при изкачване на Хемус между 2я и 3я(последния тунел) минавайки по виадуктите, стрелката на температурата започва да си се качва и на излизане от последния тунел е малко преди 100 градуса. След тунела по спускането много бързо се втъща на 90 и една идея под нея. Тази е и температурата която джипа си поддържа и във всички други условия - градско/извънградско със 120 и тн.
Та въпроса ми е вашите джипове правят ли го това?
Виското ми е ново, термостата е нов, перката на климатика си се включва, не губи антифриз.
пускам тая тема знаейки предварително отговора, но въпреки това ми се иска да ви питам. По принцип с който говоря ми казва че е абсолютно нормално една кола при изкачване на стръмен баир с висока скорост да загрее повече отколкото когато се движи по равен път(друг въпрос е дали датчика за температурата е достатъчно чуствителен да го отчете).
Конкретния пример който имам е при изкачване на Хемус между 2я и 3я(последния тунел) минавайки по виадуктите, стрелката на температурата започва да си се качва и на излизане от последния тунел е малко преди 100 градуса. След тунела по спускането много бързо се втъща на 90 и една идея под нея. Тази е и температурата която джипа си поддържа и във всички други условия - градско/извънградско със 120 и тн.
Та въпроса ми е вашите джипове правят ли го това?
Виското ми е ново, термостата е нов, перката на климатика си се включва, не губи антифриз.
Коментар