От: Трудно палене на 2,5 TD на VM
Сутринта го запалих туча, след подгряване и 3-4 оборота.
Вчера му вързахме прозрачни маркучи от филтъра към помпата и от помпата обратното към тръбата за резервоара. Запалихме и на обратното в маркуча почна да прави пяна. Угасихме и след малко пяната се превърна в един голям мехур въздух. Решихме или помпа, или маркучетата за обратното. Тамън да сменим маркучетата за обратното и тогава колегата откачи маркуча за обратното от първа дюза към помпата и го отряза 2 см. Наби го обратно в дюзата и пак запалихме. Няма пяна, няма мехури, чиста нафтичка
.
Сутрината маркучите си бяха пълни само с нафта.
Сутринта го запалих туча, след подгряване и 3-4 оборота.
Вчера му вързахме прозрачни маркучи от филтъра към помпата и от помпата обратното към тръбата за резервоара. Запалихме и на обратното в маркуча почна да прави пяна. Угасихме и след малко пяната се превърна в един голям мехур въздух. Решихме или помпа, или маркучетата за обратното. Тамън да сменим маркучетата за обратното и тогава колегата откачи маркуча за обратното от първа дюза към помпата и го отряза 2 см. Наби го обратно в дюзата и пак запалихме. Няма пяна, няма мехури, чиста нафтичка
.Сутрината маркучите си бяха пълни само с нафта.
Коментар