здравейте карам grand cherokee 2.7црд 2005г. За две години не ми се е налагало да го карам на бавни скорости......имам два въпроса , каква е допустимата максимална скорост на бавните предавки и на какъв терен е добре да се използва(в смисъл каква е файдата от тях....демек бавните скорости)
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
кога и на каква настилка се кара на бавни скорости:)
Свий
X
-
От: кога и на каква настилка се кара на бавни скорости
Максимално допустима няма, колкото вдигнеш толкова, колата е автомат, тя си знае. Бавните може и да се нарекат "мощни" т.е. ако ти липсва мощност включваш бавни, настилката е без значение, раздатката е "фултайм"......това ако си със стандартните комплектации....
П.П. при въпроси звънкай, при желание елате с "Мето" да се каляте при мен (без утре преди обед)....0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
От: кога и на каква настилка се кара на бавни скорости
Само не го пускайте у ряката човека, преди да е разбрал за какво са бавните...!И на Чоко брат му да е на линия за всеки случай.....
А сега серьозно! Колега "бавните" най-общо се използват при големи наклони (и при спускане - като в този случай играят ролята на спирачка) и при лошо сцепление (кал, сняг и т.н.) т.е. в случаите когато имаш нужда от допълнителна мощност (както ти е посочил и Дядо Владо), която се получава от различните предавателни числа на раздатката в режим на "бавни"...!!! Как да разбереш, че имаш нужда от "бавни"..?!! Много просто - като започне да не иска да върви на "бързи"...Въпроса ти говори за необходимост от много серьозно четене от твоя страна! Информация тук има в изобилие!
Поздрави
Коментар
-
От: кога и на каква настилка се кара на бавни скорости
Аз винаги съм се питал дали има чак толкова голямо значение между режимите.
Пример:Две джипки,едната е терано 2 бензин 2.4 ръчна а другата е черок xj 4.0 автомат.При нормално каране на средно тежък или хард терен тераното е ВИНАГИ на бавни иначе не отлепва.От друга страна черокито е ВИНАГИ на бързи.Двете коли минават едни и същи препядствия успешно при посочените режими а имено буксуване,мъка,стратегий и т.н.С една дума не съм намерил разлика в проходимоста между двете коли.И сега се питам - ако черока е бил на бавни в тези ситуаций дали ще има предимство(колите са се еднакви по размер гуми за кал максимално агресивни)Jeep cherokee XJ 4L,6.5 inch long arm lift,33/12.5/15
Коментар
-
От: кога и на каква настилка се кара на бавни скорости
Замисли се малко повече! Тераното е 103 коня, ако не бъркам, а 4 литровия Черок 180, т.е. почти два пъти повече! При равни други условия Тераното има нужда от допълнителна мощност за да премине препятствието (2-ра или 3-та бавна), а черока си пърпори през същото препятствие на 2-ра бърза все едно е на паркинга пред МОЛ-а... Да речем, че предавателните числа на раздатките и дифовете им са еднакви (а не са - на американците слагат най-големите) - примерно 1 към 2. Тераното на бавни става (грубо) 200 коня и минава от там където минава без проблем Черока с неговите 180 к.с.! А ако Черока мине на бавни ще отиде на 360 коня и ще мине през места (примерно стръмни баири) където Тераното ще го последва единствено ако го разглобят и пренесат на части в багажника на Черока..!!! Обяснението ми е супер грубо и опростено, но се надявам да разбереш значението на отделните режими и разликата помежду им! И повече в този раздел на форума да не си написал, че между 4 литров Черок и кое да е Терано няма разлики в проходимостта, че може и да те бият някъде...!!
Поздрави
Коментар
-
От: кога и на каква настилка се кара на бавни скорости
Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнениеМаксимално допустима няма, колкото вдигнеш толкова, колата е автомат, тя си знае. Бавните може и да се нарекат "мощни" т.е. ако ти липсва мощност включваш бавни, настилката е без значение, раздатката е "фултайм".........Ние не сме неутрални!
Коментар
-
От: кога и на каква настилка се кара на бавни скорости
Ми не знам при вас как е, но на QT II на бавни вдигам не повече от 60 км/ч. Оборотите на двиг се вдигат все едно съм на място на "P", и при тази скорост оборотите пак са към 4000.R 727cc BB KIT
ZJ V8
WK2 V6
Коментар
-
От: кога и на каква настилка се кара на бавни скорости
Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнениеФултайм е до момента, в който включи на 4Lo. Така че определено има значение на каква настилка се използват бавните.
ПоздравиПоследно редактирано от Марто (Мартин Христов); 15-02-11, 10:32.
Коментар
-
От: кога и на каква настилка се кара на бавни скорости
Едни женици с Даихатсо чисто новичко джипче и автоматик ме попитаха в подножието на Мургаш при какви условия е нужно да ползват бавните защото техната колица си вървяла супер и на бързи и както си вървяла зела да пуши отдолу и спряла .
Особенно при автоматик е хубаво ако човек си пази кутията да кара на бавни в гората понеже потеглянето при голям наклот става с по малко боксуване на съединитела .
Коментар
-
От: кога и на каква настилка се кара на бавни скорости
Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнениеФултайм е до момента, в който включи на 4Lo. Така че определено има значение на каква настилка се използват бавните.
-----------------------------
Колега ! става дума за 2.7 CRD. и QT II. Системата е различна при теб. Да не го обркваме.
Коментар
-
От: кога и на каква настилка се кара на бавни скорости
Първоначално публикуван от ljupco Преглед на мнение-----------------------------
Колега ! става дума за 2.7 CRD. и QT II. Системата е различна при теб. Да не го обркваме.
http://www.jeep.com/en/4x4/how_syste...quadra_trac_2/България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!
- 1 like
Коментар
-
От: кога и на каква настилка се кара на бавни скорости
Първоначално публикуван от ljupco Преглед на мнение-----------------------------
Колега ! става дума за 2.7 CRD. и QT II. Системата е различна при теб. Да не го обркваме.
Ей ти какво пише в наръчника:
Quadra-Trac II Operating Instructions/Precautions — If Equipped
The Quadra-Trac II transfer case is fully automatic in the normal driving 4 ALL TIME mode. The Quadra-Trac IIt transfer case provides three mode positions—four wheel drive high range, neutral, and four wheel drive low range.
This transfer case is fully automatic in the 4 ALL TIME mode. The 4 ALL TIME mode transmits torque to the rear axle during normal driving, similar to a rear wheel drive vehicle. When speed difference is increased between the front and rear drive shafts the majority of engine torque can be transmitted to the front driveshaft.
When additional traction is required, the 4LO position can be used to lock the front and rear driveshafts together and force the front and rear wheels to rotate at the same speed. The 4LO position is intended for loose, slippery road surfaces only. Driving in the 4LO position on dry hard surfaced roads may cause increased tire wear and damage to driveline components.
When operating your vehicle in 4LO, the engine speed is approximately three times that of the 4 ALL TIME position at a given road speed. Take care not to overspeed the engine and do not exceed 25 mph (40 km/h).Ние не сме неутрални!
Коментар
-
От: кога и на каква настилка се кара на бавни скорости
Колеги! Да прочетем какво пише тука:
http://www.offroad-bulgaria.com/arch...p/t-85431.html
После да не бъркаме Quadra-Drive с Quadra-Track!
И за финал нека видим какво казват производителите от Jeep за Quadra-Track II, когато преминем в режим 4 LO (за тези които не разбират английски има анимацийка - като за американски тапири) :
http://www.jeep.com/en/4x4/how_syste...quadra_trac_2/
След като обработите новата информация - можем пак да поспорим, кое как и кога работи...
П.П. Той Чавдар ме изпреварил докато пиша...
Поздрави
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар